De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
30 jaar geen storing gehad maar sinds Delta de glasvezel aansluiting heeft binnengebracht, 9 september 2025 komt men de modem installeren, heb ik vooral 's avonds dat de verbinding wegvalt. Herstarten helpt soms wel soms niet en blijft de verbinding om de 5 a 10 minuten wegvallen. Het enige dat ik nog wil proberen is de modem van mijn schoonouders hier neer te zetten want daar heb ik de odido modem al geïnstalleerd., maar ik denk dat het in het Tele2, lees odido, netwerk zit.
Vanmorgen staat het modem het rode lampje aan dus geen internet, heb alles al gedaan zoaps modem 30 seconden van stroom halen etc maar geen resultaat en zie online dat er storingen worden doorgegeven dus wil ik dit hier ook aangeven Zie op tv dat oddido storing heeft met bellen en internet dus denk dat tele2 hierdoor ook storing heeft Kan iemand aangeven of dat klopt
Beste tele2,Jullie online link om contract tele2 internet op te zeggen werkt niet. Klantenservice gebeld, die niet reageert op vraag waarom ik online contract niet kan opzeggen.Geen bevestiging van telefonische opzegging ontvangen en geen reactie op brief met opzegging die ik dezelfde dag heb gestuurd per post.Datum opzegging: 21 juli 2025Telefonische toezegging dat abonnement wordt opgezegd: 25 juli 2025. Een maand opzegging vervalt.Graag reactie van opzegging.
Hoi Ik heb geen internet thuis.Alle opties al doorlopen om internet op te starten maar dat heeft niet geholpen.Nu heb ik nog steeds geen internet
Hoi, Sinds vandaag werkt mijn internet niet, heb mn router al gereset maar dat werkt niet. Er brand een lampje bij power en bij wifi maar de wifi werkt ook niet.Kan iemand mij verder helpen om dit op te lossen?
Ik heb sinds vanavond geen internet. Is er storing in Woerden?
Wifi en internet werkt sinds vandaag de gehele middag niet,alle kabels etc getest en zitten goed in de apparaten. Ook het modem uitgezeten en na 30 seconden weer aangedaan. Kunnen jullie helpen?
ik heb dsl van tele2. De snelheid is erg laag. Volgens de spec zou de upload 1Mb moeten zijn (zelfs dat wordt niet gehaald vaak 200mb) Geen snelheden van deze tijd meer en sommige zullen wel lachen dat het nog bestaat en je er ook nog 28,80 per maand voor betaald. (download ca. 15mb)Wanneer wordt dsl uitgefaseerd en wat gaat tele2 doen?Bij mijn tele2 staat een voorstel naar glasvezel, maar dit is duurder dan dan gewoon een nieuw abonnement af te sluiten…….
Ik heb sinds gisteren geen internet. De lichtjes branden wel alle 3 netjes. Ik heb der modem aan en uitgezet en ook een paar keer gereset maar tevergeefs. Help....
Sinds vanmiddag hebben we geen internet meer. Is er een storing in Zuilichem gemeld?
Vandaag kreeg ik een mail met het bericht dat mijn contact per 10 december beïndigd wordt.Terwijl ik helemaal geen opzegging heb gedaan.Ik heb wel een vermoeden waardoor dit komt, maar alsnog vreemd dat iemand anders die geen houder van het abonnement zoiets kan realiseren.De situatie is als volgt:Mijn achterburen en ik hebben een eigen voordeur, maar delen hetzelfde adres.Nu heb ik sinds vandaag nieuwe achterburen die mogelijk een internet abonnement hebben afgesloten. Wat ik echter dan niet snap is dat mijn abonnement (die op mijn naam staat) vervolgens wordt opgezegd.Kan iemand van Tele2 hierover contact opnemen met mij? Voordat ik straks zonder internet kom te zitten..Met vriendelijke groet,Arjan
Hi, ik ben pas over van Tele2 naar Odido. Wat moet ik doen met de oude apparatuur van Tele2? Dit betreft een oude modem maar ook een mediabox die ik pas een paar weken had. Moet dit worden teruggestuurd?
Ik krijg van opido een aanmaning van het abonnement wat per 6-9-2024 is opgezegd, en door tele 2 is bevestigd.Opido gaat weer proberen te innen, ik moet het zelf maar oplossen. Zit in asie ben pas januari terug. Wat nu, hier wordt niemand beter van. Toevallig is mijn nieuwe mobiele abonnement vandaag bij opido in gegaan.over service gesproken.H Spijkers klant B0007371853 Ik ben er nu al 2 uur mee bezig.
Goedendag, Ik heb op 23 september online via mijn account mijn abonnement voor tele2 thuis opgezegd, echter is daar nooit een mail op binnengekomen. Wel dat hij blijft zeggen dat er een verzoek is ingediend.Nu kijk ik weer vandaag, 3 weken later, en nu is alles verdwenen (facturen, info) maar abonnement loopt lekker door. Kan iemand aub helpen met de bevestiging dat het nu toch ten einde komt per 23 oktober? Want mijn nieuwe provider komt ook al de 21e, dus wil geen dubbele kosten, en het is netjes op tijd ingediend. Mvg. B.
Hallo, Ik heb sinds gister geen internet. Help mij aub want ik kan niet meer werken sinds gister. Alles gereset, uit en aan 100x geprobeerd. Gister gebeld naar tele2, maar niks verholpen. Graag hulp
Hoi! Sinds woensdag doet ons internet het niet meer. Wifi signaal is er nog wel, maar er is geen internet. Bekabeld internet doet t ook niet. Het internet lampje op de voorkant van het modem (model ZTE) brandt niet en het L1 en L2 lampje brandt ook niet. Heb al de stekker van de modem er (paar minuten) uitgehaald en harde reset van het modem gedaan maar hielp niet. Ook de telefoonkabel er in en uit gehaald (maar nog niet een nieuwe geprobeerd).
Gister avond merkte ik toen ik thuis kwam dat ik wel wifi verbinding had maar geen internet. Ik heb mijn modem gereset maar ik kreeg nog steeds geen internet. Mijn modem geef dat ook aan. Het wifi lampje brand, internet lampje staat uit. Bekabeling gecontroleerd. Alles eruit gehaald en weer terug gedaan. Opnieuw gereset. Wat kan ik nog meer doen?
Amsterdam Noord. Internet werkt niet sinds vanmiddag rond 15.00. Wanneer kan ik weer verbinding verwachten?
Ik krijg de hele tijd dat Tele2 mij probeert te bellen, maar ook als ik direct opneem, heeft men al opgelegd. Ik heb één keer teruggebeld, maar dat duurde echt tientallen minuten voordat werd opgenomen. Waarom doen jullie dit?
Ik zit nu met Tele2 ADSL en heb een bericht dat ik wordt over een paar maanden overgezet naar Odido glasvezel (omdat ADSL stopt). Maar er wordt geen informatie verstrekt over een nieuwe contract. Ik wil weten hoeveel ik straks moet betalen en hoe het straks staat met opzegtermijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb sinds vorig jaar een internet probleem. Ik heb daar ook al contact gehad met Tele2 helpdesk en er is ook al monteur van KPN geweest maar het is nog steeds niet opgelost. Het internet is vorig jaar bijna een dag er uit gelegen en een keer een paar uur gisteravond ook weer. Het internet valt regelmatig weg Vooral op de TV. De meeste tijd gebeurt dat in de avond uren Ik. heb twee netwerk kabels al vervangen . Heeft niet geholpen. Nu heb ik vandaag het programma Fing geïnstalleerd. En dat programma gaaf aan dat ik een Connectivity probleem heb met een fout code W402 Wie kan mij daar in helpen
Beste, Na een weekend afwezig te zijn geweest ben ik terug in Breda. Ik heb de tele2 modum terug opgestart en zie dat ik verbonden ben met mijn wifi netwerk maar krijg de melding dat er geen verbinding is met internet. Hoe kan ik dit verhelpen zodoende dat mijn internet terug werkt zoals voor dat ik de woning verliet voor het weekend. aansluiting is nog via koper en nog niet via glasvezel. Glasvezel is wel besteld. Ik heb bericht gekregen dat de koper verbinding afgesloten zou worden maar neem aan dat dit niet het probleem is. Groeten, Omar Roels
Ik kreeg een nieuw modem toegestuurd. Er zat een handleiding bij: alleen er in prikken, max. 10 minuten wachten en klaar! Dus gedaan, maar helaas. Het Internet lampje op het nieuwe modem bleef rood. Na wat rommelen en proberen met de handleiding en de website er bij kreeg ik het niet aan de praat.Een paar weken later nog een keer geprobeerd, met hetzelfde resultaat. En dit weekend maar weer. Het kost je elke keer toch weer een half uur, dus in totaal al 1,5 uur kwijt, voor iets waar ik niet om gevraagd heb. Dan maar de klantenservice bellen. Na 15-20 minuten in de wacht iemand aan de lijn. Een paar keer in de wacht gezet en uiteindelijk afgesproken dat er een monteur langs komt (weer half uur verder, totaal nu 2 uur). Even later kwam de mail en de SMS voor de afspraak met de monteur. Dat werke allemaal maar matig, de website van Guidion bleef elke keer hangen bij de tweede stap van de afspraak. Na een kwartiertje was dat opgelost, misschien een storing (weer half uurtje, de teller staa
I'm moving abroad in a few months. When should I terminate the contract to be able to use the Internet until the end of the month? I would prefer to do it online. When to send the router back? For example, I want to use the Internet until the end of May.
Sinds gister geen internet verbinding in Leiden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.