Skip to main content
Antwoord

wegvallende en haperende telefoon verbinding

  • August 26, 2021
  • 7 reacties
  • 197 x bekeken

Al een poosje hebben wij een slechte telefoon verbinding met familie,

we hebben alles al geprobeerd, nieuwe kabels, nieuwe telefoon, eindeloos modem resseten , misschien is het modem kapot wat kan ik het beste doen ?

Beste antwoord door mgjpouw

Probleem waarschijnlijk opgelost, bleek dat een vervangde kabel beschadigt was.

Bedankt voor reacties

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • August 26, 2021

Is dat 'alleen' als je naar die familie belt? Wat zegt de klantenservice als je met hen praat over de gesprek kwaliteit? 

Het zou kunnen dat de familie b.v. bij Ziggo vaste telefonie hebben en de voip protocollen tussen Tele2 en Ziggo een issue geven.


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • August 26, 2021

Heb je toevallig dit modem?

 

 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • August 26, 2021

Heb je toevallig dit modem?

 

 

Inderdaad dit is mijn modem


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • August 26, 2021

Is dat 'alleen' als je naar die familie belt? Wat zegt de klantenservice als je met hen praat over de gesprek kwaliteit? 

Het zou kunnen dat de familie b.v. bij Ziggo vaste telefonie hebben en de voip protocollen tussen Tele2 en Ziggo een issue geven.

Het gaat ook om mobiele nummers


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • Antwoord
  • August 27, 2021

Probleem waarschijnlijk opgelost, bleek dat een vervangde kabel beschadigt was.

Bedankt voor reacties


Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • August 27, 2021

Soms komt het voor dat de software even vastloopt, dan moet je het even een (factory)reset geven. Maar kan ook aan een slechte kabel liggen natuurlijk! Hopelijk is het hiermee opgelost in ieder geval


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • August 27, 2021

Probleem waarschijnlijk opgelost, bleek dat een vervangde kabel beschadigt was.

Bedankt voor reacties

Fijn dat te horen. En als je nog andere vragen hebt ben je altijd welkom op het forum.