Ik ben inmiddels al 12 dagen aan het proberen om contact te krijgen met Tele2, dit i.v.m. inlogproblemen met die nieuwe TV-box die men mij heeft gestuurd.
- Dat telefoonnummer van de klanten"service” 020-7544444 is of niet bereikbaar, of je blijft een eeuwigheid in de wacht staan met een zeer irritant deuntje en een regelmatig terugkerend even geduld aub, of je wordt (meestal tegen de avond) al gelijk weer weggedrukt met een kort piepje na het intoetsen van keuzenummertje 1.
- Op de vele mails van Tele2 kun je ook niet reageren: elke mail naar klantenservice@tele2.nl en info@mail.tele2.nl komen als undeliverable retour.
- Contact via de website gaat ook niet, want de gehele website staat op een normale pc (microsoft edge) op zwart en is dus totaal niet te gebruiken.
Van een telecombedrijf verwacht ik op z'n minst toch wel dat ze zelf ook op een normale manier bereikbaar zijn voor hun klanten, maar blijkbaar denkt Tele2 hier toch wat anders over of gaat er in ieder geval heel anders mee om.
Iemand enig idee hoe communicatie met Tele2 nog wel mogelijk is, of moet ik maar gewoon stoppen met betalen zodat ze waarschijnlijk met mij contact op gaan nemen?