Skip to main content

Verbindingsproblemen

• August 16, 2025
  • 1 reactie
  • 14 x bekeken

30 jaar geen storing gehad maar sinds Delta de glasvezel aansluiting heeft binnengebracht, 9 september 2025 komt men de modem installeren, heb ik vooral 's avonds dat de verbinding wegvalt. Herstarten helpt soms wel soms niet en blijft de verbinding om de 5 a 10 minuten wegvallen. Het enige dat ik nog wil proberen is de modem van mijn schoonouders hier neer te zetten want daar heb ik de odido modem al geïnstalleerd., maar ik denk dat het in het Tele2, lees odido, netwerk zit.

August 19, 2025

Goedemorgen Grotebazz, superfijn om te lezen dat je 30 jaar geen storing hebt gehad! Niet fijn dat je verbinding nu wegvalt. Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders had ik je graag zelf verder geholpen. Geen zorgen, mijn collega’s van de klantenservice staan voor je klaar. Je kan ze bereiken op 020-7544444. Ik weet zeker dat ze je meteen kunnen helpen! 😊

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemorgen Grotebazz, superfijn om te lezen dat je 30 jaar geen storing hebt gehad! Niet fijn dat je verbinding nu wegvalt. Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders had ik je graag zelf verder geholpen. Geen zorgen, mijn collega’s van de klantenservice staan voor je klaar. Je kan ze bereiken op 020-7544444. Ik weet zeker dat ze je meteen kunnen helpen! 😊