Skip to main content

 

Sindsdien kan ik nergens meer inloggen, op mijn Mobiel, Mijn e-mail,Mijn Tele2, gebruik al jaren dezelfde gegevens die in een Word bestand opgeslagen zijn en Odido blijft alsmaar zeuren dat de gegevens niet kloppen, wordt er langzaam  schijtziek en moe van en denk dat ik na 20 jaar klaar ben deze club.

Over welk abonnement heb je het hier?


 

Hallo Eric,

Ik weet dat Tele2 niet meer bestaat en Odido  is geworden, maar sindsdien kan ik nergens meer inloggen omdat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer klopt volgens Odio, maakt niks uit of het  Mijn  Odido is of de Web mail of Mobiel, groet.

 


Hoi turboclaus, gaat het om het nummer **79? Ik zie dat je gebruik maakt van een @versatel e-mailadres. Is deze nog actief en ontvang je hier verder nog wel e-mails op? Via deze pagina kan je per mail een link opvragen waarmee je je wachtwoord kan wijzigen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 


Versatel, Tele2 en Zonnet email bestaat niet meer bij Tele2.

Wel zijn klanten in staat geweest om een (betaald) email account voor Versatel en Zonnet adressen af te nemen bij www.zonnet.nl


Hoi turboclaus, gaat het om het nummer **79? Ik zie dat je gebruik maakt van een @versatel e-mailadres. Is deze nog actief en ontvang je hier verder nog wel e-mails op? Via deze pagina kan je per mail een link opvragen waarmee je je wachtwoord kan wijzigen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 

Hallo,

Alle rekeningen van Odido komen gewoon binnen via mijn versatel email, wachtwoord wijzigen lukt niet


Hoi G, fijn dat je e-mailadres wel gewoon nog actief is. Je gaf aan dat je nergens meer kan inloggen; '’op mijn Mobiel, Mijn e-mail,Mijn Tele2'’. Wat bedoel je precies met mobiel en e-mail? Log je wel in via Mijn Odido? En niet meer via MijnTele2? Wat gebeurd er precies als je je inloggegevens opvraagt en je wachtwoord probeert te wijzigen?


 

Hallo Marciano,

Ik kan inloggen in Mijn Odido wat ik al meerdere malen en zo vaak heb  geprobeerd, krijg dan het antwoord dat het wachtwoord niet klopt, komt er een nieuw venster, https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen dat ik een e-mail krijg om een nieuw wachtwoord aan te maken en tot op heden heb ik na al die pogingen nooit een keer een e-mail ontvangen om een nieuw wachtwoord te maken, ook  niet bij de spam. Het enige wat ik wil is on;loggen in mijn Odido.


Hoi G, bedankt voor het proberen! Ik zie nog niet waarom je de e-mail niet ontvangt, dus dat geef ik alvast aan de juiste collega's door. In de tussentijd heb ik je Mijn Odido-account verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken. De kans is groot dat alles dan wel in 1 keer werkt! Ik hoor het graag van je.


[Afbeelding verwijderd vanwege e-mailadres]


Hallo Marciano,

 

Mijn bestaande e=mail adres van versatel kan ik niet gebruiken omdat het in gebruik is en daar gaat het mij net om , gaat wel lekker zo, groet.

 


Hi Turboclaus, bedankt voor je screenshot. Ik heb hem direct verwijderd omdat je e-mailadres erin stond. Ik heb nog eens gekeken en ik zie nu een heel oud account verschijnen, dus deze zit sowieso in de weg. Apart, ik had je huidige account ook verwijderd, maar deze zie ik nu ook weer staan. Als het goed is zijn ze nu beiden verwijderd. Probeer je het over 15 minuten nog 1 keer? Ik ben erg benieuwd, want het zou nu moeten werken!


Hallo Marciano,

Heb een account kunnen aanmaken maar ben nog niks opgeschoten, hoe kan ik mijn bestaand account van Tele2 toevoegen waar ik al mij gegevens kan inzien, dat is waar het mij om gaat, op de vraag om een bestaand account toe te voegen krijg ik de melding dat mijn adres niet klopt, Odido was vroeger Tele2 dus zou ik mijn bestaand abonnement van Tele2 moeten kunnen toevoegen?, groet.

 


Hallo Marciano,

Na veel bel pogingen en de juist persoon bij Odido is mijn Tele2 account over genomen door Odido, ik krijg van hun een nieuw modem en dan is alles in orde, dank voor uw hulp en zet maar een slotje op dit topic, groet,  Gini.

 


Goedemiddag Gini, superfijn dat het met een nieuw modem helemaal in orde is en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😄


Ik lees toevallig dit topic. Fijn dat het is opgelost @turboclaus - Gini.

Groet, 

Friesian, de andere aquariaan. 


Reageer