De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Gnavond ik had vandaag een bestelling geplaats het was gelukt had ook al een datum gepland ik heb ook al een deel betaald maar het is perongeluk geannuleerd Is het nog mogelijk dat de zelfde bestelling door kan gaan?
Had eerst Simyo gehad veel veel beter nu al paar maanden tele 2 niks waard zit er lekker nu 2 jaar aan vast zou zo graag terug naar simyo willen tele 2 ik heb maar 1 streep bereik op de telefoon internet werkt voor geen meter in buitenland nooit meer tele 2 schlechte wat ik ooit heb meegemaakt!!!!
Beste,Ik maak vaak gebruik van jullie optie om extra data bij te kopen, 24 uur unlimited data voor 3 euro. Echter merkte ik sinds 28-12-2020 dat er iets mis is met deze functie. Wanneer ik deze wil activeren moet ik eerst 100 mb voor 3 euro kopen voordat ik de 24 uur unlimited data kan kopen. Dit is al minimaal 4 of 5 keer gebeurd en ben dus al minimaal 12 euro kwijt aan data die ik niet wou kopen. Als toevoeging heb ik een screenshot bijgevoegd van mijn beeld wanneer ik op de optie 24 uur unlimited data klik.
Hallo Allemaal,Ik heb een best interesante vraagstelling vanavond :)Vandaag is mijn nieuwe Verizon Unlocked Motorola Z4 uit de verenigde staten binnen gekomen, Sim kaart erin en gaan met de banaan had ik verwacht maar helaas is het nog niet zo makkelijk. Simkaart word netjes herkend, maakt verbinding op 4G LTE, en SMSjes komen prima binnen.Alleen het bellen heeft wel een aparte bijkomstigheid. Als ik vanaf mijn werktelefoon (KPN) of een willekeurig andere telefoon (getest met T-Mobile Thuis/ Ben en T-Mobile) bel naar mijn Tele2 nummer in deze telefoon dan schakelt hij automatisch naar voicemail.Ik krijg wel automatisch een SMS bericht op de telefoon binnen met een gemist oproep.Als ik dan vanaf de telefoon terugbel dan krijg ik wel gewoon verbinding en werkt alles prima.Als de andere kant vervolgens mij weer terugbelt dan krijgen we ook gewoon verbinding, echter wanneer we de verbinding hierna weer verbreken dan kan de persoon aan de andere kant mij niet meer bereiken en schakelt hij
Hoi, ik wil graag een sim-only afsluiten bij Tele2, want mijn telefoon is nog prima. Echter verwacht ik wel deze telefoon over 6-12 maanden te willen vervangen. Nu las ik het volgende op de website:“Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaalde telefoon? Dan kun je je abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon zodra je minimaal vier maanden klant bent en de eerste twee facturen zijn betaald.”Mijn vraag is nu: Kan je na 4 maanden ook verlengen via een externe partij (zoals Belsimpel)? Want het aanbod is daar veel groter, en wil niet enkel gebonden zitten aan het assortiment van Tele2. Alvast bedankt!
Goede dag mede leden , De titel zegt het al . ik heb de incasso bedrag van December 2020 terug geboekt, en vervolgens handmatig naar hun overgemaakt : NL50COBA0637053737In de omschrijving heb ik klant code achtergelaten wat er ook staat als er een geslaagde incasso is geweest (ARNL************)Het bedrag heb ik gewoon vanaf mijn bij tele2 bekende rekening nummer overgemaakt, is dit een probleem of hoef ik me totaal geen zorgen te maken en zal tele2 het overgemaakte bedrag verwerken? ik hoor het graag ! gr Emre
Ik heb twee toestellen in afbetaling voor 2 jaar. De toestellen heb ik november 2019 aangeschaft. December 2020 ben ik verhuist.Dan moeten we opeens afscheid nemen van TELE2, want het netwerk gaat uit de lucht.Nu blijkt dat het netwerk van T-MOBILE 4G bellen niet ondersteund met de Huawei P30. Ik heb op mijn huisadres dagelijks verbindingen die weg vallen (weg is het gesprek). Dat is lastig als je vaak lang moet wachten om iemand aan de telefoon te krijgen en ‘plop’ verbinding weg. Ook spraak vervorming. Ik loop met het toestel door de woning om het gesprek in de lucht te houden.Ik ben pissend off want TELE2 wil dat ik de toestellen afbetaal tot november 2021, terwijl ik een andere provider moet zoeken en ‘zelf’ maar moet uitzoeken of het toestel wel geschikt is voor ‘4G bellen’. Ook moet ik aansluitkosten betalen bij een nieuwe provider.ik heb een contract met toestel afgesloten bij tele2 om gebruik te kunnen maken van 4G internet en bellen. Want daar maakte tele2 ontzettend veel r
Hallo, Ik weet dat er een aantal topics gewijd zijn hieraan, maar ik kom er niet uit. Ik heb met spoed een overzicht nodig van alle nummers die ik in januari 2020 heb gebeld. Met de app kom ik niet verder en ook als ik op factuurdetails inzien klik geeft hij een foutmelding aan. Klantenservice bellen is voor nu geen optie; er zijn 35 (!) wachtenden voor mij momenteel. Kan iemand me uit de brand helpen?
Via het online formulier heb ik mijn abonnement opgezegd. Deze zou per 8 februari worden stopgezet. Hier heb ik ook een bevestiging per mail over gehad. In de app staat echter dat mijn abonnement loopt tot 28 februari, ik vraag me dan ook af of de opzegging goed is verwerkt.Meerdere malen met Tele2 hierover proberen te bellen, maar na een uur wachten werd ik helaas opgehangen. Kan via deze weg iemand dit voor mij checken?
Vanaf 2015 heb ik een abonnement bij tele2 hoewel ik altijd gezeur heb gehad ben ik vol vertrouwen bij tele2 gebleven! Ik kan al maande lang niet inloggen om mijn gegevens in te zien? Ik heb weken geleden gebelt ivb stopzetting van mijn abonnement , op 11 dec zou mijn abonnement gestopt zijn ik heb hier toen een bevestigings mail van gehad. Echter heb ik in februari nog gewoon moeten betalen, om het nog leuker te maken is er eind januari een bedrag van 57 euro van mijn rekening gehaald ? Zonder aankondiging zonder een factuur te ontvangen. Het is ineens van de rekening af geschreven zonder dat ik hier iets vanaf wist ! Als ik naar jullie bel en ondertussen weer 4 verschillende medewerkers aan de tellefoon krijg omdat ik werd door verbonden of de verbinding weg gedrukt werd ! Krijg ik van de een te horen dat tele2 dit niet mag doen! De ander zegt dat is jou overige toestel crediet (waar ik nogmaals niet over ben geïnformeerd) Het is maar 1 keer 57 euro mvr , pardon? Ik kan nergens een k
Ik was gisteren in Duitsland. Bij het bereik stond een R en het bereik was goed. Maar het internet werkte niet. In de instelling stond roaming aan en bij de APN stond Tele2 NL met internet.tele2.nl. Ook stond de voorkeur voor LTE en vooraf was de blokkering voor internetten in het buitenland op uit. Ik gebruik de Xiaomi Mi 9t Pro. Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Goeiemorgen,Wanneer komt de eerste factuur, dat vroeg ik me afnamelijk Met vriendelijke groet,Noel tiethof
Goedendag allen! Ik heb een vraagje, ik kwam vanmiddag van school en opeens stond er dat mijn simkaart geblokkeerd was. Na mijn telefoon herstart te hebben en alles ingevoerd te hebben deed alles het weer voor ik gok een kleine 3 / 4 minuten. Nu zegt mijn mobiel (Iphone XR) dat mijn simkaart niet herkend word. Zou hier enige aanleiding voor kunnen zijn?
Hallo, Vanwege een betalingsachterstand is mijn telefoon geblokkeerd. De openstaande nota's zijn betaald en ook verwerkt volgens de app. Alleen de blokkade wordt niet opgeheven.. ik heb de telefoon al uit aan gedaan.. Kan iemand van Tele2 dat nakijken?
Beste Ik heb al vanaf 26 oktober 2020 bericht gehad ik overgezet zou worden naar een nieuw netwerk.6 November 2020 kreeg ik bericht dat dit later zou worden 16 December 2020 kreeg ik weer een email ik overgezet zou worden27 Januari 2021 kreeg ik een bericht dat ik een nieuwe SIM Kaart zou krijgen welke ik tot op heden nog niet ontvangen heb28 Januari 2021 zou ik weer overgezet worden1 Februari 2021 kreeg ik weer het bericht een nieuwe abonnement zou krijgen tot op heden nog steeds geen SIM kaart ontvangenVandaag 2 Februari 2021 bericht de bestelling is geannuleerd ik heb niks besteld. dus reden voor contact Heb vandaag contact met de klantenservice hierover opgenomen om te vragen hoe het nou zit. Ze ging het uitzoeken maar had niet een antwoord. Ik zou terug gebeld worden ik ben dus niet terug gebeld Ik vind het allemaal een beetje vreemd worden. Heb op 27 januari ook contact gehad via de Chat van Tele2 de medewerker vertelde mij dat voor 5 februari iedereen uit het oude systeem moet.
Hello,I have been waiting for over 2 months for my refund and I am desperate to get some help. After multiple contacts with the customer service department, I still have no information nor refund. Please help me as soon as possible. I made an order on December 1 for new contract including iPhone 12 pro 256 GB and received a cancellation from Tele2 on December 9 (after my order was initially confirmed). I never received any notification and after multiple contacts nobody could help me to get my refund. PLEASE contact me ASAP. I am entitled for a refund of 340.69 EUR. I am really worried that I won’t receive my money back.
Hi, I was an expat in the Netherlands but have now moved home. I thought I canceled my subscription with in December but apparently I only canceled one of my SIM cards not the other one. I just received notification that my bill is due, but I have no way to pay it since I closed my bank account and no longer have ideal. Since I'm back in my home country, I also am not able to easily call tele2. The email link on the tele2 site does not work: I'm not sure who to contact on this. If Tele2 folks are reading this, please reach out via email with a way to pay this amount or let it slide. I did not use any of the services and have not been in the netherlands for months. Any help is appreciated!
Beste Tele2 Forum, Ik heb 16 januari de nieuwe Samsung S21 Ultra 512GB ge-preordered. Ondertussen is het de release datum maar heb ik nog steeds geen mail ontvangen van de koerier (ook niet in de spam). Ik zag op de site van Tele2 dat als ik de telefoon vandaag zou bestellen, ik heb morgen binnen krijg. Ondanks dat ik gepreordered heb, heb ik nog niks binnen :(Is er mogelijk een indicatie wanneer deze geleverd zal gaan worden? Aangezien ik gepreordered heb hoopte ik de telefoon toch wel minimaal op de releasedatum binnen te hebben. Zit nu mét mijn tevens gepreorderde accesoires van Samsung op mijn telefoon te wachten :(Met vriendelijke groet,Pim
Sms in kwestieIk leef de afgelopen 4 maanden in Frankrijk en ik kan op het moment niet terug naar nederland vanwege persoonlijke redenen. Maar ik hoop naar nederland terug te keren als eenmaal de Covid crisis gekalmeert is. Ik heb nu deze SMS ontvangen, maar sinds het van T-mobile komt weet ik niet of ik het serieus moet nemen of niet.
Hi!I recently came back to Netherlands after 8 months and can’t get any service. I updated my constract and keep paying for my subscription. I have asked for a new SIM card but it still doesn’t work. I can’t activate it neither the old SIM cause I can’t receive any SMS due to no services.
Graag hulp bij het activeren van mijn simkaart. Ik heb meerdere vergelijkbare berichten hier al gezien. Het betreft het activeren van de simkaart via de klantenservice. En mijn oude simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij assisteren?
Geachte mevrouw/heer, Ik heb op 20 december een toestel abonnement van jullie besteld en ik heb €516.69 betaald.ik moest hem op 30 december ontvangen, en wegens problemen hebben jullie de referentie en de bestelling geannuleerd en zeiden dat je twee weken later het bedrag op mijn rekening zou storten. Op 5 januari ontving ik een e-mail van jullie waarin uw annulering werd bevestigd en we zullen het bedrag binnen twee weken op uw rekening storten. Het is nu bijna 3 weken geleden en jullie hebben mijn geld nog niet teruggegeven. En elke keer dat we jullie bellen, maken het jullie niets uit. Jullie medewerkers helpen ons helemaal niet. Ik heb dit geld nodig en wil ik zo snel mogelijk een mobiele telefoon kopen.Ik hoop dat mijn probleem deze keer zal worden aangepakt en dat jullie mijn geld zo snel mogelijk zullen terugbetalen. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet,Valid Batili
Zoon zit in Sofia en betaalt te laat dus geblokkeerd. Betaalt maar blokkade blijft, al ruim een week nu.Klantenservice probeert van alles tot “Lukt niet te activeren omdat hij in buitenland zit”Ze sturen nw simkaart naar mij, die moet ik gaan activeren en dan naar Sofia sturen.Is er echt geen andere, snellere, oplossing?
I am currently abroad and need to be able to receive text messages on my sim card for verification purposes. However, it seems that for some reason I am not able to connect to any mobile network abroad. Everything on my Tele2 app is enabled including roaming. Roaming is turned on on my phone. Everything should be working fine. I know my phone isn’t the problem as with my other sim which is with Vodafone, I am able to access the internet without any problem. Of course the only way to contact Tele2 is by calling which, big surprise, I can’t do since my sim card won’t work. So here I am asking if anyone has any idea what to do about this. It is very important that I am able to receive text messages on my SIM so that I can verify my number.
Middag! Ik heb van ‘t weekend mijn nichtje via mijn vriendenvoordeellink aangemeld maar nog geen bevestiging gekregen. En zij ook niet. Toen naar tele2 vriendenvoordeel gemaild maar zij zagen niets staan en vroegen me bij tele2 te informeren of de aanvraag daar wel goed doorgekomen was. Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.