De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! Jij en ik weten allebei dat wachtwoorden belangrijk zijn, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op MijnTele2. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leg ik je uit wat tweestapsverificatie is en hoe je het kunt gebruiken. Tweestapsverificatie in het kortMet tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze krijg je op
Op sommige OnePlus telefoons werkt het Odido (mobiele) netwerk nog niet. Hier hebben we nu een how-to voor geschreven zodat het alsnog opgelost kan worden op jouw smartphone. Vragen, tips of andere suggesties? Laat het hieronder in een reactie weten. Thanks! Volg onderstaande stappen om de internetverbinding op je mobiel te herstellen: Ga naar het Startscherm. Open de App-lijst op je toestel en kies Instellingen. Scroll naar beneden. Kies Wifi en netwerk. Kies Sim en netwerk. Kies Namen toegangspunten. Je toestel toont nu een overzicht van beschikbare toegangspunten, kies hier het geselecteerde/ actieve toegangspunt. Kies het opties-symbool (3 puntjes) en kies Verwijderen. Herhaal deze stappen totdat de lijst leeg is. Na het verwijderen van de originele toegangspunten maakt je toestel automatisch het juiste toegangspunt opnieuw aan. Is dit niet het geval, volg dan onderstaande stappen om een nieuw toegangspunt aan te maken. Kies het plus-symbool om een nieuw toegangspunt aan te maken.
Vaak bieden fabrikanten promoties aan in de vorm van toffe cadeaus en accessoires. Om deze cadeaus te claimen heb je je Hardware Factuur nodig, maar hoe kom je hier nu precies aan? In dit topic vertellen we je hoe en waar je deze opvraagt! Waarschijnlijk ben je in dit topic terechtgekomen omdat je een pre(order) hebt gedaan van een toestel en je nu gebruik wil maken van een mooie actie die de fabrikant aanbied. Denk hierbij aan gratis Galaxy Buds van Samsung of een prachtige TV en Soundbar van Xiaomi. Of je nu je Hardware Factuur nodig hebt voor het claimen van toffe cadeaus of om een andere reden, wij snappen dat je hem zo snel mogelijk wil ontvangen en daar helpen wij je met alle plezier bij. Ik heb mijn toestel ontvangen, maar ik mis de Hardware FactuurAllereerst tof om te horen dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen. Dat is altijd een heerlijk moment! Nu ben je waarschijnlijk naar de promotiepagina van Samsung of Xiaomi gegaan en kwam je erachter dat je nog niet de juiste document
Het is tijd voor de introductie van een geweldige serie nieuw toestellen; de Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ en de Samsung Galaxy S23 Ultra! Als echte Samsung fan zat je hier natuurlijk al op te wachten en ik kan je alvast verklappen; ze zijn het wachten waard! Niet alleen de toestellen hebben een mooie upgrade gehad, ook de acties die je er momenteel bij krijgt zijn waanzinnig. Deze wil je niet missen! Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. Alle drie de toestellen zijn direct leverbaar, dus je kunt jouw nieuwe toestel snel in handen hebben. Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy S23Per model verschillen de specificaties uiteraard een beetje, de één is nog beter dan de ander, maar voor alle drie de toestellen geldt het volgende: Premium design - Create Your Epic met de Galaxy S23, een premium smartphone met een duurzaam design die matcht bij elke look. Ongeëvenaarde camera’s - D
Wat is Wangiri fraude? Bij Wangiri fraude hopen de fraudeurs dat mensen gaan terugbellen naar gemiste frauduleuze telefoonnummers. Het gaat hier vaak om nummers uit het buitenland. Bij de terugbelpoging naar deze nummers lijkt het voor de beller alsof er geen verbinding tot stand komt doordat de andere kant van de lijn compleet stil is. In werkelijkheid is er dan al wel een gesprek opgezet, tegen enorm hoge tarieven.Hoe kun jij voorkomen dat je slachtoffer wordt van wangiri-fraude? Word je gebeld door een onbekend buitenlands nummer? - Neem niet op en bel zeker NIET terug!Wat doet Tele2 om klanten hiervoor te behoeden? Tele2 heeft net als andere providers de nodige maatregelen genomen: Voorlichting geven: via onze website, de telefonische klantenservice en het forum. Afbreken van telefoongesprekken die langer dan 2 uur duren Nader onderzoek naar vermoedens van fraude (door monitoring aantal inkomende nationale gesprekken). Het terugbellen naar deze buitenlandse nummers die bij ons beke
[Opgelost] De eerdere problemen met het inloggen op MijnTele2 zijn verholpen. [29-11 13:30] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met het inloggen op MijnTele2. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Ik ben mijn Puk code (en orginele kaart) kwijt. kan ik hier mijn puk code opvragen?
cancel my monthly subscrition while abroad
Ik ben mijn pukcode kwijt , graag deze opsturen.
Geachte laser wat mijn eindelijk onduidelijk is. Er staat dat tele stopt. Vervolgens zit je in het menu om een nieuw abonnement af te sluiten dus nieuw nummer inclusief toestel en vervolgens vraagt hij wel dat je het toestel vooraf betaald kan iemand me daar duidelijkheid over geven want dat vind ik behoorlijk vaag
Kan het kloppen dat Tele2 mij belt met dit 06 nummer? 0614094109het ging over een aanbod van een nieuw contract. Nu loopt die van mij bijna af, dus dat klopt allemaal wel. Iemand een idee?
Sinds vandaag geeft de website news.tele2.nl dat de server onbereikbaar is.In ieder geval werkte het nog op 1 februari. Is dit een tijdelijke storing of heeft Tele2 de stekker eruit getrokken?
Minder dan een ster kan ik niet geven. Internet en bellen buitenland werkt gewoon niet, extra bundel voor Zwitserland gekocht: werkt niet. Alles gecheckt: instellingen, geen open rekeningen, roaming aan, tel opnieuw opgestart: niks. Tip van Odido: bel met de klantenservice: afgezien van de kosten, hoe dan? Ik heb zo’n spijt ervan dat ik een abonnement bij Odido heb. Elke keer shit in het buitenland. Dochter met budgetmobiel heeft nooit problemen. Wat een slechte provider en klantendienst!Datum van ervaring: 03 augustus 2024BewerkAntwoord van Odido4 dagen geledenHallo Marijke, het spijt me enorm om te lezen van deze ontevredenheid. Het is natuurlijk de bedoeling dat je gemakkelijk en zonder zorgen gebruik kunt maken van onze diensten in binnen- en buitenland. Ik vind het persoonlijk erg jammer om te lezen dat je zo'n spijt hebt dat je voor ons gekozen hebt. Ik wil dat gevoel graag omdraaien en je overtuigen dat hoewel je een slechte ervaring hebt gehad, wij dit wél adequaat en naar tevr
Ik ben inmiddels al 12 dagen aan het proberen om contact te krijgen met Tele2, dit i.v.m. inlogproblemen met die nieuwe TV-box die men mij heeft gestuurd.Dat telefoonnummer van de klanten"service” 020-7544444 is of niet bereikbaar, of je blijft een eeuwigheid in de wacht staan met een zeer irritant deuntje en een regelmatig terugkerend even geduld aub, of je wordt (meestal tegen de avond) al gelijk weer weggedrukt met een kort piepje na het intoetsen van keuzenummertje 1. Op de vele mails van Tele2 kun je ook niet reageren: elke mail naar klantenservice@tele2.nl en info@mail.tele2.nl komen als undeliverable retour.Contact via de website gaat ook niet, want de gehele website staat op een normale pc (microsoft edge) op zwart en is dus totaal niet te gebruiken.Van een telecombedrijf verwacht ik op z'n minst toch wel dat ze zelf ook op een normale manier bereikbaar zijn voor hun klanten, maar blijkbaar denkt Tele2 hier toch wat anders over of gaat er in ieder geval heel anders mee om.Ieman
Op welk nummer kan ik Tele2 bereiken?
Ik kan Tele2 al 2 weken niet bereiken heb nr 020-7544444 gebeld en nr 020-7544465 Bij beide telnr word de verbinding verbroken als ik in de wacht ga heel irritant.Heb gisteren via Odido gebeld en een medewerkster heeft voor mij meerdere keren gebeld en zij kwam er ook niet door. Hebben jullie dit probleem toevallig ook ?
Goedemorgen!Een paar weken geleden begon mijn iphone 11 vreemd te doen. Hij liep steeds vast en startte dan opnieuw op. Na bij de Apple winkel te zijn geweest was duidelijk dat er een fout in de software zat. Panic-full gaf deze software fout. Ik vroeg nog wat ik verkeerd had gedaan met mijn iphone, maar de medewerker gaf aan dat dit niet aan mij lag en soms zomaar kan gebeuren. Ik heb toen mijn telefoon aangemeld ter reparatie. Een paar dagen voordat het werd opgehaald begin het beeldscherm ook vreemd te doen en stopte er uiteindelijk helemaal mee. Nu krijg ik van DynaFix een prijsopgave van ruim € 500 om mijn toestel om te ruilen, omdat deze blijkbaar niet gemaakt kan worden. Ook zal het defect te maken hebben met corrosie door vocht waardoor het niet onder de garantie valt. Ik zwem niet met mijn iphone, ik douch er niet mee en heb er nooit water of wat dan ook overheen laten vallen. Daarnaast is volgens de Tele 2 website de iphone 11 waterbestendig. Ik vraag mij dus af hoe dit voor
Hallo,12 september een mail gehad met een creditfactuur, dit omdat we op 1 augustus voor het laatst gebruik hadden gemaakt van Tele2 i.v.m. overstap naar Odido.Daarom was heel augustus in rekening gebracht en dat zou in september verrekend worden.Tot op heden is er nog niets gestort, ik wacht nog tot morgen en dat stoneer ik die 42 euro van augustus en dan sturen jullie nog maar een keer een rekening van 1.35, want krijg 40.65 terug.klantnummer B0000197987factuurnummer NL2400068867
Hi,I have a two year subscription of tele2 and I found that I don’t have any signals/connections in EU outside the Netherlands!!! Please remove the blockage for me!!! I have suffered a lot from this. I have been to France, Belgium, Irelands, no signals at all!!! Please solve this for me. Best regards,Man
ik ben puk code kwijt van XXXX
Ik moet inloggen op mijnTele2, alleen ben ik mijn inloggevens kwijt en mijn recovery email en telefoon zijn verouderd. Graag een reactie.
Sindsdien kan ik nergens meer inloggen, op mijn Mobiel, Mijn e-mail,Mijn Tele2, gebruik al jaren dezelfde gegevens die in een Word bestand opgeslagen zijn en Odido blijft alsmaar zeuren dat de gegevens niet kloppen, wordt er langzaam schijtziek en moe van en denk dat ik na 20 jaar klaar ben deze club.
Ik heb een samsung Tv (UE43MU6100) maar de app kan ik niet vinden op mijn tv.Is hier een oplossing voor? Mvg, Marianne
Beste Tele2,Sinds de nieuwste iPhone nu slechts eSIM support en ik dit model graag wil kopen heb ik een eSIM nodig en dat wordt door Tele2 niet ondersteund. Mijn contract loopt nog anderhalf jaar, dus dit is niet ideaal. Waarom wordt deze techonologie nog niet ondersteund door jullie?Mvg,Yannick
Beste, Ik heb in 2022 kleine probleem met tele2 afdeling opgelost.Nu dat Odido alles overgenomen heeft, kom ik x aantal problemen tegen. Odido komt met hele raare verhaal dat er nog iets open staat.! Alles is al afgekocht en afbetaald en per email door tele2- t-mobile bevestigd per email. Nu stuur ik alles door maar de afdeling Addeling; Customer Finance Administrator kijkt niet eens mijn overdracht en informatie die ik verstuur. Wat is de bedoeling hiervan? stappen naar rechter optie ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.