beantwoord

Kan gebruiksgegevens internet thuis niet inzien

  • 26 September 2023
  • 5 reacties
  • 60 x bekeken

bij tele 2 had je twee gebruikersnamen

gebruikersnaam zonder @versatel.nl om je verbruiksgegeven en facturen in te zien voor internet tehuis de tele 2 link werkt niet meer geeft een foutmelding en kan facturen en verbruik niet laden

gebruikersnaam met @versatel.nl om je mobiele verbruiksgegevens en facturen in te zien dit werkt wel bij odido maar bij odido kan je niet inloggen op alleen maar gebruikersnaam en het zijn toch twee accounts - een voor mobiel en een voor internet tehuis

icon

Beste antwoord door chiara.pv 17 October 2023, 10:41

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @chiara.pv, tof dat je zowel een mobiel als thuisabonnement hebt! Werkt deze link wel voor je om in te loggen op MijnTele2 Thuis? Bij mij doet deze het wel. Voor je mobiele abonnement kun je op Mijn Odido inloggen met het e-mailadres dat aan je abonnement gekoppeld staat. Lukt dit? Zo niet, kies dan voor inloggegevens opvragen. Dan moet het helemaal goed komen!

Laat je het me weten of het met bovenstaande link werkt?

Hoi,

dat klopt maar ik wilde odido er attent op maken. via mijntele2 werkt de login voor tehuismail en via odido voor mobiel. echter denk ik dat jullie op gegeven moment de mijntele2 toch gaan verwijderen? Dan zou het handiig zijn om deze op odido verder te kunnen gebruiken. mvg

Reputatie 7
Badge +12

Hi Chiara, bedankt hiervoor! MijnTele2 voor Thuis zal blijven bestaan totdat Tele2 Thuis volledig is uitgefaseerd. Zolang je gebruik maakt van een internetverbinding van Tele2, zul je gebruik kunnen maken van MijnTele2.

Groetjes,

Marciano

Hi @chiara.pv, tof dat je zowel een mobiel als thuisabonnement hebt! Werkt deze link wel voor je om in te loggen op MijnTele2 Thuis? Bij mij doet deze het wel. Voor je mobiele abonnement kun je op Mijn Odido inloggen met het e-mailadres dat aan je abonnement gekoppeld staat. Lukt dit? Zo niet, kies dan voor inloggegevens opvragen. Dan moet het helemaal goed komen!

Laat je het me weten of het met bovenstaande link werkt?

 

het werkt weer niet

 

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn Chiara! 😁

Reageer