De Tele2 community stopt op dit domein
Toestel reviews en informatie over je mobiele telefoon
Recent actief
Op sommige OnePlus telefoons werkt het Odido (mobiele) netwerk nog niet. Hier hebben we nu een how-to voor geschreven zodat het alsnog opgelost kan worden op jouw smartphone. Vragen, tips of andere suggesties? Laat het hieronder in een reactie weten. Thanks! Volg onderstaande stappen om de internetverbinding op je mobiel te herstellen: Ga naar het Startscherm. Open de App-lijst op je toestel en kies Instellingen. Scroll naar beneden. Kies Wifi en netwerk. Kies Sim en netwerk. Kies Namen toegangspunten. Je toestel toont nu een overzicht van beschikbare toegangspunten, kies hier het geselecteerde/ actieve toegangspunt. Kies het opties-symbool (3 puntjes) en kies Verwijderen. Herhaal deze stappen totdat de lijst leeg is. Na het verwijderen van de originele toegangspunten maakt je toestel automatisch het juiste toegangspunt opnieuw aan. Is dit niet het geval, volg dan onderstaande stappen om een nieuw toegangspunt aan te maken. Kies het plus-symbool om een nieuw toegangspunt aan te maken.
Vaak bieden fabrikanten promoties aan in de vorm van toffe cadeaus en accessoires. Om deze cadeaus te claimen heb je je Hardware Factuur nodig, maar hoe kom je hier nu precies aan? In dit topic vertellen we je hoe en waar je deze opvraagt! Waarschijnlijk ben je in dit topic terechtgekomen omdat je een pre(order) hebt gedaan van een toestel en je nu gebruik wil maken van een mooie actie die de fabrikant aanbied. Denk hierbij aan gratis Galaxy Buds van Samsung of een prachtige TV en Soundbar van Xiaomi. Of je nu je Hardware Factuur nodig hebt voor het claimen van toffe cadeaus of om een andere reden, wij snappen dat je hem zo snel mogelijk wil ontvangen en daar helpen wij je met alle plezier bij. Ik heb mijn toestel ontvangen, maar ik mis de Hardware FactuurAllereerst tof om te horen dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen. Dat is altijd een heerlijk moment! Nu ben je waarschijnlijk naar de promotiepagina van Samsung of Xiaomi gegaan en kwam je erachter dat je nog niet de juiste document
Het is tijd voor de introductie van een geweldige serie nieuw toestellen; de Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ en de Samsung Galaxy S23 Ultra! Als echte Samsung fan zat je hier natuurlijk al op te wachten en ik kan je alvast verklappen; ze zijn het wachten waard! Niet alleen de toestellen hebben een mooie upgrade gehad, ook de acties die je er momenteel bij krijgt zijn waanzinnig. Deze wil je niet missen! Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. Alle drie de toestellen zijn direct leverbaar, dus je kunt jouw nieuwe toestel snel in handen hebben. Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy S23Per model verschillen de specificaties uiteraard een beetje, de één is nog beter dan de ander, maar voor alle drie de toestellen geldt het volgende: Premium design - Create Your Epic met de Galaxy S23, een premium smartphone met een duurzaam design die matcht bij elke look. Ongeëvenaarde camera’s - D
Goedemorgen!Een paar weken geleden begon mijn iphone 11 vreemd te doen. Hij liep steeds vast en startte dan opnieuw op. Na bij de Apple winkel te zijn geweest was duidelijk dat er een fout in de software zat. Panic-full gaf deze software fout. Ik vroeg nog wat ik verkeerd had gedaan met mijn iphone, maar de medewerker gaf aan dat dit niet aan mij lag en soms zomaar kan gebeuren. Ik heb toen mijn telefoon aangemeld ter reparatie. Een paar dagen voordat het werd opgehaald begin het beeldscherm ook vreemd te doen en stopte er uiteindelijk helemaal mee. Nu krijg ik van DynaFix een prijsopgave van ruim € 500 om mijn toestel om te ruilen, omdat deze blijkbaar niet gemaakt kan worden. Ook zal het defect te maken hebben met corrosie door vocht waardoor het niet onder de garantie valt. Ik zwem niet met mijn iphone, ik douch er niet mee en heb er nooit water of wat dan ook overheen laten vallen. Daarnaast is volgens de Tele 2 website de iphone 11 waterbestendig. Ik vraag mij dus af hoe dit voor
ik heb net de Pixel 7a , nu heb ik al jaren een smartphone maar deze lijkt steeds een eigen wil te hebben, super gevoelig scherm, toetsenborden waar soms amper mee te typen is ,iemand een idee wat er aan te doen is , staat er misschien een instelling verkeerd (heb al gekeken maarja ) zo is er dus weinig mee te beginnen
Hallo, Ik heb een aankoopbewijs nodig via tele 2. Waar kan ik die vinden?
Iemand een idee waarom de iphone 13 goedkoper is dan de iphone 12?
Hi, ik heb een Oppo pro 6.Zojuist heb ik een pukcode ontvangen om na de update van mijn telefoon weer in mijn telefoon te kunnen, maar deze pukcode kan ik nergens meer invoeren.Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, vraagt het alleen voor een telefoon wachtwoord, dan ben ik in mijn telefoon, maar zonder mobiele data dus ik kan geen smsjes ontvangen, of bellen.Via instellingen - beveiliging - simlock - simpin wijzigen zou ik dus de sim code kunnen aanpassen. Deze optie is te vinden, maar ik kan het simpelweg niet aanklikken…Niks werkt, ook niet opnieuw opstarten, simkaart eruit en in doen of resetten van alle data etc.Wat kan ik doen? Ik kan ook niet inloggen hierdoor in tele2 vanwege de tweede verificatie die ik via sms ontvang. Ik kan dus geen smsjes ontvangen...
Ik ben op vakantie in het buitenland en mijn voicemail is geblokkeerd na 1x mijn code invullen.Kunnen jullie dit resetten?
ik heb een Samsung 20Fe , en soms als ik de telefoon uit mijn dubbele hoes heb kan het gebeuren dat hij 112 begint te bellen of dat hij het toetsenbord gebruikt …. ik heb de telefoon beschermd tegen per ongeluk aanraken scherm, ook zit er vinger herkenning op , dus zou mijn telefoon helemaal niets mogen doen als ik hem niet bedien , vanwaar anders de beveiliging ,ik lees dat dit bij meerdere gebruikers voor komt met Samsung telefoons en er niet echt een oplossing is, ja ter reparatie aanbieden ,ik ben een trouwe tele 2 klant en hoop hier meer de oplossing te kunnen vinden als bij samsung en anders verwijder mijn bericht maar groet Bertus
Mijn telefoon is helaas gestolen en ik wil graag mijn sim blokkeren. Helaas lukt dat niet omdat ik de verificatie code per SMS krijg, maar dat lukt natuurlijk niet zonder telefoon. Ik ben ook nog eens in Peru en heb niet de mogelijkheid om te bellen. Hoe moet ik nu mijn sim blokkeren?
Ik wil mijn abonnement verlengen met een nieuwe gsm: de Samsung Flip 5. Nu heeft deze een promotie van een gratis Samsung Watch 6 LTE. Ik vind alleen nergens de actievoorwaarden.Als ik mijn abonnement verleng met de Flip5, 512GB, 20 GB databundel en 200 bel/SMS krijg ik als ik wil betalen de melding dat de promotie niet geldt bij mijn abonnement. Samsung zegt bij de Flip 5 actievoorwaarden alleen iets over het type toestel als actievoorwaarde en zegt niets over het soort abonnement.Bij de Watch 6 actievoorwaarden staat helemaal niets over een actiecombi met de Flip 5.Weet iemand de actievoorwaarden mbt het soort abonnement?
Hi Tele2 Community,Weet iemand wie mij kan helpen om mijn negatieve BKR registratie te laten verwijderen?Ik ben helaas één van de slachtoffers geweest van de toeslagenaffaire. Inmiddels hebben bijna alle organisaties de negatieve registraties verwijderd behalve Tele2. *Toeslagenaggaire moet Toeslagenaffaire zijn!
Ik heb afgelopen week bij Tele2 een iPhone 14 gekocht, bestaand abonnement aangepast en wil nu de gegevens van oude iPhone overzetten naar de iPhone 14. Ik krijg echter de melding: je simkaart wordt niet ondersteund. De simkaart in je oude iPhone ondersteunt overzetten naar eSIM niet. Neem contact op met Tele2 NL voor hulp. HELP!!
Vorige maand heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. Ik heb alleen geen hardwarefactuur gekregen, welke nodig is voor de speaker actie.Eerst heb ik hier gezocht. Ik zag ergens dat hij na 3 dagen verstuurd zou worden.Na een week toch maar gebeld. Toen werd me verteld dat er binnen een week na aankoop een factuur gestuurd zou worden. Ik zou hem die dag of de volgende dag krijgen. Niet dus.Toen enkele dagen later via de chat contact gezocht. Het kostte 20 min om überhaupt uit te leggen dat ik simpel een aankoopbewijs wilde. Af en toe dacht ik nog steeds met een chatbot te maken te hebben. De medewerker zei toen het aankoopbewijs gemailed te hebben, maar ik ontving niets. Ook niet in de spam. Toen is er maar een ticket voor de technische dienst ingestuurd, maar dat zou weer een week duren.Na een week maar weer gebeld. En deze medewerker vertelde me dat ze niet eens kunnen versturen vanwege de privacy. De technische dienst zal nog eens 2 weken op zich laten wachten.Als ik eind va
Beste,Afgelopen dinsdag heb ik de samsung galaxy s23 ultra besteld met 429 euro voordeel op basis van het volgende:- 200 euro cashback- galaxy buds2 pro t.w.v. 229 euroDe 200 euro cashback heb ik inmiddels aangevraagd via de website van samsung.Die van de buds staan hier echter niet bij. Uit navraag bij Samsung heb ik begrepen dat deze actie er alleen was voor consumenten die de telefoon direct bij Samsung hebben besteld en sturen mij dus ook terug naar Tele 2.Gezien ik deze telefoon heb gekocht op basis van deze twee acties, hoe nu verder?Mvg
Beste, Afgelopen zondag had ik mijn abonnement mogenverlengen met een Samsung Galaxy’s S23 Ultra. Er werd 200 euro cash back en gratis earbuds beloofd.De 200 euro cash back is inmiddels goedgekeurd, maar de earbuds helaas niet. Samsung en Tele2 sturen mij naar elkaar toe. maar bieden geen passende oplossing. Ik ben al jaren vaste klant bij Tele2, met drie verschillende abonnementen. Ik ben ten einde raad. Kan iemand van de forum adviseren?
Ik heb mijn pin 3x verkeerd ingetoetst en heb de puk code nodig, die ik helaas kwijt ben. Nu had ik gelezen dat ik die via MijnTele2 kan opvragen, maar het account koppelen gaat niet vanwege de sms verificatie. Is het mogelijk dat een moderator me nog hiermee kan helpen, of zal dat toch morgen moeten via de klantenservice?
welke xiaomi toestellen zijn er te koop met abbonement want ik zag dat er verschillende varianten waren?
Hi,ik heb een sim only abonnement bij Tele2. Mijn huidige telefoon is het helaas aan het begeven. Ik zou graag de iPhone 13 mini sterrenlicht willen. Kan ik deze telefoon toevoegen aan mijn abonnement?
Wordt de iPhone 14 met minder geheugen dan normaal geleverd bij Tele2? https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones/apple-iphone-14?id=22021617&memory=128GB&color=Zwart&shop=product&ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=T2C04,T2A05,SK337,T2T5G,27502000&lp=1https://tweakers.net/pricewatch/1858800/apple-iphone-14-128gb-opslag-blauw/specificaties/
Mijn telefoon is gisteren gestolen, maar als ik wil inloggen op mijn tele2 kan dat niet omdat hij dan automatisch vraagt naar de sms code die dus naar mijn telefoon in gestuurd. Ook ga ik over 2 dagen op vakantie en heeft het dus enorme haast om alles optijd te kunnen regelen. Weet iemand hoe ik zo snel mogelijk een nieuwe sim kaart kan regelen en of ik ook een nieuwe telefoon via de website kan aanvragen mijn abbo loopt nog tot ongeveer januari.alvast heel erg bedankt, ik heb echt hulp nodig.. groetjes,Jacky
Hallo allen,Het lukt mij niet om op een 5G netwerk te verbinden, bij instellingen zie ik alleen dat ik optie 2G, 3G of 4G. Ik heb een redmi 11 Xiomi. Ik kreeg vanuit de klantenservice de tip om dit te doen: Internet | Handmatig instellen | Redmi Note 11 | Tele2Dit doorgelopen, alles ingevuld de APN is aangepast opnieuw opgestart etc. Er staat wel als je een oudere klant ben(ik kom uit feb 2020) dan moet je MNC op 02 zetten, maar deze setting save ie niet en gaat meteen weer terug op 16. (waarschijnlijk dit ik dan toch op de nieuwe). Bij APN type heb ik defeault,supl staan. Ik ga zo even proberen om mij iemand anders mijn simkaart erin te doen en kijken of het aan de device ligt.Iemand die weet waaraan het zou kunnen liggen?Groeten,NIek
Hallo, Ik heb 3 keer de verkeerde code ingevoerd helaas en nu vraagt hij om mijn PUK code.De simkaarthouder is niet meer aanwezig, ook heb ik nog geen Tele2 account dus kan ik hem niet vanuit het account halen. Help...
Tot hoe lang blijft de iPhone 14 pro korting
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.