Geld retour na annulering

  • 25 July 2023
  • 1 reactie
  • 40 x bekeken

Beste lezer, 

 

Ik heb een bestelling gedaan bij Tele2 voor een nieuwe telefoon op 25 mei met bestelnummer 195668190. In deze bestelling had ik iets verkeerds gedaan, waardoor ik niet betaald had. Toen alsnog een bestelling gedaan waar ik heb wel heb betaald ook op 25 mei 195668673. Daarna heb ik niks gehoord, dus belde ik op 30 mei naar Tele2. Toen heb ik de eerste bestelling die niet was betaald laten annuleren, gezien dit een fout van mij was. Ik hoorde daarna nog steeds niks van mijn bestelling die ik wel had betaald, dus heb ik opnieuw gebeld op 5 juni en mijn hele bestelling laten annuleren. Ik had namelijk een nieuwe telefoon nodig en het duurde op deze manier erg lang. Zij gaven aan dat ik mijn geld terug zou krijgen binnen 7 dagen. Na 7 dagen heb ik gebeld en toen gaven ze aan dat het geen 7 dagen waren maar 14 dagen. Na 14 dagen opnieuw gebeld en toen gaven ze aan dat ze geen terugbetaling zagen staan, terwijl ik 210,41 heb betaald. Toen de tip gekregen om te mailen naar betalingsbewijs_@service.tele2.nl. Dat is deze mail. Deze mail heb ik op 13 juli verstuurd. Ik wacht dus al meer dan een maand op 210 euro. Ik zou graag mijn geld zo snel mogelijk retour krijgen. Ik hoop snel van jullie te horen. 

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hi Carolien, goed dat je je bericht hier met me deelt en ik duik er met alle plezier voor je in! Allereerst; geen zorgen - ik weet uit ervaring dat een terugbetaling wat langer kan duren, maar die komt er sowieso! Wat bedoel je precies met dat je niks hoorde over je bestelling? Ontving je geen bevestigingsmail? Ik zie dat mijn collega vorige week een case heeft aangemaakt en doorgezet voor de Finance-afdeling, incl. je betaalbewijs. Ik weet niet hoelang de verwerkingstijd momenteel is voor deze afdeling, maar ik zal de case de komende week ook in de gaten houden voor updates en zodra ik die zie laat ik het je weten. Houd je mij ook op de hoogte als je iets hoort? 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi Carolien, goed dat je je bericht hier met me deelt en ik duik er met alle plezier voor je in! Allereerst; geen zorgen - ik weet uit ervaring dat een terugbetaling wat langer kan duren, maar die komt er sowieso! Wat bedoel je precies met dat je niks hoorde over je bestelling? Ontving je geen bevestigingsmail? Ik zie dat mijn collega vorige week een case heeft aangemaakt en doorgezet voor de Finance-afdeling, incl. je betaalbewijs. Ik weet niet hoelang de verwerkingstijd momenteel is voor deze afdeling, maar ik zal de case de komende week ook in de gaten houden voor updates en zodra ik die zie laat ik het je weten. Houd je mij ook op de hoogte als je iets hoort? 

Reageer