De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik ben mijn Puk code (en orginele kaart) kwijt. kan ik hier mijn puk code opvragen?
cancel my monthly subscrition while abroad
Ik ben mijn pukcode kwijt , graag deze opsturen.
Geachte laser wat mijn eindelijk onduidelijk is. Er staat dat tele stopt. Vervolgens zit je in het menu om een nieuw abonnement af te sluiten dus nieuw nummer inclusief toestel en vervolgens vraagt hij wel dat je het toestel vooraf betaald kan iemand me daar duidelijkheid over geven want dat vind ik behoorlijk vaag
ik ben puk code kwijt van XXXX
ik heb onlangs de service nummer van abn amro gebeld 0900-0024nu zie ik op mijn rekening XXX van 10 april 2024 dat hiervoor kosten door tele2 zijn afgeboektNationaal Bestemming Datum Start Duur Bedrag 09000024 Servicenummer 04-03-2024 14:00:58 00:25:59 minuten => € 3,51 ik ben vaste klant van abn amro“De kosten van een 0900 nummer zijn aan regels gebonden. Gebruikt een organisatie het 0900-nummer als helpdesk voor bestaande klanten, dan mag je hiervoor geen tarief rekenen. Gebruik je het nummer voor nieuwe klanten, dan geldt een maximum tarief van € 1,40 per gesprek of € 0,90 per minuut.”Als ik nu de service nummer 020-7544444 (12 cent per minute) van Tele2 zou bellen ben ik voor de klacht ook weer geld kwijt dus graag via deze weg een antwoord. [Rekeningnummer verwijderd door moderator. Zet geen persoonlijke gegevens openbaar]
Ik zou heel graag geholpen worden met mijn pukcode ik kan mijn simkaart houder niet meer vinden en de tele 2 app werkt niet aangezien het nu paasweekend is is ook de klantenservice niet telefonisch bereikbaar!! Is dit mogelijk op een andere manier ?(?
Hi,Helaas ben mijn pincode vergeten en heb mijn pukcode ook niet meer. Ik kan hierdoor ook niet meer inloggen bij MijnTele2, omdat die een code vereist die via SMS naar mij toe wordt gestuurd. Is het mogelijk om de pukcode op een andere manier aan te vragen? Ik hoor het graag en alvast bedankt! EDIT:Ik heb dit bericht in het verkeerde subforum geplaatst. De juiste is hier te vinden:
Beste Odido, ik heb in het verleden een contract bij tele2 gehad. Die naar mijn weten al in 2023 is afgelopen. Nu wilde ik verlengen maar kreeg ik te horen dat ik nog een jaar aan mijn contract vast zit terwijl ik hier nooit toestemming voor heb gegeven.Als ik naar mijn contract kijk is deze leeg met puntjes. Ik kwam daarbij ook op deze blog ik heb precies hetzelfde probleem. ik hoor graag van jullie!Alvast hartelijk bedankt! groetjes, Gijs
Hi,Helaas ben mijn pincode vergeten en heb mijn pukcode ook niet meer. Ik kan hierdoor ook niet meer inloggen bij MijnTele2, omdat die een code vereist die via SMS naar mij toe wordt gestuurd. Is het mogelijk om de pukcode op een andere manier aan te vragen? Ik hoor het graag en alvast bedankt! P.S.Er staat ook een topic onder het verkeerde subforum. Het was niet helemaal duidelijk welke ik moest kiezen.
Ik hoop dat deze boodschap je in goede gezondheid bereikt. Mijn naam is Enes,In 2018 heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2 met het telefoonnummer: XXX en het contractnummer: DR - XXX. Gedurende de looptijd van dit abonnement heb ik altijd tijdig betaald. Daarnaast heb ik enkele betalingen gedaan aan Bos Incasso, zoals gevraagd en binnen de gestelde termijnen.Tot mijn grote verbazing ontdekte ik recentelijk, bij het aanvragen van een financiering, dat er een lopend krediet geregistreerd staat bij Odido met de code 2. Dit is voor mij onbegrijpelijk, gezien mijn eerdere betalingen en het feit dat ik e-mails heb ontvangen waarin wordt bevestigd dat mijn contract met Tele2 is beëindigd. Ik heb zelfs een vordering van Bos Incasso ontvangen na de beëindiging, die ik eveneens binnen de gestelde termijn heb voldaan.Ondanks mijn inspanningen om alle betalingen correct af te handelen, blijft het probleem van het lopende contract bestaan. Dit veroorzaakt niet alleen verwarring, maar heeft ook
Hi, I have been using tele 2 for a long time now. I am in the uk at the moment and I cannot recieved texts or calls, the sim doesn't work at all. Please help
Ik ben mijn pukcode kwijt. Mijn telefoon is geblokkeerd, ik heb geprobeerd dit via de app op te lossen maar er wordt een app gestuurd naar mijn telefoon. Heel fijn als ik deze helaas niet kan ontgrendelen zonder mijn pukcode. Hopelijk kan iemand mij van de tele2 klantenservice hier mee helpen.Klaudia Miacz
Hallo. mijn simkaart van mijn oude abonnemet is vanochtend geblokkeerd [telefoonnummer verwijderd door moderator] wat is mijn puck code?
Beste Klantenservice, Wegen het meermaals verkeerd invoeren van mijn sim-code moet ik mijn PUK-code hebben, deze kan ik echter niet meer terugvinden vanwege het verliezen van de kaart met daarop de code. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken maar dit is niet mogelijk vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon (vanwege het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart) en via de app inloggen gaat ook niet omdat ik hiervoor een verificatie moet krijgen welke via sms wordt verstuurd. Bij deze daarom mijn vraag of jullie me via mail kunnen helpen zodat ik mijn abonnement weer kan gebruiken. Met Vriendelijke Groet,Lina zerguit
Mijn telefoon is geblokkeerd en ik wil mijn PUK-code zoeken in Mijn Odido (tele2)Ik kan alleen inloggen met tweestapsverificatie, maar dat lukt niet, omdat mijn telefoon is geblokkeerd.Kan ik via email van de pukcode opvragen?
Beste Klantenservice, Wegen het meermaals verkeerd invoeren van mijn sim-code moet ik mijn PUK-code hebben, deze kan ik echter niet meer terugvinden vanwege het verliezen van de kaart met daarop de code. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken maar dit is niet mogelijk vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon (vanwege het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart) en via de app inloggen gaat ook niet omdat ik hiervoor een verificatie moet krijgen welke via sms wordt verstuurd. Bij deze daarom mijn vraag of jullie me via mail kunnen helpen zodat ik mijn abonnement weer kan gebruiken. Met Vriendelijke Groet,Lina zer
Beste,Gisteren per ongeluk te vaak mijn inlog van de telefoon verkeerd ingevoerd. Nu wordt naar mijn pukcode gevraagd, deze heb ik echter niet meer bij de hand en ik kom niet in mijn tele2 app vanwege 2-stap verificatie met sms. Kunnen jullie mij voorzien van mijn pukcode? Alvast bedankt!
Goedemiddag, ik ben mijn PUK code kwijt geraakt en heb geen tele 2 account omdat ik de sms verificatie niet kan uitvoeren. Zouden jullie mij kunnen helpen?
ben mijn pukcode kwijt
Goedemorgen, Zouden jullie mijn tele2 account willen ontkoppelenen en verwijderen.Ik kan nu mijn Odido account niet koppelen.Alvast bedankt voor de moeite.
Kan niet inloggen voor de pukcode ivm de tweestapsverificatie. Hoe kom ik aan de pukcode?
Beste Community, vorige week heb ik mijn abbonnement van voormalig Tele2 bij Odido verlengt. Mijn nieuwe tegoed zou gister,1e van de maand, weer aangevuld zijn. Maar ik kreeg aan het eind van de middag al een sms met dat er al 100% van mijn bundel verbruikt is. Nu probeer ik de klantenservice van odido te bereiken, maar de lijn die over verbruik gaat is niet beschikbaar. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, aangezien ik nu geen mb’s meer heb die ik overigens zelf echt niet heb opgemaakt. Hoe kan ik meer te weten komen over deze situatie?
goeiedag ik ben mijn simkaart kwijt. ik zit in het buitenland in Australie. Nu gaat een vertrouwlijk persoon mijn simkaart ontvangen en doorsturen naar mij. Kan ik mijn vervangende simkaart activeren in Australie? Ik heb mijn nederlandse Nummer nodig voor nederlandse gerigistreede diensten zoals Digid en mijoverheid.
Ik zie dat mijn abonnement is verlengd maar hier heb ik nooit toestemming voor gegeven. Hij was afgelopen in mei 2022 maar blijkbaar weer voor 2 jaar vast gezet zie ik. Wel betaal ik alleen de sim only kosten. Als ik op contract druk dan zie ik een leeg contract met alleen balletjes waar mijn gegevens zouden moeten staan. Ik zou toch een gewoon maandelijks opzegbaar contract moeten hebben toch? Nu moet ik nog tot januari 2024 wachten om bijv te verlengen en een nieuw toestel te mogen uitzoeken. Hoe zit dit?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.