De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Ik krijg ineens geen sms meer als mijn unlimited-bundel op is, ik moet dus op de gok mijn bundel checken en dan eventueel 1 GB bij boeken, wat dan wel lukt maar ook daarvan krijg ik geen bevestiging per sms.Als ik naar 1280 een foute sms stuur dan krijg ik wel de melding dat het gelukt is, en bij boosten met 1 GB krijg ik b.v. pas de volgende dag ineens een bevestiging.Ik ben nu dus blind als het over mijn bundel gaat.Telefoon is al opnieuw opgestart, sim in een andere telefoon, even op vliegtuigstand en weer gewoon, maar ik krijg geen sms dat het opraakt of dat ik bij gevuld hebt.
Sinds gisternacht ben ik (onvrijwillig) naar een ander netwerk overgezet. Op dit nieuw netwerk merkte ik meteen een groot verandering. Ik kan namelijk geen extra GB aanvragen als mijn bundel 80% verbruikt is, pas als het 100% verbruikt is. Dit werkt best wel tegenstrijdig aangezien je via de app extra data moet aanvragen, maar je hebt hiervoor dus internet nodig.Ik ben ervan bewust dat ik een SMS kan sturen om een GB aan te vragen, maar toch ben ik benieuwd waarom ik pas kan aanvragen als ik 100% m’n internet heb verbruikt? Waarom niet gewoon op 80%? Ik heb het forum doorgekeken en er zijn meerdere mensen die dit hebben aangekaart. Nu ben ik benieuwd of dit vanaf nu altijd zo blijft of dat het een tijdelijk iets is? Ik heb de klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat ik vanaf morgen weer normaal data kan aanvragen, maar in een van de threads lees ik dat het overzet naar ander netwerk juist het doel was om dit te veranderen.Voor de mensen die al een tijdje zijn overgezet naar het
Beste Tele2,Ik heb eerder vanmiddag gemerkt dat ik verplicht de huidige bundelbooster moet opmaken voor ik een nieuwe kan activeren. Ik ben hier bijzonder ontevreden mee. Op die manier heb ik telkens een onderbroken data-sessie. Is dit bewust beleid mbt verplicht opmaken? Het is de 2e verslechtering sinds ik op het T-Mobile netwerk ben overgezet. Die sms’jes werkten veel prettiger!
Familie van mij meldde dat ik geen voicemailtekst heb. Als ik terugkijk al langer dan een maand. In mijn Tele2 kan ik niets wijzigen of opslaan. Nu komt er een enquête van Tele2 langs die ik ook nog eens niet wegkrijg zonder hem in te vullen.!! Terwijl ik zit te typen! Nou ja zeg.. Maar goed, heel veel mensen konden mijn voicemail bereiken, maar tekst is weg. Kan niets veranderen, ook niet inspreken
Hi,I have a problem with my prepaid sim card after transfer from Lebara to Tele2 with saving phone number. I received a sms from Tele2 that It start transfer and it should take 1 hour and after this I don’t have any mobile signal / connection. And also I couldn’t call to service support because my phone doesn’t workWho can help me?
Ik zit al twee en halve week te wachten dat ik mijn contract weer kan verlengen en schijnt wat fout te gaan bij tele2 en daar is de klant de dupe van. Heel vervelend terwijl ze een mailtje sturen je kan verlengen. Krijgt steeds andere antwoorden zelfs dat het wordt geregeld. Nou dus niet in dit geval. Dus ik hoop dat er iemand hier wat aan kan doen nadat ik wel 10 personen aan de lijn heb gehad en verschillende afdelingen.
HalloHallo. Heb problemen met het activeren van de simkaart bij nieuwe abonnementtelefoon. Gaat niet want heb daar niets over ontvangen! Kan ook niet inloggen op MIJN TELE2 want gebruikersnaam en wachtwoord worden niet geaccepteerd, ook niet nadat ik nieuwe heb aangevraagd/veranderd/ingesteld. Kan zijn dat er verwarring is over het juiste e-mailadres maar daar ga ik en plein public niet over uitweiden. Bellen en gebeld worden gaat dus niet! Graag contact met een moderater over mijn vraag hoe de simkaart geactiveerd kan worden. Bij voorbaat dank!
Hoi allemaal,Hier ga je blij van worden! De titel geeft het al aan: De dagbundels én Bundelboosters van de Unlimited Data abonnementen gaan allemaal omhoog! Op dit moment zijn deze respectievelijk 5 en 1 GB en we verhogen deze naar 8 en 2 GB, zodat je nog meer ruimte hebt om flink te kunnen internetten! In dit topic geven we antwoorden op mogelijke vragen, dus neem het even op je gemak door. Mocht je daarna nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!FAQVoor welke Unlimited Data abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en Databooster?Deze wijziging geldt voor al onze Unlimited Data abonnementen. Hieronder vind je het overzicht:Unlimited Data 15.1 Unlimited Data 16.1 Unlimited Data 17.1 Unlimited Data 17.2 Unlimited Data 17.4 Unlimited Data 18.1 Unlimited Data 18.3 Unlimited Data 19.1 Unlimited Data 19.4 Unlimited Data 18.3R Unlimited Data 19.2R Unlimited Data 19.4R Unlimited Data 14.1 Unlimited Data Unlimited Data 20.2R 24 Uur Unlimited Data in NL Ik heb een andere bund
Gisteren had ik nog 8430 MB over. De hele dag thuis op de wifi en nu is mijn bundel plotseling leeg. Hoe kan dat?
Hoi, Ik heb op dit moment een sim-only abonnement bij Tele 2 (die loopt van 16 maart 2020 tot en met 15 maart 2022). Ik wil nu op de website van Belsimpel.nl een toestel met een tele 2 abonnement kopen (2 jarig contract) met nummerbehoud. De vraag die ik nu heb is.Kan ik dit abonnement aangaan bij belsimpel.nl zonder dubbel te hoeven betalen? Of moet ik betalen voor beide contracten. Ook als beide abonnementen op een nummer staan bij dezelfde provider?
Hi all, Mijn abbo verloopt binnenkort en heb dus de keuze te verlengen of om over te stappen. Ik ben eigenlijk altijd hele tevreden geweest met mijn Tele2 unlimited tot de grote overstap naar het nieuwe netwerk. Ik ben namelijk vaak op plekken waar geen WiFi aanwezig is dus ik ben vaak afhankelijk van 4G. Na deze update is het eigenlijk niet meer unlimited in mijn ogen. In het begin vond ik de dagbooster al een beetje apart i.p.v gewoon unlimited aan te bieden (stel je voor je internetprovider zou het zo doen) maar ik kon hier nog mee leven aangezien je via een SMS alvast je bundel kon activeren (en eventueel zelfs meerdere) zodat je niet meer zomaar offline komt. Sinds de overstap is dit weg en kan je alleen nog via de app je bundelbooster activeren als je door je 5GB heen bent, en ook maar eentje te gelijk. Kortom, ik val weg uit lessen die ik via Zoom volg, als ik een update download die een beetje groot is valt dit weg en kan ik weer opnieuw beginnen, mijn film loopt opeens vast. D
Hi, ik ben op zoek naar een post- of e-mailadres van Tele2 - waar ik mijn klacht naartoe kan sturen.Alvast bedankt
Ik wil mijn data bundel verhogen, maar dat mag niet meer. Ik heb de bundel al 1 keer gedowngrade en 1 keer geüpgraded.Er staat nu ergens:Waar kan ik mijn abonnement wijzigen?Via MijnTele2 en de Tele2 app kun je een heleboel dingen aan je abonnement veranderen en instellen. Zo pas je er makkelijk je gegevens aan. En kun je één keer per maand de databundel van je abonnement veranderen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je wijziging van je bundel. Daarnaast zie je dit terug in MijnTele2.Elders kon ik alleen maar vinden dat je 1 maal per maand kunt doengraden.Ook op verschillende plaatsen op de website:DATA OF BELMINUTEN TEKORT?GRATIS AANPASSEN!Bij Tele2 kun je op elk moment je bundels verhogen of terugzetten naar je originele bundel. Wat klopt nu en zijn mijn voorwaarden verandert? Wanneer is dat dan gebeurd en gecommuniceerd en kan ik dan mijn abonnement nog opzeggen, want ik vond dit juist heel fijn.
Ik heb net mijn abonnement verlengd waar 5G in zou zitten maar 5G is niet meer actief. Op de site kan ik dit ook niet kiezen, maar bij de opties kan dit wel weer voor € 2,00 per maand.Kan ik het beste de verlenging maar annuleren?
Het viel mij op dat nieuwe & klanten die verlengen, gratis 5G krijgen bij Unlimited. Maar dit is niet het geval voor huidige Unlimited klanten, die moeten nog 2 euro extra betalen ervoor.Is hier een redenen voor behalve dan om het “aantrekkelijker” te maken voor nieuwe en of verlengers? Wel erg jammer dat huidige klanten achter gelaten worden.Met vriendelijke groeten,Skyrider
Hallo, als ik inlog op mijntele2 met m’n e-mailadres krijg een foutmelding dat account migratie is mislukt. Graag oplossen.
Goedemorgen, Graag wil ik eerder overstappen naar jullie.
Na het overschakelen van het nieuwe netwerk kan ik nog maar 1x de "nog 1gb" sms versturen. Dit werkt 1x nadat ik een sms heb gekregen dat ik 80% heb verbruikt maar daarna werkt het niet meer en zit ik daarna op 100% verbruikt Via de app gaat het ook niet want ik heb dan geen internet om opnieuw aan te vragen. Maar zelfs met wifi krijg ik te horen dat er geen databundels beschikbaae zijn. Ik heb de nieuwe tele 2 app gedownload en de oude verwijderd. Dus al bij al kan ik maar 6 gb gebruiken per dag..
Opvallend hoge kostenHet kan ook zijn dat je in korte tijd opvallend hoge kosten hebt gemaakt. Bijvoorbeeld omdat je in het buitenland bent en je telefoon hebt gebruikt. In dat geval kunnen wij ervoor kiezen om je af te sluiten voor je eigen bestwil. Zo beschermen we je tegen nog meer kosten. Mooie tekst op de website van Tele2 , helaas staat er niet bij vermeld dat ze 200/300 euro aan vreemde sms kosten naar het buitenland in 1 uur tijd niet zien als opvallend, en bij mij pas na 1,5 dag ingegrepen hebben waardoor ik ruim 2000 euro aan sms kosten naar het buitenland opgebouwd heb voor ik geblokkeerd werd.Contact opgenomen met klantenservice en na ruim maand geblokkeerd te zijn en meerdere mensen bij de klantenservice gesproken te hebben toch weer aangesloten, vrijwel iedere medewerker die ik gesproken heb vertelde me dat het vrijwel zeker om een scam ging aangezien ik mijn telefoon meteen die eerste keer naar fabrieksinstellingen gezet te hebben en mijn laptop heb ge-reinstalleerd te
Hoi! Ik heb een online abonnement afgesloten, ik heb de Tele2-simkaart ontvangen, ik heb hem in mijn telefoon gedaan, ik heb een signaal maar ik kan niet bellen, berichten verzenden of internetten. Wat gebeurt er?
Ik probeer mij aan te melden voor een Sim only abonnement. Bij het invullen van mijn bankrekeningnummer stuit ik echter op het probleem dat alleen Nederlandse IBAN rekeningnummers ingevuld kunnen worden.Ik heb echter een Europees rekeningnummer met volledige ondersteuning van SEPA betalingen.Ik heb inmiddels de klantenservice gebeld maar die stellen dat alleen Nederlandse bankrekeningen kunnen worden gebruikt. Ook ben ik bij de MediaMarkt geweest, die mij ook een abonnement weigeren van Tele2 of andere providerAls het echt niet mogelijk is om een SEPA bankrekening te gebruiken dan is dit een overtreding van artikel 9 van de SEPA regeling en is er sprake van SEPA en IBAN-discriminatie.https://www.dnb.nl/betalen/elektronisch-betalen/sepa-en-iban-discriminatie/Graag verneem hoe ik mij kan aanmelden met mijn Europese IBAN rekening.(En ja, dit is een redelijk gepikte topicstart van MacB). TMobile heeft geen maandelijks opzegbaar opties icm unlimited EN is veel duurder. Graag een reactie van
Afgelopen april heb ik een link verstuurd voor vriendenvoordeel waarmee vervolgens een abonnement is afgesloten voor 2 jaar. De gebruiker van de link heeft inderdaad de vriendenvoordeel ontvangen maar ikzelf niet. Daarom stuurde ik 20 juni een mail hierover en kreeg te horen dat er inderdaad iets niet goed was gegaan en op 23 juni kreeg ik bericht dat ik binnen 2 weken een bevestiging zou ontvangen over mijn vriendenvoordeel. Op 13 juli stuurde ik wederom een email omdat ik nog steeds geen bevestiging had ontvangen en ik ook niets op mijn factuur had gezien. Geen antwoord ontvangen. 24 juli wederom gemaild, wederom geen reactie. 15 september weer gemaild en wederom geen reactie. Inmiddels is het 8 december en ik baal er van dat ik nu via deze weg probeer om nog iets van Tele2 over de klantenvoordeel te horen, want volgens hen moet ik maar gewoon naar het daarvoor bestemde email adres mailen waarop ik dus sinds 23 juni geen reactie meer heb gekregen.Ik zou graag dat dit opgelost wordt z
Hallo, ik heb sinds kort een abonnement bij tele2 aangezien de klantenservice van t-mobile onmogelijk slecht is. Nou is mijn punt een beetje dat ik 20gb internet heb en hier ongeveer 25-28 dagen mee toe kan(zonder dat ik op mijn mb’s let). Nou heb ik voor de laatste paar dagen 5gb bij gekocht en dit is na anderhalf dag op??? En als ik dan in de tele2 app kijk staat er dat er ongeveer 3gb is gebruikt maar er is nog 100mb over? Kan iemand mij zeggen of het normaal is dat je bij gekochte mb’s veeel sneller gaan dan normale mb’s. Ook heb ik op internet veel mensen gelezen met het zelfde gevoel/idee/probleem.nu verwacht ik een reactie waarin vermeld word dat ze wettelijk niet mogen kijken waar je mb’s heen gaan, maar daar kunnen ze natuurlijk makkelijk achter verschuilen. Zo zouden ze ons eigenlijk heel makkelijk kunnen oplichten. daarnaast verder super tevreden met tele2!! mvg.
Ik kan mijn simkaart niet activeren. Deze is helaas kapot, nu heb ik een vervangende kaart gekregen, deze moet ik activeren door te bellen want ik kan geen sms via mijn oude sim krijgen. Helaas kan ik niet bellen, want mijn simkaart is kapot. Hoe krijg ik dit nu dan geregeld? Ik kan geen telefoon van iemand lenen, door mijn werk zit ik 24/7 in quarantaine en ik woon alleen. Edit: Net contact gehad via de chat, omdat ik net mijn adres heb gewijzigd kan ik mijn sim voorlopig niet activeren. Ik heb mijn abonnement verlengd en ben nu aan het overwegen deze maar te annuleren. Ik kan de komende 2 weken geen gebruik maken van mijn nieuwe telefoon maar dit wordt alsnog wel in rekening gebracht.Als ik een klacht in wil dienen moet ik hiervoor bellen. Dit kan niet, want mijn oude sim kaart is kapot.
Ik krijg net een SMS van tele2 dat ik meer dan de helft van m’n bunden verlbruikt zou hebben. Soms negeer ik dat, bijvoorbeeld als het de 27e is. Maar vandag is het de 7e, dan is het een beetje vroeg om er (voor de helft) doorheen te zijn. Ik heb en 200min/sms bundel. M’n telefoon zegt dat ik zo’n 15 minuten gebeld heb deze maand. Meer dan ik normaal doe maar lang niet de 97 die tele2 zegt gezien te hebben. SMS ook zoiets. Dus dan ga je je afvragen: Zit er op m’n telefoon iets stiekum te SMSen of te bellen? Kan ik inzien of het om SMS of belminuten gaat? Kan ik inzien wie/wat/waar ik gebeld of geSMSed zou hebben?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.