De Tele2 community stopt op dit domein
Kan je het antwoord op jouw vraag niet vinden of weet je niet waar je terecht kan met je vraag? Stel hem hier!
Recent actief
Ik heb geen internet 🛜
Hallo, ik heb sinds gisteren geen internet of telefoon meer van Tele2, wat is er aan de hand?M.L.H.JANSEN
Sinds vandaag 14.00 heb ik geen internet meer. Er brand ook een rood lampje op mijn modem.
Waarom zijn jullie mij elke dag met jullie klantenservicenummer aan het bellen terwijl jullie niet eens meer bestaan en ik al bijna 2 jaar bij Odido zit???
Hallo, ik ben wel verbonden met de wifi maar ik heb geen internet. Ik probeer de klantenservice te bellen die open zou moeten zijn tot 17:30 maar krijg te horen dat ze gesloten zijn. Ik heb alles al geprobeerd. Stroom eraf, router een reset gegeven maar er veranderd niets. Is er een storing in de omgeving Rotterdam?
Ik heb geen internet sinds gisteren middag , ik heb klantenservice gebeld en zij weet ook niet waarom. Kan iemand mij helpen ? GrCisco
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.