Skip to main content

Beste Klantenservice, 

Wegen het meermaals verkeerd invoeren van mijn sim-code moet ik mijn PUK-code hebben, deze kan ik echter niet meer terugvinden vanwege het verliezen van de kaart met daarop de code. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken maar dit is niet mogelijk vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon (vanwege het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart) en via de app inloggen gaat ook niet omdat ik hiervoor een verificatie moet krijgen welke via sms wordt verstuurd. Bij deze daarom mijn vraag of jullie me via mail kunnen helpen zodat ik mijn abonnement weer kan gebruiken. 

 

Met Vriendelijke Groet,

Lina zer

Hoi @lina zer ,

Het is niet de bedoeling dat je meerdere topics over hetzelfde onderwerp aanmaakt. Dit is een klant helpt klant forum. Andere Klanten kunnen natuurlijk niet bij jouw persoonlijke gegevens.  Bellen, met een ander toestel, naar de Odido klantenservice is echt het snelst.


Reageer