De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je abonnement, Tele2-omgeving en facturen
Recent actief
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van januari 2025 iets hoger is. Dit komt door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 januari 2025 een inflatiecorrectie van 3,2% toe op de Tele2 Thuis abonnementen. De wijziging zie je in januari 2025 op je factuur. Inflatiecorrectie: Waarom?Als de prijzen in Nederland stijgen, dan stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven.Hoe hoog is de inflatiecorrectie?De inflatiecorrectie die Tele2 dit jaar (2025) doorvoert, is door het CBS vastgesteld op 3,2%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je vaste maandelijkse
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van januari 2023 iets hoger is. Dit komt door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 januari 2023 een inflatiecorrectie van 8,6% toe op de Tele2 Thuis abonnementen. De wijziging zie je in januari 2023 op je factuur. Inflatiecorrectie: Waarom?Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022. De inflatiecorrecti
Goedenavond, tot vorige week waren we bij Tele2 (internet, TV en vast bellen), nu overgestapt. Welke apparatuur moeten we terugsturen en waarheen? En wanneer wordt het teveel betaalde abonnementsgeld teruggestort? Alvast dank voor uw antwoorden. Paul en Robert van Gennep
Hoi,Gisteren de nieuwe Tele2/tvbox geïnstalleerd. Tot mijn verbazing geen teletekst meer.Wij in het noordoosten kijken veel Duitse televisie en om dit goed te kunnen begrijpen zetten wij daarbij te Duitstalige ondertiteling aan. ARD pag. 150 en ZDF pag 777. Hoe krijg ik de ondertiteling terug. Wolter de Groot XXXXModerator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Ik ben begin maart van Tele2 Thuis overgegaan naar ODIDO ‘Klik&Klaar’Maar ik krijg toch nog een rekening van Tele2 Thuis. Kan dat niet recht getrokken worden…???
zojuist probeer ik na een lange tijd in te loggen op tele2 thuis (of “MijnTele2 voor Internet, TV + Bellen’) vanwege een aanbieding voor de overstap naar glasvezel. Na het opvragen van de gebruikersnaam en een reset van het wachtwoord lukt het nog steeds niet om in te loggen.Ik probeer in te loggen via de volgende link (landingspagina na scannen QR-code): https://sso.tele2.nl/authep/login?client_id=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&commonAuthCallerPath=%2Foauth2%2Fauthorize&forceAuth=false&nonce=0SJGlaENcqZrLOua4DXBfaD3Kigjqyid&passiveAuth=false&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijntele2.tele2.nl%2Fmijntele2%2Fwso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=rjN1I8&tenantDomain=consumer.tele2.nl&sessionDataKey=7fe0851e-3fd1-4352-82d6-506aaf43e6d5&relyingParty=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&type=oidc&sp=Tele2+DSL&isSaaSApp=false&authenticators=BasicAuthenticator%3ALOCALIemand anders die hier ook problemen mee heeft of die hier een o
Goedenmorgen ik hang inmiddels al weer een uur in de wacht. ik kan niet inloggen en tevens heeft tele2 nog steeds de veranderingen niet doorgevoerd dat ik uit bewind ben. ben er al maanden uit dus dit is heel erg frustrerend kastje werkt over paar dagen niet meer en kan het kastje dus ook niet activeren omdat ik niet kan inloggen ook niet met mijn tijdelijke wachtwoord. begin het een beetje zat te worden met heel tele2 en kwa bereikbaarheid is dit gewoon echt bizar.
Deze week heb ik tot 6x toe op alle tijdstippen van de dag geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken.Hierbij waren wachttijden van een half tot bijna een heel uur geen uitzondering en dan nog heb ik niemand gesproken. Ik heb het opgegeven; klantonvriendelijker is niet mogelijk.Ironisch genoeg wordt tijdens het wachten telkens vermeld: “de wachttijden zijn langer dan u van ons gewend bent. U wordt geadviseerd op een later tijdstip terug te bellen. Wilt u wachten, blijf dan aan de lijn”. Na in totaal uren gewacht te hebben en het tot 5x toe later terugbellen heb ik de moed opgegeven.Hoezo: langer dan u van ons gewend!!😂 Groeten,Ron
Goedemiddag, mijn tv box is nog steeds niet aangekomen. Wat nu? Op de brief staat een foute postcode maar bij mijn profiel staat de juiste postcode. Ik hoor graag
Op 13 augustus jongstleden heb ik de laatste factuur van Tele2 ontvangen. M.i.v. 12 augustus ben ik overgestapt naar Odido en de diensten van Tele2 gedeactiveerd. Er is wel voor de hele maand augustus in rekening gebracht door Tele2 en wordt omstreeks 27 augustus van mijn rekening afgeschreven.Inmiddels heb ik ook al een factuur van Odido ontvangen voor 12 t/m 31 augustus 2024.Krijg ik een creditnota van Tele2? Want sinds 12 augustus ben ik geen klant meer.
Het apparaat van mijn vader van de interactieve tv start vaak niet op. het beeld blijft hangen op bezig met opstarten. heb al verschillende dingen geprobeerd: herstarten. ook modem al opnieuw opgestart. het probleem blijft. Vandaag was het opstarten gelukt maar na een paar minuten weer hetzelfde euvel. Geen idee hoe oud zijn decoder is.. Iemand tips? GroetjesLaura
Goedenacht, Ik heb gisteren (21-8) 6 verificatie sms'jes van jullie ontvangen terwijl ik hier niet zelf om heb gevraagd. Word ik gehackt?Ik ben al enige tijd geen klant meer bij jullie. Zouden jullie mijn account ook kunnen verwijderen o.i.d. zodat de hack pogingen stoppen en ik geen sms'jes meer ontvang? Vriendelijke groet, Kelli Smit Oude klantnummer is B0008069471
Mijn moeder had een thuis abonnement bij Tele2 en ivm verhuizing heeft ze op het nieuwe adres Odido. Moet zij het modem en de tv ontvanger van Tele2 retour sturen of mogen ze weggebracht worden naar de milieustraat?
Ik werd net telefonisch benaderd door Tele2 en wat ik hieruit begreep is dat tele2 mijn contract opzegt ( en ik wil gewoon bij Tele2 blijven en moet mijn contract gewoon verlengd worden ) , en dat ik een aanbod via odido krijg, ik vond dit zo vreemd en heb om een schriftelijk ( mail ) gevraagd, maar ik lees nu dus dat TEle2 niet je contract op kan zeggen, ik snap het even niet meer.Kan Tele2 mijn contract looptijd al 9 jaar nu zomaar opzeggen??Terwijl ik ook een mail ontvangen heb dat Tele2 blijft bestaan??Heb ik verkeerde info ontvangen van degene die mij benaderden , vreemde gang van zaken met vaste klanten vind ik.
Goedenavond, Ik kreeg van jullie een voorstel om einde contract over te stappen naar Odido. Nu heb ik dit gedaan en gaat er vanalles mis. Odido is niet bekend met dat ik moet overstappen. De datums sluiten ook niet op elkaar aan. Odido wil nu monteur regelen, maar ik ben via jullie link akkoord gegaan met overstap op einddatum 10 aug 2024. Ik heb al aantal keer gebeld met odido maar ze weten van niks. Kunnen jullie dit alstublieft oplossen. Ik heb nota bene op jullie mail gereageerd met een voorstel. Ik ben bang dat ik dubbele kosten krijg of de cashback van 350 euro door slecht geregel misloop. Groet kees
ik wil een klachtenbrief sturen naar Tele2. Is er een emailadres of moet ik die op papier sturen?
Ik heb echt overal gecheckt en alles geprobeerd. Zelfs een ‘geek’-vriend ingeschakeld. Het opzeg-formulier op de ‘oude’ Tele2 pagina wel 10 keer ingevuld en verstuurd, maar ik krijg het niet voor elkaar om de vaste lijn op te zeggen. Er kwam geen bevestiging maar ik hoopte dat het (door de overstap Tele2naar Odido) ergens was blijven hangen. En nu kwam er weer een factuur binnen. Het opzeggen zou per 15 October in moeten gaan. Ik wordt er echt narrig van. Ik hoop dat iemand mij kan verlossen van dit abonnement. :-)
29 november 2023 heb ik mijn vaste internet opgezegd, je betaald altijd een maand vooruit, dat zou betekenen dat 25 november de laatste rekening geweest zou zijn, nu een maand later is er weer een bedrag van 27,65 afgeschreven. Graag zou ik dit bedrag teruggestort krijgen! Wie kan mij verder helpen?
wat is mijn Tele2 Thuis-gebruikersnaam en wachtwoord in
ads light factuur is 28,80echter in november is de factuur gewijzigde naar ads van 50,17 met een korting voor light van -32,37 (totaal zelfde bedrag weer)Waarom is deze wijziging? wat staat er te gebeuren :)
Hi,I am relocating abroad, my last day in the Netherlands is going to be November 27th. I need to have my internet active until November 26th and then I want to cancel the subscription and ship the modem November 27th.How can I do it? The phone number of the klantservice doesn't work, as soon as I choose to hear the music (or not) the communication is cut. I have tried with different phones (landline and mobile, different providers) and this is always the same.Can you please advice? Thanks Nicola
weet iemand hoe je de tv ontvanger amino op een andere router aansluit?De tele3 router zit op 192.168.1.x . Ik zag dat de amino vast adres 192.168.200.3 (als aminet) krijgt op de tele2 routerMijn eigen router zit op 192.168.3.x (hij zal daar een dhcp adres krijgen maar krijg geen tv verbinding)
bij tele 2 had je twee gebruikersnamengebruikersnaam zonder @versatel.nl om je verbruiksgegeven en facturen in te zien voor internet tehuis de tele 2 link werkt niet meer geeft een foutmelding en kan facturen en verbruik niet ladengebruikersnaam met @versatel.nl om je mobiele verbruiksgegevens en facturen in te zien dit werkt wel bij odido maar bij odido kan je niet inloggen op alleen maar gebruikersnaam en het zijn toch twee accounts - een voor mobiel en een voor internet tehuis
Hallo,Afgelopen vrijdag hebben jullie de retourdoos opgestuurd. Ik heb de apparatuur echter al eerder teruggestuurd en volgens de track&trace is het pakket al bezorgd op 9 oktober.Ontvang ik nog een bevestiging dat dit goed is aangekomen?
Ik kreeg afgelopen donderdag 7 september een mailtje dat Tele2 thuis blijft bestaan….. waarom heeft tele2 mij telefonisch (op 22 augustus) verteld dat het stopt en ik na 15 jaar moet overstappen naar T- mobile! Mocht ik mij bedenken dan kan dat binnen 7 dagen. (tot 29 aug.) terwijl ik pas op 7 september op de hoogte ben gebracht dat Tele2 thuis blijft bestaan.Ik voel mij op het verkeerde been gezet!!!!! Ik heb inmiddels het pakket van T-mobile voor de overstap op 21 september, maar ik ben er niet blij mee.Met vriendelijke groetMirjam
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.