beantwoord

Per ongeluk dubbel besteld, 1 bestelling betaald

  • 8 May 2023
  • 4 reacties
  • 117 x bekeken

Beste Lezer,

Mijn vraag gaat over mijn bestelling van de iPhone 14 128GB Blauw. Ik wilde vanavond een bestelling plaatsen van dit toestel met telefoon. Tijdens het bestellen ging er iets missen en heb daarom een tweede keer het process doorgegaan en betaald. Nu heb ik twee mailtjes gehad. Ik heb nu twee bestellingen gedaan waarvan ik slechts een heb betaald. Ik wil daarom graag deze tweede bestelling die niet is betaald graag annuleren. Ik hoor het graag, alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Lindeb25 9 May 2023, 12:15

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Linde, allereerst van harte welkom op de Community! Tof om te horen dat je de iPhone 14 hebt besteld. Logisch dat je de tweede bestelling wil annuleren en daar help ik je graag bij. Heb je het ordernummer voor me? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 💪🏻

Het gaat om bestelnummer 126084251. Deze is als het goed is nog niet betaald!

Reputatie 7
Badge +12

Hi Linde, thanks voor het ordernummer! Ik heb deze bestelling zojuist voor je geannuleerd. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. Ik verwacht dat deze snel bij je bezorgd gaat worden. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😊

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Hi Linde, thanks voor het ordernummer! Ik heb deze bestelling zojuist voor je geannuleerd. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel. Ik verwacht dat deze snel bij je bezorgd gaat worden. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? 😊

 

Super, bedankt!

Reageer