Hey @Lucero allereerst van harte welkom op onze Community! Dat je slachtoffer bent geworden van de toeslagenaffaire is niet leuk om te horen, maar daar help ik je graag bij.
Heb je een brief gehad van de belastingdienst, betreft: “informatie over schulden voor gedupeerde ouders”?
Mail dan een kopie van de brief met vermelding van het mobiele telefoonnummer naar incasso@t-mobile.nl. Mijn collega’s gaan de vraag dan onderzoeken en kunnen waar nodig een negatieve bijzonderheidscode verwijderen. Let wel: bij een nog lopende achterstand dien je wel eerst te betalen aan het incassobureau. Je kan daarna contact opnemen met het incassobureau met het verzoek om de “pauzeknop” te hanteren i.v.m. de toeslagen affaire. Dit voorkomt dat het incassobureau beslag kan leggen. Vervolgens kun je de brief van de Belastingdienst naar ons mailen.
We hopen dat we een bestand gaan ontvangen met de gegevens van de gedupeerden, zodat wij dit in bulk, dus in 1x, kunnen verwijderen.
Heb je hierdoor een betaalachterstand? Dan mag ik je uitstel van betaling aanbieden. Mocht dit nodig zijn, wil je dan het 06-nummer in je profiel wijzigen naar het 06-nummer waar het over gaat? Dan kan ik direct meekijken. Als ik het goed heb, heb je nu je eigen 06-nummer van T-Mobile erin staan.
Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven over wat je kunt en moet doen om deze registratie te verwijderen. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!