De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je facturen.
Recent actief
Hallo,12 september een mail gehad met een creditfactuur, dit omdat we op 1 augustus voor het laatst gebruik hadden gemaakt van Tele2 i.v.m. overstap naar Odido.Daarom was heel augustus in rekening gebracht en dat zou in september verrekend worden.Tot op heden is er nog niets gestort, ik wacht nog tot morgen en dat stoneer ik die 42 euro van augustus en dan sturen jullie nog maar een keer een rekening van 1.35, want krijg 40.65 terug.klantnummer B0000197987factuurnummer NL2400068867
Ik heb een betaalachterstand en wil mijn rekening betalen, maar mijn klantnummer (“1.” met 8 cijfers erachter) is geen geldig betalingskenmerk volgens ING. De punt werkt niet want het kunnen alleen maar cijfers zijn, dus ik weet niet waarom de punt op de brief staat. Het nummer zonder de punt en ook het nummer zonder de 1 op het begin werken ook niet.Ik kan ook niet via odido.nl/my/facturen betalen. Ik kan de factuur alleen maar downloaden. Ik moet vandaag betalen.
I contacted them on December 2 and the cancellation was made on January 2,I was debited for one month this month.Can I get a refund for this?I have tried to chat with them, but I am having trouble getting a response at all.
Beste heer/mevrouw, Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mijn achterstand afgelost bij tele2 en het desbetreffende incasso bureau, maar sindsdien staat het nog steeds op lopend. Ook heb ik al gebeld met het incasso bureau en die heeft mij een bevestiging gestuurd dat het volledig was afgelost. Ik heb nu met odido gebeld en daar word ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Graag zou ik hiermee geholpen willen worden, want dat het na 2 jaar nog steeds niet is afgesloten terwijl het wel al is afgelost kom ten nadele van mij. Met vriendelijke groet, Jan
Beste, Ik heb een A codering bij het BKR voor een rekening die 5 jaar geleden is betaald, dit is onterecht aangezien alles in 2019 is betaald. Zie de bijlage hieronder, de codering is nooit aangepast waardoor ik nu grote issues heb. Willen jullie aub de codering verwijderen aangezien dit gaat om een factuur van 2019 en we zijn nu bijna 5 jaar verder. Het gaat om contract nummer: NHST20001267618. Ik wil graag een huis kopen, maar het lukt mij niet om aan een lening te komen door deze ellende van toen.
Sinds maart betaal ik extra kosten bovenop mijn abbonement. Ik was me hier eerder niet bewust van. De kosten kunnen door niemand geïdentificeerd worden. Payinfo geeft niets er zijn geen abbonementen en als afgestudeerd ICTer ga echt geen sms naar een service Sturen. Ik heb telefonisch contact opgenomen maar ook de helpdesk heeft geen idee. Het lijkt erop dat ik opgelicht word. Per direct heb ik dan ook de betalingen bij Tele 2 stopgezet.Ipv 12,50 betaal ik 37,50. Online diensten heb ik inmiddels geblokkeerd, maar schijnt dat ik voor julli zelfs een factuur van 37,50 heb wachten. Als ik niet weet wat ik koop ga ik ook niets betalen. Totdat dit opgehelderd is. Mvg Joep.
Ik kwam naar Nederland om te werken, mijn bedrijf liep vlot, maar door ziekte stuurde mijn arts mij naar mijn land voor een operatie en ik nam ontslag en ik kon mijn Tele2-rekeningen niet betalen. Nu is mijn bedrijf verbeterd en ik wil om te betalen en de postpaidlijn te sluiten, ik weet niet hoe ik dit moet doen.
online mijn kontrakt verlengd met nieuw toestel ,samsung ultraalles ingevuld en werdt doorgezet om te betalen. na het betalen merkte ik dat bedrag niet klopte. ik zou 249 moeten bijbetalen, maar werd 349. paar minuten later kreeg ik mail dat bestelling geplaatst was. in de factuur bleek bijbetaling dus 349 te zijn in plaats van 249. teven was mijn bundel 25 ipv 12,50 . zodoende is mijn maandbedrag ook niet goed. meteen helpdesk gebeld die konden niets doen, moest de bestelling wijzigen bij post.nl en dan zou ik opnieuw kunnen bestellen. vandaag toestel toch binnen gekregen, en weer helpdesk gebeld. nu werdt gezegt dat het door een storing kwam en ik tzt de juiste bedragen zou moeten betalen. maar ik wil hier een schriftelijkr bevestiging van
Ik heb begin juni mijn abonnement verlengd en moest 245 euro bijbetalen voor een nieuwe telefoon. Omdat de betaallink in de email niet werkte werd ik door een medewerker geadviseerd om het bedrag handmatig over te maken. Deze betaling is niet op tijd verwerkt dus de bestelling van het nieuwe toestel werd geannuleerd. Ik ben nu 3 maanden bezig om een terugbetaling te krijgen, maar tot op heden zonder succes. De laatste twee gesprekken met de klantenservice werd er zelfs gezegd dat ze niets meer konden doen. Kortom geld weg en geen telefoon. Iemand tips wat nu te doen? Aangifte?
Na de vakantie kregen we een factuur die hoger was dan verwacht. Na inzage in de factuur bleek die ipv €16,- dik €43,- te zijn. blijkbaar zijn wij sinds Januari de vrolijke eigenaren van ESRTV ( tot half uur geleden NOOIT van gehoord). resultaat: sinds Januari €165,- méér betaald dan nodig. Hoe kan Tele2 rekeningen sturen van iets wat ik niet heb besteld??? klantenservice sta ik al 45 minuten in de wacht. Die hebben het drukker dan we van hun gewend zijn. ben benieuwd waar deze spookfacturen vanaf komen. Word een leuk gesprek met de klantenservice.
Op 9 augustus heb ik mijn abonnement bij jullie opgezegd met ingangsdatum 1 september. Ik heb met u gesproken aan de telefoon en u verzekerde mij dat er na die datum niets in rekening zou worden gebracht. Ik heb echter zojuist de volledige factuur voor de maand september ontvangen, terwijl ik geen klant meer was. Hoe kan ik hiervoor een terugbetaling krijgen?
Op 25-8 werd telefoonrekening afgeschreven van rabo, dat is teruggeboekt, op 31-8 betaald met ing met factuur en klantnummer, 1 september betaalherrinnering, na 5 dagen niet betalen zou ik afgesloten worden, maar ik heb het wel betaald, alleen via ing ipv rabo.Ik heb gelijk tele2 gebeld, steeds word ik verbroken als de meneer aan de telefoon zeg even te kijken voor me, hij snapte me ook niet.Wie kan me helpen??
Ik heb mijn abonnement met telefoon bij jullie geannuleerd. Echter zou ik binnen 14 dagen de toestel kosten die ik al betaald heb terug gestort krijgen.Dit is helaas nog altijd niet gebeurd.Hoe kunnen we dit oplossen.
Beste team Tele2, Dit bericht schrijf ik namens mijn vriendin. Wij samen zijn bezig met een hypotheekverstrekking waarbij de adviseur ons heeft gemeld dat de A2 codering die ik heb aangepast dient te worden voor het verstrekken van een hypotheek. In 2018 ben ik helaas opgelicht via een vriend door een telefoonabbonoment op mijn naam af te sluiten met contactnummer: WS-0000300721. Graag zouden wij i.v.m. de bezichtiging die wij al gepland op d.d. 04 september om hier naar te kijken. Alvast bedankt.
Goedenavond! ik zou graag mijn heraansluiting willen regelen. Al mijn onbetaalde facturen zijn betaald, echter heb ik hier nog geen bericht van ontvangen.wel heb ik een medewerker via de chat gesproken en die vertelde mij dat heraansluiting na betaling mogelijk was. ik hoor het graag!
Hallo, ik heb 29 juli een bestelling geplaatst ter waarde van €282 alleen bleek de betaling niet doorgekomen te zijn en is die door een medewerker 1 augustus geannuleerd. Daarna vroeg ik aan een medewerker hoelang het zou duren tot dat ik mijn geld terug kreeg waarop ik antwoord kreeg dat het een week zou duren alleen heb ik het nogmaals gevraagd en is het nu opeens 2 weken. Ik ben ook bang dat ik mijn geld niet terug krijg sindsdien er niet werd gevraagd voor een betaalbewijs of elders en mij werd verteld dat het automatisch wordt terugbetaald.
I Want to know how I will recibe a invoice for the phone I bought. I m a ZZPER and I need one to take the btw and for income tax. If some one can help me please. I change company and bought new phone but the contract start in november, when they will send my inovice? Thanks in advances
Er is 19,99 van mijn Tele 2 factuur afgeschreven van een google app. Er staat niet bij van welke app, heel frustrerend, dus niet te checken of dit klopt. Ik wil een claim leggen bij google via website: https://pay.google.com/payments/u/0/unauthorizedtransactions# Zij vragen dit: Correlatie-ID (vraag uw provider naar deze ID) en bij info staat:Deze bestaat uit een combinatie van cijfers, voorafgegaan door de letter 'g'. Bijvoorbeeld g123456789012345678. De indeling en het aantal cijfers verschilt per provider.Hoe kom ik aan dit nummer van Tele 2? Want mijn claim wordt geweigerd en Tele 2 kan niet zeggen welke app 19,99 heeft afgeschreven. Dank!
Goedendag , Ik had tijdje geleden al mail gestuurd maar ik heb nooit antwoord terug gekregen ik was al sinds 2016 klant bij jullie nooit problemen gehad , 30.11.2018 heb ik mijn abonnement stopt gezet met nummer 0640744741 (heb ik bewijs van ) heb ik nieuwe abonnement aangevraagd met nieuwe nummer daar is het mis gegaan ik moest elke keer voor 2 abonnement betalen terwijfel ik me oude nummer heb stop gezet daar heb ik officieel mail van ik heb contact gehad met tele2 die zouden er achter aan gaan wat ze niet hebben gedaan dus ik was gestopt met betalen want het klopte gewoon niet door dat ik niet betaalde heb ik bkr registratie gekregen dus uiteindelijk heb ik teveel betaald en zit ik met bkr registratie terwijfel jullie die fout hebben gemaakt en ik van jullie geld moet terug krijgen, Ik kan niet meer voor uit vandaar dat ik er nu achter aan ga ik was jong en naïef dus ik dacht het komt goed maar nu ik getrouwd ben en huis wil kopen zit dit mij in de weg ik heb overal bewijs van ik h
Goedenavond, Ik wil graag mijn betalingsregeling in 1x voldoen. Ik zit op dit moment in het buitenland en heb dus geen netwerk vanwege de betalingsregeling. Ik wil deze nu in 1x voldoen via de tele2 app. Als ik op openstaand bedrag betalen klik krijg ik 0.00 euro te zien. Ik wil graag gebruik maken van mijn netwerk, maar kan dus niet mijn openstaand saldo betalen.
Ik wacht ondertussen al langer dan 3 maanden op me geld heb ondertussen 10 of meer mederwerkers gesproken moet elke x 2 weken wachten maar tot de dag van vandaag heb ik mijn geld nog niet terug slechte zaak ik heb 245,41 aanbetaald geld zou binnen 2 weken gestort zijn op mijn rekening kijk hoelang ik al aan het wachten ben kan toch niet heb via jullie ideal link aanbetaling gedaan voortaan ga ik niks meer aanbetalen als je het zo werkt heel die systeem van jullie klopt niet sjonge jongen!
Beste lezer, Ik heb een bestelling gedaan bij Tele2 voor een nieuwe telefoon op 25 mei met bestelnummer 195668190. In deze bestelling had ik iets verkeerds gedaan, waardoor ik niet betaald had. Toen alsnog een bestelling gedaan waar ik heb wel heb betaald ook op 25 mei 195668673. Daarna heb ik niks gehoord, dus belde ik op 30 mei naar Tele2. Toen heb ik de eerste bestelling die niet was betaald laten annuleren, gezien dit een fout van mij was. Ik hoorde daarna nog steeds niks van mijn bestelling die ik wel had betaald, dus heb ik opnieuw gebeld op 5 juni en mijn hele bestelling laten annuleren. Ik had namelijk een nieuwe telefoon nodig en het duurde op deze manier erg lang. Zij gaven aan dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 7 dagen. Na 7 dagen heb ik gebeld en toen gaven ze aan dat het geen 7 dagen waren maar 14 dagen. Na 14 dagen opnieuw gebeld en toen gaven ze aan dat ze geen terugbetaling zagen staan, terwijl ik 210,41 heb betaald. Toen de tip gekregen om te mailen naar XXXX.
Goedemiddag ik heb gister een sms ontvangen met dat ik €5 per week moet betalen. Terwijl ik niks gedaan heb.ik heb wel overige kosten van +€5. Ik heb dit per direct stopgezet en net de Tele2 klantenservice gebeld. En die zegt dat ik dit gewoon moet betalen. Ik ben het er oneens mee en mijn vraag is wat kan ik hier mee doen? Mvg,A
Goedemiddag,Ook ik heb plotsklaps twee keer 5 euro aan zogenaamde kosten voor esr tv.Ik weet niet eens wat het is ,laat staan dat ik dat besteld hebGraag zie ik de tien euro verdwijnen van mijn factuur
Hallo allemaal, Twee maanden geleden, heb ik Samsung S22 door Tele2 gekocht. Ik heb hem teruggestuurd en mijn contract opgezegd binnen 3 dagen. Daarna heb ik een andere telefoon (Pixel 7) gekocht, ook door Tele2.Blijkbaar, kwam de Pixel 7 met een nieuwe nummer (hoewel ik een nummerbehoud heb gevraagd), en dat wist ik niet. Bovendien, was de contract van de Samsung 22 niet goed opgezegd. Nu vraagt Tele2 mij om twee facturen per maand te betalen. Natuurlijk heb ik dat geweigeerd, en nu word ik bedreigt met het betalen van extra geld als boete. Klantenservice kunnen mij niet helpen want zij zijn gewoon medewerkers die de oplossing voor zulke fout niet weten. Nu weet ik niet met wie zal ik contact nemen. Ik ben een klant van Tele2 voor jarenlang nu en zulke problemen heb ik nooit tegen kwam, daarom ben ik hoopvul dat iemand deze bericht ziet en contact met mij neemt. Ik zal de community op de hoogte houden. Met vriendelijke groet,Besher
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.