De Tele2 community stopt op dit domein
Hier vind je alles over vaste telefonie
Recent actief
Goedenavond, Gisteren is de glasvezel aangesloten door een KPN monteur. Ik heb ook een abonnement voor vaste telefonie bij KPN aangevraagd. Want ik wil nu alles bij KPN. Heb nu bij Tele2 alleen een vaste telefonie abonnement en deze zou de KPN opzeggen. Nu heeft de KPN monteur gisteren mijn telefoon lijn aangesloten op de modem van KPN. En nu kan ik dus niet meer bellen met de vaste lijn. Ik had nog gevraagd aan de monteur of de telefoon lijn gewoon "in de muur" kon blijven, maar dat kon niet zei hij. Nu heb ik de monteursbon van de KPN monteur nog een keer bekeken en zie dat hij een telefoonlijn heeft verwijderd. De klantenservice van KPN en Odido gebeld vandaag (op zaterdag) werd doorverbonden met klantenservice Tele2 maar kreeg te horen dat die gesloten waren. Wie heeft er een tip wat nu te doen? Veel dank!
Goeden Avond, Het lijkt erop dat jullie de boekhouding niet in orde hebben. Verhaal: In Juli de contract voor vaste telefonie opgezegt. Jullie bleven maar afschrijven. In December met Jasper Osterwijk van de Klantenservice gebeld, brief is binnen, op de een of andere manier niets met gedaan. Contract per 31.01. opgezegt, te veel betaald wordt teruggestort. Wachten… niets gebeurt Afboekingen 12/12 en 9/1 teruggeboekt. Vandaag een brief gekregen, telefoon is afgesloten, woordt gevraagt te betalen. Wordt ook verwezen naar aanmaningen, heb geen gezien. Zou a.u.b. iemand contact opneemen?
Wij kunnen al vanaf 8 januari niet meer bellen en gebeld worden met onze vaste telefoon lijn van Tele-2.Gister hierover gebeld, 20 minuten in de wacht gestaan. Toen ik eindelijk iemand (van Odido) er aan kreeg, kreeg ik te horen dat ik doorverbonden moest worden naar Tele-2… Vond ik raar, jullie zijn nu toch Odido ?Ik werd doorverbonden, na 45 minuten kreeg ik nog niemand aan de lijn en heb ik maar opgehangen.Vandaag 10 Januari, heb ik weer naar Odido gebeld, nu kreeg ik iemand er aan die me ook doorverbond naar Tele-2. Na 1 minuut had ik dan eindelijk iemand van Tele-2 aan de lijn.Nu kreeg ik te horen dat er een monteur (van KPN) gestuurd zou gaan worden. We zouden hierover teruggebeld worden door KPN om een afspraak te maken. Ik kreeg ook meteen te horen dat als ik voor Vrijdag nog niks gehoord had van KPN, dat ik dan terug gebeld zou worden door Tele-2.Ik ben er eerlijk gezegd niet gerust op, laat me benieuwen of ik teruggebeld ga worden of dat ik toch weer zelf moet gaan bellen en
Kan niet meer bellen of gebeld worden vaste telefoonlijn
Er is een onverwachte fout opgetredenMijntele2 Thuis - Overzichtdit krijg ik sinds dagen. ik heb bellen buitenland en wil graag verbruik gegevens kunnen inzien...
Vandaag heb ik een nieuw modem geïnstalleerd, internet en wifi werken prima, met mijn vaste telefoon kan ik bellen, maar niet gebeld worden. Als ik met mijn mobieltje naar mijn vaste telefoon bel hoor ik niets
Na installatie van het nieuwe dsl modem werkt het tweede vaste telefoonnummer niet meer
Mijn voicemail en nummerherkenning werken niet na het installeren van een nieuwe DECT telefoon
Ik heb een nieuwe DECT telefoon. Panasonic KX-TGD323. Maar ik kan nu niet meer zien wie mij belt.Ik kan ook de voicemail niet aanzetten. Dat kan kloppen, want voorheen had ik voicemail van Tele2Graag wil ik beide functies terug. Wie kan mij helpen ?
Kan met mijn vaste tele2 telefoonaansluiting niet naar het buitenland bellen
Kan met vaste telefoonverbinding niet meer bellen naar Belgie, wel naar Nederlandse nummers.Dit al 2 weken, hoe komt dat?
Hallo op mijn gigaset telefoon staat de melding Controleer de telefoon aansluiting. (Soms verdwijnt het en komt het weer terug)Heb alle aansluitingen gecontroleerd en alles zit goed in het schermpje is ook te zien dat ik gewoon verbinding heb. Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Als er gebeld wordt naar het nummer komt gelijk de voicemail dat we de oproep niet kunnen beantwoorden. Er zijn in totaal 3 toestellen op aangesloten, heb er ook al 2 afgehaald maar zonder resultaat. De gigaset is van maart 2022 Wie weet raad?Of moet ik gewoon tele2 bellen waar het abonnement loopt
Na ongeveer 15 jaar, zou ik overstappen naarZiggo. Sinds 4 jaar internet met vaste telefoon. Die overstap heb ik, vanwege fouten van Ziggo, vijf maal moeten annuleren. De laatste keer ongeveer anderhalve maand geleden. Ik besloot toen bij Tele2 te blijven. Ziggo heeft toen die annulering aan Tele2 doorgegeven, inclusief mijn nummerbehoud. Ik heb minstens 2 maal per week de helpdesk gebeld. In het begin werd beweerd dat zij die annulering niet haddenontvangen. Ziggo beweerde bij hoog en laag dat Tele2 de annulereing wèl moest hebben, inclusief mijn vaste nummer. De ene keer was het dit, de andere keer was het dat. Maar het vaste telefoonnummer was nog steeds niet geactiveerd. De laatste keer, ongeveer anderhalve weekend er een “ticket” aangemaakt. Eergisteren gebeld : ze waren ermee bezig. Mijn vraag: wat kan ik nu nog doen?
beste tele2, community, gisteren heb ik alleen vast bellen opgezegd en in de tussentijd de opdracht gegeven om het telefoonnummer te laten porteren naar een andere aanbieder (VOIP). Dat porteren kan bij de nieuwe provider zelf. Daar lijkt alles goed te gaan. Het internet heb ik niet opgezegd. Kunnen jullie kijken of dit goed is gegaan? Dat alleen dat onderdeel: VAST BELLEN is opgezegd.
Sinds donderdag 20 oktober doet de vaste telefoon van mijn pa van 84 het niet meer. Na de gebruikelijke stappen, waaronder een nieuwe telefoon, belde ik zaterdag 22 oktober met Tele 2. Er werd een nieuw modem opgestuurd. Dat kwam vandaag, dinsdag 25 oktober, ik heb t nieuwe modem geinstalleerd. Nog steeds geen vaste telefoonlijn. Een keer of 7 Tele 2 gebeld, uiteindelijk met de technische dienst verbonden. De storing ligt niet bij mijn pa, maar aan Tele 2. Helaas werd de verbinding steeds verbroken na 25 minuten in de wacht staan. Opnieuw bellen, weer in de wacht, weer niet met de juiste persoon doorverbonden.Erg vervelend, ook voor mijn pa die slecht ter been is en veel telefoneert.Hoe kan dit snel worden opgelost?
"Goedeavond,Ik zit met een vervelend probleem. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.Ik heb een vaste telefoon “Gigaset “ waarbij ik regelmatig, wanneer ik wil bellen een “in gesprek toon krijg ". Als ik het knopje van de modem even indruk , “wifi eraf “ en daarna weer indruk ,dan kan ik weer bellen. Vaak gaat het dagen goed en en is er niets aan de hand. Daarna kan het als ik weer eens wil bellen weer “raak “zijn. Heb al contact gehad met tele2 hierover en zij hebben de boel nagekeken . Alles was volgens hen goed en ik heb een nieuwe modem gekregen. Maar helaas , de telefoon heeft nog steeds zeer regelmatig dezelfde kuren. De Gigaset is ,denk ik ,al ruim 7 jaar oud en wordt veelvuldig gebruikt. Zou ik een nieuwe telefoon moeten kopen of is er iets anders aan de hand.Alle tips zijn welkom,Alvast bedankt voor het meedenken, Mieke
Mijn 020 telefoonnummer staat doorgeschakeld zonder mijn medeweten. Bellers krijgen de meldtekst ‘Dit telefoonnummer is momenteel onbereikbaar’ terwijl ik wel het abonnementsgeld betaal. Ik wil dat de doorschakeldienst uitgeschakeld hebben zodat mensen mij weer via mijn vaste telefoon kunnen bereiken. De online klantenservice helpt alleen bij problemen met mobiele 06 telefonie en 020-7544444 hangt op zonder dat de doorschakeldienst gedeactiveerd is.
Sinds vorige week begon ons modem kuren te vertonen door zich regelmatig op een dag te resetten. Gevolg: geen constante Internet- of telefoon verbinding. Contact opgenomen met Tele2 en een nieuw modem aangevraagd (vorige was al 11 jaar oud!) Een paar dagen geleden nieuwe modem in ontvangst genomen en geïnstalleerd. Internet doet het beter dan ooit. Maar: vaste telefoon verbinding doet niets meer.Ik heb de instructies van deze pagina gevolgd, zonder succes. Graag hulp van een medewerker. Eventueel mij bellen op mobiel nummer.De situatieWanneer ik met mijn mobiel naar mijn vaste nummer probeer te bellen wordt de verbinding onmiddelijk verbroken. Ik hoor geen bericht als: “Dit nummer is niet bereikbaar” o.i.d. Ik kom ook niet uit bij de voice mail. Wanneer ik met mijn vaste telefoon een nummer intoets brandt wel het groene lampje van Tel1 op het modem, maar er komt geen toon en geen verbinding tot stand. Ook wanneer ik het modem loskoppel en de telefoon direct verbind aan de stekker die u
Ik heb het volgende probleem. Zeer regelmatig doet mijn vaste telefoon het niet. Als ik wil bellen dan krijg ik een “ in gesprektoon te horen”. Natuurlijk check ik met mijn mobieltje ,door mezelf vast te bellen en ook dan gebeurt er niets, oftewel een “in gesprektoon ". Als ik daarna de modem reset ,dan kan ik gewoon weer mijn vaste telefoon gebruiken. Zeer frustrerend omdat dit nu bijna dagelijks gebeurd. Het is toch niet de bedoeling dat ik iedere dag de modem moet resetten ? T.V en internet doet het wel gewoon. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ? Alvast bedankt , Mieke
ik kan sinds vandaag 8 februari 2022 6.00 uur niet meer bellen er komt geen kiestoon uit de hoorn ,ik heb diverse keren de stekker uit en in de muur gedaan niks helpt
Hoi hoi, ik heb een vraagje. Mijn ex blijft me lastig vallen door me anoniem te bellen ( ik heb hem namelijk geblokkeerd dus hij kan me niet normaal bellen ) maar nu belt hij me dus de hele tijd anoniem. is er een mogelijkheid dat ik hem ook zo blokkeer dat hij me niet meer anoniem kan bellen?
Hi, onze vaste telefoon doet het regelmatig niet. Dan is er geen kiestoon, en wij kunnen niet gebeld worden. De oplossing is het modem resetten, dan is er weer verbinding. Maar na- of soms binnen een week doet hij het weer niet en moet het modem weer gereset worden. (Internet en tv werken normaal). Het resetten heb ik op alle manieren gedaan die ik ken (aan/uit knopje, met paperclip en voeding eraf). Terugkerend probleem dus. Moet er misschien van afstand naar het modem gekeken worden.Dank voor reactie, groet, Jan
00923414076207 ik word lastig gevallen op mijn vaste telefoon door bovenstaande telefoonnummer. De beller beweerd dat hij verre familie van ons is. Terwijl wij hun niet kennen. Graag deze nummer blokkeren.
Al een poosje hebben wij een slechte telefoon verbinding met familie,we hebben alles al geprobeerd, nieuwe kabels, nieuwe telefoon, eindeloos modem resseten , misschien is het modem kapot wat kan ik het beste doen ?
KAN ik ene nieuwe modem krijgen ?ik kan niet meer bellenwant ik hoor niemand spreken.Ik heb al een andere telefoon geprobeerd helpt nietik heb een andere kabel vanaf het contactdoos erin geprikt, HELPT NIET ik zag een rookwolkje uit het modem komenik heb tele 2 gebeld maar ik hoor jullie nietook de chatbox werkt nietgraga ene nieuwe modem sturen naar utrecht
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.