De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! Jij en ik weten allebei dat wachtwoorden belangrijk zijn, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op MijnTele2. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leg ik je uit wat tweestapsverificatie is en hoe je het kunt gebruiken. Tweestapsverificatie in het kortMet tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze krijg je op
[Opgelost] De eerdere problemen met het inloggen op MijnTele2 zijn verholpen. [29-11 13:30] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met het inloggen op MijnTele2. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Kan het kloppen dat Tele2 mij belt met dit 06 nummer? 0614094109het ging over een aanbod van een nieuw contract. Nu loopt die van mij bijna af, dus dat klopt allemaal wel. Iemand een idee?
Sinds vandaag geeft de website news.tele2.nl dat de server onbereikbaar is.In ieder geval werkte het nog op 1 februari. Is dit een tijdelijke storing of heeft Tele2 de stekker eruit getrokken?
Ik ben inmiddels al 12 dagen aan het proberen om contact te krijgen met Tele2, dit i.v.m. inlogproblemen met die nieuwe TV-box die men mij heeft gestuurd.Dat telefoonnummer van de klanten"service” 020-7544444 is of niet bereikbaar, of je blijft een eeuwigheid in de wacht staan met een zeer irritant deuntje en een regelmatig terugkerend even geduld aub, of je wordt (meestal tegen de avond) al gelijk weer weggedrukt met een kort piepje na het intoetsen van keuzenummertje 1. Op de vele mails van Tele2 kun je ook niet reageren: elke mail naar klantenservice@tele2.nl en info@mail.tele2.nl komen als undeliverable retour.Contact via de website gaat ook niet, want de gehele website staat op een normale pc (microsoft edge) op zwart en is dus totaal niet te gebruiken.Van een telecombedrijf verwacht ik op z'n minst toch wel dat ze zelf ook op een normale manier bereikbaar zijn voor hun klanten, maar blijkbaar denkt Tele2 hier toch wat anders over of gaat er in ieder geval heel anders mee om.Ieman
Op welk nummer kan ik Tele2 bereiken?
Ik kan Tele2 al 2 weken niet bereiken heb nr 020-7544444 gebeld en nr 020-7544465 Bij beide telnr word de verbinding verbroken als ik in de wacht ga heel irritant.Heb gisteren via Odido gebeld en een medewerkster heeft voor mij meerdere keren gebeld en zij kwam er ook niet door. Hebben jullie dit probleem toevallig ook ?
Ik moet inloggen op mijnTele2, alleen ben ik mijn inloggevens kwijt en mijn recovery email en telefoon zijn verouderd. Graag een reactie.
Sindsdien kan ik nergens meer inloggen, op mijn Mobiel, Mijn e-mail,Mijn Tele2, gebruik al jaren dezelfde gegevens die in een Word bestand opgeslagen zijn en Odido blijft alsmaar zeuren dat de gegevens niet kloppen, wordt er langzaam schijtziek en moe van en denk dat ik na 20 jaar klaar ben deze club.
Ik heb een samsung Tv (UE43MU6100) maar de app kan ik niet vinden op mijn tv.Is hier een oplossing voor? Mvg, Marianne
Beste Tele2,Sinds de nieuwste iPhone nu slechts eSIM support en ik dit model graag wil kopen heb ik een eSIM nodig en dat wordt door Tele2 niet ondersteund. Mijn contract loopt nog anderhalf jaar, dus dit is niet ideaal. Waarom wordt deze techonologie nog niet ondersteund door jullie?Mvg,Yannick
Beste, Ik heb in 2022 kleine probleem met tele2 afdeling opgelost.Nu dat Odido alles overgenomen heeft, kom ik x aantal problemen tegen. Odido komt met hele raare verhaal dat er nog iets open staat.! Alles is al afgekocht en afbetaald en per email door tele2- t-mobile bevestigd per email. Nu stuur ik alles door maar de afdeling Addeling; Customer Finance Administrator kijkt niet eens mijn overdracht en informatie die ik verstuur. Wat is de bedoeling hiervan? stappen naar rechter optie ?
Tele 2 is al een tijd naar odido gegaan maar als ik abonnement wil toevoegen krijg ik melding : “Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account, voordat je koppeling maakt met dit account.”Ik heb geprobeerd account te openen via andere mail adres maar dat lukt ook niet.Hoe kan ik abonnement ontkoppelen?Mvg
Ik heb een nieuwe telefoon Samsung S24 met Android14.Nu opent ineens de Tele2app niet meer.Hij blijft hangen op het logo en gaat niet door.Heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ook dan hangt ie vast op het logo. Heeft iemand een oplossing?
Ik volg een aantal nieuwsgroepen via news.tele2.nlNu probeer ik een bericht te beantwoorden, maar krijg de mededeling dat posting niet is toegestaan. Ik weet niet meer of dit in het verleden wel mogelijk was of nooit gewerkt heeft.Is er iemand die hier iets over weet?
Hi! I have fiber via T Mobile and I have Mobile via Tele2. I had separate logins on each site with the same email address. The system assigned my T Mobile account to Odido, meaning I can't log in with my Tele2 password as it likely conflicted. The information was also NOT joined. I tried to get help over the phone but they weren't able to assist. I tried bringing the mobile subscription to be seen with the account I can use to log in but I get an error message that my phone number is already linked to another account. I saw that sometimes your moderators help by unlinking phones from old accounts so we can link to new ones. Would anybody be able to help me? Thanks!
Just as described here, I have a problem with merging my Tele2 mobile subscription account with T-mobile Internet account. This is a duplicate topic, as requested by one of the moderators. I've also sent a PM to one of the moderators. Whatever helps me in getting the right attention...
Trouwens, bestaat dit forum nog wel? Lijkt tamelijk dood ?
Goedenavond,ik kan niet inloggen op mijn (Tele-2) Odido account. Als ik mijn gebruiksnaam en wachtwoord invoer staat er dat er een tweestapsverificatiecode naar mijn oude nummer die niet meer bestaat is verzonden. Ik heb gebeld met Odido, maar de persoon in kwestie kon mij (nauwelijks) niet helpen, had het idee dat hij zelf ook niet wist wat hij deed. Iemand die mij kan helpen? Ik kan nu mijn internetgebruik niet meer zien en vind dit zeer frustrerend. Groetjes,
Ik krijg dit melding, terwijl mijn nummer niet hoort gekoppeld te zijn aan een andere account. Hoe kan ik dit aanpakken?
Hoi!ik ben op zoek naar een adres om een klacht in te dienen en het abonnement voor verlenging op te zeggen.situatie; ik verlengde mijn abonnement, in de veronderstelling dat ik een afspraak kon maken voor levering van het toestel. Dat werd echter door PostNL geleverd, zonder afspraak. Ik was op vakantie, Dus niet thuis. Iom klantenservice telefoon bij PostNL punt laten leveren (tele2 kon de levering niet stopzetten), dan zou tel Na een aantal werkdagen retour gestuurd worden, het abonnement als niet afgesloten beschouwd en zou de betaling die ik voor het toestel deed teruggestort worden.echter, bijna een maand verder, en 5 telefoontjes aan de klantenservice, krijg ik helemaal geen reactie. De telefoon zou volgens een medewerker wel bij Tele2 terug zijn, maar het proces stagneert ergens.ik wil voorkomen dat ik aan een abo zonder toestel vast zit, maar kom er niet doorheen.iL zoek een adres voor schriftelijk contact, maar dat kan ik niet vinden. Wie helpt mij aan dat adres?dank!gr Joke
Goedemorgen,Onlangs nieuwe telefoon aangeschaft en ook abonnement met nummer behoud verandert. Sindsdien krijg ik geen gegevens in mijn aap te zien. Ik heb Tel2 aap verwijderd en nieuwe aap geïnstalleerd , maar als ik abonnement wil toevoegen krijg ik melding : “Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account, voordat je koppeling maakt met dit account.”Ik heb geprobeerd account te openen via andere mail adres maar dat lukt ook niet.Hoe kan ik abonnement ontkoppelen?Mvg
Mijn dochter en ik hebben beide een Tele2 mobiel abonnement (nu dus Odido). Ook heb ik glasvezelinternet en tv via T-Mobile Thuis. Ook Odido nu.Allemaal prima maar ik kan niet inloggen in de Odido app en ook niet meer in T-Mobile Thuis. Dit omdat het niet mogelijk is om 2 accounts te hebben op één e-mailadres...Ik krijg deze melding:We hebben naast een Tele2 account ook een T-Mobile account gevonden. Beiden met hetzelfde e-mailadres en loginnaam. Dit kan niet samengevoegd worden tot 1 Mijn Odido account. Geen zorgen. Hebben we een oplossing voor;Je kan of je e-mailadres aanpassen of een account verwijderen.Ik heb maar 1 e-mailadres. En ik wil niks verwijderen. Ik wil toegang tot de app én tot dat wat voorheen T-Mobile thuis was. Vooral voor mijn dochter is het onhandig dat ze haar verbruik niet kan zien van haar mobiele abonnement.Bij de Odido klantenservice kom ik helaas niet verder. Daar hang ik meer dan een uur in de wacht. Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpe
Mijn telefoon is gestolen en ik heb geen toegang meer tot mijn telefoonnummer. Ik wil mijn nieuwe simkaart registreren, hiervoor moet ik inloggen in de tele2 app. Om in te loggen in de tele2 app wordt een sms gestuurd naar mijn telefoonnummer. Die sms ontvang ik dus niet. Ook lees ik dat ik via IDIN een controle moet uitoefenen. Hiervoor heb ik toegang nodig tot mijn bankaccount. Mijn bank laat mij weten dat ik alleen nieuwe passen aan kan vragen wanneer ik toegang heb tot mijn telefoonnummer. Oftewel: help. Alvast veel dank!
Bij het aanmaken en instellen van de nieuwe Odidi app en het nooit ontvangen van code het volgende.Na het downloaden van de appNieuw account aanmaken kiezen En dan een ander bestaand @ adres gebruiken dus niet het @ adres die bij tele2 als account adres staat.Dan krijg je dus op dat nieuwe/andere adres direct de code binnen en kan je dus verder.Ik hoop dat dit iets bijdraagt rondom de app instelling van Odido
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.