Skip to main content

Al een poosje hebben wij een slechte telefoon verbinding met familie,

we hebben alles al geprobeerd, nieuwe kabels, nieuwe telefoon, eindeloos modem resseten , misschien is het modem kapot wat kan ik het beste doen ?

Is dat 'alleen' als je naar die familie belt? Wat zegt de klantenservice als je met hen praat over de gesprek kwaliteit? 

Het zou kunnen dat de familie b.v. bij Ziggo vaste telefonie hebben en de voip protocollen tussen Tele2 en Ziggo een issue geven.


Heb je toevallig dit modem?

 

 


Heb je toevallig dit modem?

 

 

Inderdaad dit is mijn modem


Is dat 'alleen' als je naar die familie belt? Wat zegt de klantenservice als je met hen praat over de gesprek kwaliteit? 

Het zou kunnen dat de familie b.v. bij Ziggo vaste telefonie hebben en de voip protocollen tussen Tele2 en Ziggo een issue geven.

Het gaat ook om mobiele nummers


Probleem waarschijnlijk opgelost, bleek dat een vervangde kabel beschadigt was.

Bedankt voor reacties


Soms komt het voor dat de software even vastloopt, dan moet je het even een (factory)reset geven. Maar kan ook aan een slechte kabel liggen natuurlijk! Hopelijk is het hiermee opgelost in ieder geval


Probleem waarschijnlijk opgelost, bleek dat een vervangde kabel beschadigt was.

Bedankt voor reacties

Fijn dat te horen. En als je nog andere vragen hebt ben je altijd welkom op het forum.