De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Hi,Ik heb een bestelling geplaatst en een betaallink ontvangen alleen er blijft staan “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.” Terwijl het nu al 3 uur geleden is.
Goedemorgen,Heb op 2 juli 2023 een nieuwe toestel besteld van iPhone 14 en teruggestuurd( omdat ik met 3 camera's wou ipv 2) op 5 juli 2023 via post.nl met track and tracé code, alleen heb nooit een bevestiging gehad dat het is ontvangen en ik betaal nog steeds de kosten van het abnomment terwijl ik het toestel niet heb, ik heb op verschillende manieren geprobeerd contact te zoeken en maken met tele 2 maar tevergeefs, krijg maar geen reactie en die app is waardeloos!!! Kan iemand mij aub verder helpen???
Hi,I bought a sim only subscription through mobiel 22.08. It says I will receive a sim at the same day. Then PostNL changed date of order to 23.08. 23.08 in the morning Tele2 initiated porting of a number and my current sim has been disabled. PostNL changed the status to ‘delivered’ in the evening of 23.08, but I haven’t received a sim. So now I don’t have a mobile connection and temporary (I hope) lost my number.It is not a first time when Tele2 ports number before customer receives a new simcard. Moreover, looks like my simcard has been lost and I don’t know what to do further (I will try to call postNl but it unlikely be useful).Is this any offline store where I can reissue my new (not delivered) sim and finally get it? I don’t even know which id I can provide here to further investigation as I have only number of order from mobiel 3867361 .
Erg jammer dat er op jullie website staat dat het geld binnen 14 dagen word teruggestort . Nu zijn we 18 dagen verder en nog steeds niks terug gekregen. Nadat we tele2 gebeld hebben kregen we te horen dat we teruggebeld zouden worden om te kijken wat er mis is gegaan . Word niet teruggebeld.Morgen is het vrijdag en gaan we het weekend in waarschijnlijk zal het weer niet overgemaakt worden en kunnen we weer wachten tot na het weekend.Maar als je je abbo niet optijd betaald dan krijg je problemen erg jammer dit, maar jullie kunnen zolang erover doen als jullie zelf willen.Maar na al de klachten hier gelezen te hebben zal het nog wel ff duren voor we het geld terug krijgen .
Goedemorgen, ik heb gisteren een abonnement afgesloten met telefoon. Ik heb toen een deel alvast afbetaald van de telefoon. Ik krijg nu al 2 mailtjes dat ik niet betaald heb maar dat heb ik wel. Als ik naar de bestelstatus kijk zegt die dat er geen resterend bedrag open staat. Ik heb al geprobeerd te bellen maar heb al 20 minuten aan de telefoon gewacht en niemand aan de lijn. De chatbot werkt ook niet vandaar dat ik het hier even vraag in de hoop dat iemand kan helpen. groetjes
Dus,op 25-05-2023 een bestelling gedaan van een nieuwe iphone 14pro met abbonement. Betaald een bedrag van €1029,41Door een fout 2 bestellingen kort na elkaar geplaatst waardoor ze bijde geannuleerd werden. Maar dus wel betaald. Meteen contact opgenomen en er werd verteld na 2 weken staat het terug op uw rekening. 2 weken verder niks op de rekening. Na inmiddels 3 aangevraagde Terugstort formulieren een mailtje, 4 telefoontjes en bijna 2 maanden wachten nog steeds geen geld terug ontvangen. Krijg gewoon de indruk dat je aan het lijntje gehouden word. Diep en diep triest dat het allemaal zo lang moet duren. Ik hoop van harte dat er op zeer korte termijn iemand van tele2 mijn geld eindelijk gaat terug storten. Waardeloos!
Op de 15e hebben mijn vriendin en ik ons abonnement verlengd. Beide een identiek abonnement en hetzelfde toestel, alleenzij heeft een andere kleur besteld. (die van haar was vanaf de 10e al leverbaar volgens jullie site) 1 : ik moest 30 euro méér betalen? How? Identieke abonnementen, alles hetzelfde, zelfs de prijs van het toestel was hetzelfde. 2 : ik heb sinds gisteren mijn telefoon al binnen, maar mijn vriendin heeft nog geen eens een track-and-trace binnen, terwijl op de site stond dat haar telefoon ook gewoon al bijna een week leverbaar was. Graag ontvang ik hierover een uitleg.
Hoelang moet je tegenwoordig wachten op de levering van de Iphone 14 plus Paars? Ik word telkens verwezen naar de topic over levertijden, maar die is 10 maanden oud en gesloten. Ik ben over 2 weken een maand naar het buitenland en ben bang dat die niet op tijd binnen komt.
14 mei wou ik een nieuwe mobiele telefoon bestellen hiervoor moest ik een vooraf betaling sturen van 105,41 euro. Deze toestel zou dan 15 mei worden geleverd via PostNL maar die is uiteindelijk niet aangekomen. Ik moest dan met hulp van de Tele2 klantenservice een onderzoek doen naar de vermiste toestel. Zij hadden het uiteindelijk niet kunnen vinden en als gevolg wouden ze het onderzoek afsluiten met het annulering van de contract en een terugbetaling van 105,41 euro (Dit bedrag zou ik dan binnen 14 dagen ontvangen). Vandaag is het 30 juni en Ik wacht al 6.5 weken op de terugbetaling.Ondanks dat ik meerdere keren contact heb gehad met de klantenservice van Tele2 (Via online chat en telefonisch). Er is mij verteld dat het met spoed opgelost zou worden door de afdeling financiën, maar heb ik na dit gesprek niks meer gehoord en nog steeds niet mijn geld terug. Ik heb netjes gewacht, maar heb ondertussen enorme spijt dat ik bij Tele2 heb besteld.Ik vind dit nu echt niet meer acceptabel en
İk heb nieuwe abonement verlengd met toestel en Op 15-06-23 zou onze nieuwe toestel ıphone 14 pro max geleverd worden door post nl maar elke dag nieuwe bezorg datum gekregen en niet bezorgd. İk heb hele week gebeld met post nl waar mijn pakket gebleven is geen antwoord gekregen ik moest onderzoek laten starten bij tele 2 heb ık ook gedaan op 21-06-23 is onderzoek gestart ik heb zo vaak met de tele 2 medewerkers gesproken elke keer word maar wat anders gezegd we zijn nu 1 maand verder ik heb mijn toestel nog steeds niet ontvangen ik wel de betaling gedaan abonement is gestart maar telefoon niet ontvangen waar ik heel erg vervelend vind wil zo snel mogelijk de zaak opgelost krijgen ben erg teleur gisteld dat het zo omgaan met de klant.
Haven't received the SIM card yetDear tele2 staff, I ordered a tele2 unlimited data SIM card on June 30, but I haven't received the package today, please check it for me, the order number is 197256557.
Vorige week heb ik een Iphone 14 pro besteld met een nieuw nummer. Dit toestel heb ik al los betaald. Tijdens het afgeven van de telefoon ging er iets mis en konden ze dit toestel niet aan mij overdragen en is de bestelling geannuleerd. Nu vraag ik me af of ik het geld van dit toestel terug krijg en mijn Tele2 abonnement wordt opgezegd. Het was namelijk geen klein bedrag😅
Ik heb op 2 mei een abbo verlenging gedaan, al meer dan 6 jaar klant, met een iphone 14. Tele2/postnl zijn dit toestel kwijt geraakt. Ik ben sinds 8 mei bezig met allerlei gegevens opsturen, ik bel en chat elke dag, ik heb zelf per post een klachtenbrief opgestuurd. Eindelijk is het manco onderzoek ‘afgerond’ krijg een standaard mailtje, dat ik er niks mee te maken heb en dat ik dus een nieuw toestel krijg. Via de fraude afdeling wordt ik nog gebeld, dat ik binnen 2 werkdagen een track en trace code krijg. Ik krijg weer helemaal niks. Vervolgens hang ik weer elke dag aan de telefoon moet 100x hetzelfde verhaal uitleggen tot ik machiko van de repair afdeling krijg. Zij leek het te snappen, zou het persoonlijk voor mij uitzoeken en mij gister bellen. Helaas weer niks, ik bel net WEER, en kan ineens niet meer worden doorverbonden naar de repair afdeling? Ik wil alles opzeggen maar dit kan ook niet? Aub dan maar zo: ik wil overstappen met mijn eigen nummer kunnen jullie die in ieder geval
Hallo, Ik heb eergisteren een nieuw abonnement besteld, maar tot heden geen bericht van de bezorgservice ontvangen over wanneer het geleverd kan worden. Ik zit nu zonder telefoon en zou erg graag willen weten wanneer ik mijn telefoon kan ontvangen.Ik hoor het graag.Moniek
Hallo, ik kom er niet uit met Tele2,ik heb een bestelling gedaan, met nummerbehoud. Kort daar na, kreeg ik een mail van Tele2 dat zij de bestelling hebben geannuleerd omdat mijn huidig contract bij een andere provider nog actief was. ik kreeg verder geen informatie van hen. Uit eindelijk heb ikzelf contact met ze opgenomen, hoe ze dit nu verder willen gaan doen. Toen aangegeven dat ik de telefoon dan wel zo zonder abonnement wil afnemen. moet ik opeens ook voor een jaar het abonnement betalen, terwijl dit door hen zelf geannuleerd is
Hi, ik heb zojuist een abonnement afgesloten maar heb helaas ipv @gmail.com - @gmaill.com gedaan. Heel stom een extra L erbij gezet. Kan iemand mij hiermee helpen. Alvast bedankt!
Beste Lezer,Mijn vraag gaat over mijn bestelling van de iPhone 14 128GB Blauw. Ik wilde vanavond een bestelling plaatsen van dit toestel met telefoon. Tijdens het bestellen ging er iets missen en heb daarom een tweede keer het process doorgegaan en betaald. Nu heb ik twee mailtjes gehad. Ik heb nu twee bestellingen gedaan waarvan ik slechts een heb betaald. Ik wil daarom graag deze tweede bestelling die niet is betaald graag annuleren. Ik hoor het graag, alvast bedankt.
ik was afgelopen zondag bij de mediamarkt om een abonnement af te sluiten maar toen kreeg ik te horen dat jullie storing hadden en nu vroeg ik mij af wanneer dit ongeveer verholpen zal zijn aangezien ik nu al bijna 2 dagen wacht op mijn abonnement. wat dus ook inhoud dat ik zonder telefoon zit.
Hoi, Ik heb op 25 april een abonnement afgesloten, ik heb gelijk met ideal meer dan 460 betaald voor het toestel. Maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail. Als ik bel zeggen ze dat ik moet wachten en het on hold staat. Maar het is al meer dan 24 uur, en ik heb gewoon betaald. Heeft iemand dit ook gehad?
Hoi, Vanochtend geprobeerd een nieuw abonnement aan te vragen. Nu heb ik iets te snel geklikt en staat in de mail dat de bestelling gelukt is, nu staat er nog een openstaand bedrag open maar ik nu niet betalen doordat er staat dat ik met een uur weer moet komen. (4 uur geleden) Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen. Groet
Ik had een nieuwe iphone 14 besteld, eerst was er in het weekend een storing dat de order niet goed was doorgekomen. Gisteren had iemand van tele2 contact met mij opgenomen om de order te plaatsen. Daarbij noemde zei mijn oude adres en had ik aangegeven dat ik daar niet meer verblijf, daarop zei ze dat ze een adreswijzigingsmail zou sturen en dat op het nieuw ingevulde adres het geleverd zou worden. Ik heb toen netjes betaald en gewacht op mijn mail, eerst volgende mail die ik kreeg was dat het pakket was opgehaald door postNL en dat het onderweg was naar mijn oude adres, een paar uur verderop. Had direct contant opgenomen met postnl en tele2 voor een adres wijziging maar beide zeggen hier niet de machtiging voor te hebben, beetje apart. Nu terwijl ik al een poosje klant ben van tele2 en altijd netjes betaald heb wordt mijn telefoon nu ergens gestuurd waar ik het niet kan ophalen en moet ik weer wachten totdat het teruggestuurd wordt en allemaal verwerkt wordt. En dan maar een nieuwe b
Beste klantenservice, Mijn moeder heeft maandag betaald voor een koerier zodat hij de volgende dag ( 18 april ) zou de koerier langs komen (8:00-21:00) ik had ook de heletijd thuis gebleven sinds mijn moeder werk had maar jammer genoeg is de koerier niet langs gekomen, mijn moeder had ook niks gekregen(geen email of telephoon dat hij langs kwam of waarom die niet langs kwam) Ik wilde graag dit vragen omdat we geen tijd hadden om te kunnen bellen(mijn moeder werkt vroeg en komt laat thuis+ mijn telephoon is kapot dus ik kon niet bellen) Ik hoop dat ik zo snel mogelijk een antwoord te krijgen zodat we alles samen kunnen regelen. - Ali Al-Alaaq
Goede middag, 16 maart heb ik een iPhone 14 besteld via de site van Tele2 de volgende dag zou dit toestel bezorgd worden via tele 2 echter is dit toestel nooit aangekomen. Een uur nadat ik de bestellong had geplaatst had ik tevens gebeld, want ik wilde de looptijd van 2 jaar wijzigen naar maandelijks opzeggen. Er werd mij verteld dat dit mogelijk is maar eerst het toestel moest afwachten. Het toestel zou 17 maart bezorgd moeten worden maar is niet geleverd, niemand had aangebeld. Volgens de track and trace van post NL is het toestel bezorgd bij mij thuis en ondertekend met een valse handtekening van mijn initialen en handtekening. Ik ben naar het dichtstbijzijnde post NL punt geweest, deze gaven aan het ook niet te hebben. Post NL gebeld, deze zeiden dat het wel bezorgd is maar dat is dus niet zo. Verder konden ze geen informatie geven, omdat dit vis Tele2 moest gaan. Tele 2 had ik direct 17 maart ook gebeld dat ik geen toestel had ontvangen zij gaven aan even te wachten. Twee dagen e
Beste, Heb afgelopen weekend een bestelling geplaatst en ik zou graag de actuele bestelstatus willen weten, aangezien ik deze nergens kan terugvinden. Betreft bestelling 125144609
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.