De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over wifi
Recent actief
I don’t know what’s happened but I have problem with connection my WiFi, I try reset my modem buts it’s not happening. And still I not work. I have only two light on modem so he show that it haven’t connection.
Ik kan niet inloggen de website laat me niet verder en ik heb een brief gehad omdat tele2 overgaat naar odio en ik actie moet onderrnemen
Een paar per keer dag valt mijn internetverbinding uit, ik heb dan enkele minuten geen toegang tot mijn internet, aangezien ik thuis werk is het noodzakelijk dat ik continue verbinding heb met het internet.
Ik krijg mijn Harmony Hub niet meer werkend.Al fabrieksinstellingen reset gedaan.Alleen WIFI netwerk 2.4 G actief aan. (5G zou sowieso niet werken).Ik zie dat de hub een ip-adres heeft in de lijst van de router.Maar iedere keer als ik via mijn telefoon probeer te koppelen, vraagt hij om wachtwoord, is lang bezig om vervolgens weer foutmelding te geven.App op telefoon al vervangen op android en geprobeerd vanaf iphone, maar ik kom niet verder.Iemand de ultieme tip?
Since the morning our internet has been down. Similar issue as other people had two days ago. But I'm not seeing any announcements about service issues at the moment. Is this something else?
Mijn telefoon pakt probleemloos de wifi, maar mijn laptop vraagt om een netwerk sleutel. En zegt dan dat die niet juist is, terwijl die wel op de sticker op het modem staat. Is het resetten van het modem nu de juiste stap, of zijn er andere aanwijzingen? De vliegtuigmodus stond uit.
Sinds gistermiddag heb ik al geen internet meer. Op de modem branden alle lampjes heel mooi groen, maar er is geen verbinding te maken. Inmiddels al een paar keer het stroom eraf gehaald en de modem gereset, maar het mag niet baten. Op geen een apparaat werkt het internet meer.
Ik heb al jaren een ZTE H369A. Verschillende SSID’s voor 2.4GHz en 5GHz. 5GHz werkt nog prima, maar sinds gisteren heb ik geen internet op de 2.4GHz kanaal.Mijn 2.4GHz apparaten kunnen wel een verbinding maken met de router/modem en krijgen een IP address toegewezen. Maar geen internet.Op iPhone bijvoorbeeld zie ik in Wi-Fi settings “No Internet Connection” in oranje staan. Normaal (en nog steeds met 5GHz) is de router IP 192.168.1.1, maar als ik op de 2.4GHz kanaal zit, zie ik 192.168.0.254.Er zijn geen andere routers of bijzonderheden op de netwerk. Nogmaals, 5GHz werkt nog steeds prima.Ik heb de volgende al geprobeerd met nog geen succes:Verschillende 2.4GHz kanalen uitgeprobeerd 2.4GHz SSID uit en weer aan via webinterface Modem gereboot via webinterface / system management Modem van de stroom af 30 seconden een weer aan
Ik heb sinds gisteravond geen wifi meer. De verschillende manieren van resetten werkt niet. Wat kan ik doen
Sinds gisteravond heb ik geen wifi thuis. Ik heb mijn ZTE Tele2-router meerdere keren uit- en aangezet, en de kabels goed gecontroleerd. Er is geen verandering; van de 3 lichtjes branden die van internet en power, maar niet die van wifi. Aangezien het weekend is, verwacht ik geen telefonisch antwoord. Zijn er andere manieren om dit op te lossen? Verder zijn er ook geen bekende storingen rondom mijn woning.
Op mijn modem (Home Gateway ZXHN H369A) zit een knopje waarmee ik wifi uit kan zetten. Maar na een tijdje (meestal na een half uur) gaat het wifi-lampje automatisch weer branden? Hoe krijg ik het voor elkaar dat het wifi-lampje uit blíjft ? Want ik wil niet dat die automatisch weer aan gaat.Wie kan mij helpen? Bij voorbaat dank.
My internet speed is very slow. When I download some documents the speed is always less than 1MB/S (wireless, laptop), which is much lower than the promised speed. When I send message to friends using my phone, it always takes me very long time to wait for it being sent. Before, I lived in other places, and there was no such problems. And when I am in school and connect to Eduroam Wi-fi, the internet is fast and convenient. So I suppose there is no problem in my devices and connections. I am sitting right next to the router so it might also not because I am too far away from the router.3 weeks before I installed the new router you sent to me, but the situation has not been improved. (BTW I have sent back the old router).THANK YOU! update: I just checked the router and connections, seems that it is using DSL connections. Is it possible to upgrade it to optical fiber connection for my present subscription?P.S. I am representing my aunt to ask for help.
Goedemiddag Tele2,Wij hebben recentelijk een nieuw modem toegestuurd gekregen, ter vervanging van de oude. Deze was erg makkelijk te vervangen en ik heb de oude weer retour naar jullie gestuurd. Dat ging top!Echter heb ik sinds de wissel hinderlijk traag internet gekregen. Filmpjes duren lang om te laden en vaak worden ze automatisch op een lagere kwaliteit afgespeeld.Ik heb al een beetje proberen te spelen met sommige apparaten op de 2,4ghz en sommige op 5ghz te verbinden, maar het lijkt niet te helpen. We hebben hetzelfde aantal apparaten met de wifi verbonden als voorheen.Zou dit op de een of andere manier opgelost kunnen worden?Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Meerdere malen per week valt internet via wifi uit. nu heb ik hem helemaal uitgezet met de feestdagen en nu weer aan en weer niks. Wel alle balkjes van de wifi dus ik zit er naast, ik denk dat het modem van Tele2 niet goed meer is, ik ben al 20 jaar lang klant, maar nu is mijn tele2 adres afgenomen, dus mijn account moest ik hier vernieuwen, hopelijk kan ik mijn tele2 ook terugkrijgen? Signaal sterkte uitstekend. Via LAN verbinding met internet, graag dus wat metingen doen? Klantnummer B0001506256
mijn wifi doet het niet. vanochtend helemaal geen internet, nu wel via kabel maar geen wifiuit en aan zetten odum heb ik al gedaan
Ik heb sinds gisteravond geen WiFi verbinding. DSL lampje knippert steeds. Alles al geprobeerd, reset, ander stopcontact, bedrading controleren etc. Hoe lossen jullie dit op?
Sinds vorige week heb ik een abonnement op F1TV. Het werkt op mijn Samsung Galaxy A50 en op mijn Laptop maar… wil ik gaan streamen naar mijn Samsung SmartTV dan werkt dit niet want het streaming ikoontje ontbreekt op het beeldscherm van mijn smartphone. YouTube kan ik wel streamen! Uiteraard heb mijn Wifi aanstaan. Het ligt beslist niet aan mijn smartphone want wanneer ik bij een kennis thuis op zijn wifi wil gaan streamen met mijn smartphone heb ik wel het ikoontje en werkt het streamen perfekt. Hij heeft als interprovider KPN. M.a.w. het probleem ligt volgens mij bij Tele2 wifi netwerk. Wie weet wat er aan de hand is ?
Hoi allemaal,het is mijn 3 router in een maand tijd en internet en telefonie en wifi is een groot probleem. Monteur is langs geweest die zei dat thuis alls is goed verbonden mij dat die naar de centale ging wat die daar heeft zitten rommelen weet ik niet, maar kan wifi router kan ik niet vinden op mijn telefoon wel de printer word als netwerk aan gegeven. internet en telefoon valt steeds weg. Ik heb nog een maand te gaan en dan stap ik over naar andere provider naar glasvezel. maar die maand betaal ik wel. Maar hoe kan ik dat oplossen???
Onze televisie en internet vallen de hele tijd uit om de 5/10min ongeveer en een minuut later schiet hij weer aan. We hebben geprobeert de router te resetten en we hebben de kabels gecontroleerd van de tv kastjes maar die zijn in orde. En de wifi op inze telefoon doet precies hetzelfde. Helaas is het nog niet opgelost! Wat kunnen we nu nog meer doen?
Het lampje op mijn ZTE router brand niet. Ik heb geen internet. Ik heb de kabel een minuut eruit gehad en een paar minuten gewacht, maar het internet lampje gaat niet aan. Alleen wifi en power staan aan op groen. Is er een storing?
Mijn wifi werkt niet meer sinds gisteravond.S middags deed hij het nog. Ik heb het modem technicolor BVN. En ook niet alle lampjes branden.Meerdere malen ook de stekkers eruit gehaald en gerest maar mag niet baten. Ook bekabeld internet doet het niet.Ook geprobeerd het wifi kanaal te veranderen zoals ze adviseren in het stappenplan, maar die hele site laad niet eens op mn telefoon waar ik gewoon 5g heb. Ik snap er niks van! Hopelijk kan iemand me nog een tip geven!?
Sinds vanavond ongv. Half 7 doet mijn wifi het niet meer, ondanks dat alle lampjes groen branden op mijn router. Televisie doet het wel, maar verder geen verbinding op mijn apparaten (Telefoon/PC/Xbox). Al honderd keer de router gereset en de kabels bekeken, wifi kanaal veranderd etc. Niks helpt, kan natuurlijk ook geen contact opnemen. Is er een storing?
Goedenmorgen Tele2 Recent geleden hebben wij gebruik gemaakt van de wifiplus abonnement om in ons slaapkamers gebruik te kunnen maken van wifi. Helaas werkt deze wifipunt niet optimaal en hebben we gezien dat we met een wifi router goed op weg kunnen. Is het mogelijk om dit nog terug te brengen? het is nog op tijd want de automatisch betaling is pas 25 oktober. Alvast bedankt voor het antwoord Hayaan
Ik heb een keertje contact gehad met de klantenservice ze zeiden dat ik een nieuwe router en betere wifi door paar euro meer te betalen daar was ik helemaal mee akkoord maar het is nu paar maanden geleden en heb nog steeds slecht wifi en geen router.
Sinds een paar weken valt het internet gewoon weg en dus ook wifi. Dit begint mij erg te irriteren omdat ik ook thuis werk. De vorige week ging het net goed voor werk met een bepaalde handeling. En ook regelmatig de melding krijgt netwerk bezet. Dat lijkt mij stug, want er is maar 1 laptop 2 mobieltjes en tablet erop aangesloten. Is het mogelijk dat iemand anders inbreekt op de internetaansluiting en het wifi netwerk. En hoe kom ik hierachter.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.