De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van januari 2025 iets hoger is. Dit komt door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 januari 2025 een inflatiecorrectie van 3,2% toe op de Tele2 Thuis abonnementen. De wijziging zie je in januari 2025 op je factuur. Inflatiecorrectie: Waarom?Als de prijzen in Nederland stijgen, dan stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven.Hoe hoog is de inflatiecorrectie?De inflatiecorrectie die Tele2 dit jaar (2025) doorvoert, is door het CBS vastgesteld op 3,2%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je vaste maandelijkse
Tele2 e-mail stopt! Binnenkort houdt de Tele2 e-maildienst op te bestaan. Nadat de dienst is gestopt kun je geen e-mails meer versturen en/of ontvangen.Lees meer op https://www.tele2.nl/emailstop Je hebt een bericht van ons ontvangen, met daarin de datum waarop je e-maildienst stopt. Geen zorgen, wij helpen je graag met de overstap naar een nieuwe e-mailprovider. Wij hebben de afgelopen jaren gebruik gemaakt van de dienstverlening van InterNL. Hierdoor heb je jarenlang gebruik kunnen maken van het e-mailplatform met een e-mailadres van Tele2, Versatel of Zonnet. Aan alle goede dingen komt een eind; deze e-maildienst stopt binnenkort! Ben je nog niet geïnformeerd? Dan ontvang je binnenkort bericht van ons. Geen zorgen, de datum van het informeren is bepalend voor de datum van het stopzetten van jouw dienst. Wanneer je het bericht ook ontvangt; je hebt altijd nog 7 maanden toegang tot je e-mail. Je hebt dan ruim de tijd om alle belangrijke mailtjes die je wil bewaren door te sturen naar
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van januari 2023 iets hoger is. Dit komt door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 januari 2023 een inflatiecorrectie van 8,6% toe op de Tele2 Thuis abonnementen. De wijziging zie je in januari 2023 op je factuur. Inflatiecorrectie: Waarom?Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022. De inflatiecorrecti
Je hebt een bericht van ons ontvangen, met daarin de datum waarop je internetverbinding stopt. Geen zorgen, je bent nog op tijd en wij staan in de startblokken om je te helpen. Alles bij jou in de straat is klaar om je aan te sluiten op glasvezelinternet. Jij kiest welke snelheid je wil hebben, wij regelen de rest! In dit topic vertellen we je alles over wat te doen wanneer je huidige internetverbinding wordt overgezet op Glasvezel van T-Mobile. Geen zorgen - we helpen je er graag bij! Wat is er aan de hand?Je huidige internetverbinding loopt nog via een koperaansluiting van KPN. Zij houden de komende jaren op met deze verouderde techniek. Als er Glasvezel ligt, zet KPN na een tijdje de koperaansluiting uit. Dit gaat binnenkort bij jou gebeuren.Als je niks doet, stopt je internetverbinding op de datum die je vindt in onze e-mail en brief. En heb je een abonnement op TV + Vast Bellen, dan stopt dat ook. Maar voor die tijd gaan we je helpen met omschakelen naar Glasvezel van T-Mobile. A
Goedenavond, tot vorige week waren we bij Tele2 (internet, TV en vast bellen), nu overgestapt. Welke apparatuur moeten we terugsturen en waarheen? En wanneer wordt het teveel betaalde abonnementsgeld teruggestort? Alvast dank voor uw antwoorden. Paul en Robert van Gennep
Ik heb bij mijn tante het nieuwe Tele2/Odido kastje geïnstalleerd. En nu werkt de Nederlandse ondertiteling alleen nog maar deels op Nederland 1 t/m 3. en dan erg slecht de tekst overlapt regelmatig springt vaak te snel weg en is erg klein in beeld. Voorheen (met het vorige tele2 kastje) werkte het goed op alle Nederlandse zenders (ook de commerciële) via teletekst 888. Is hier nog een oplossing voor in de maak?
Hoi,Gisteren de nieuwe Tele2/tvbox geïnstalleerd. Tot mijn verbazing geen teletekst meer.Wij in het noordoosten kijken veel Duitse televisie en om dit goed te kunnen begrijpen zetten wij daarbij te Duitstalige ondertiteling aan. ARD pag. 150 en ZDF pag 777. Hoe krijg ik de ondertiteling terug. Wolter de Groot XXXXModerator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Wanneer komt er een oplossing voor de teletekst storing? Dit probleem is ontstaan na de levering van de nieuwe tv boxjes. Er zijn topics aangemaakt bij zowel de Tele2 community als de Odido community. Slechthorenden kunnen nu geen gebruik maken van de Nederlandse zenders.Tweede vraag: Kan ik hierdoor kostenloos (openbreken contract) overstappen naar een andere aanbieder? Teletekst werkte namelijk prima met het oude kastje.vr.gr.
We hebben sinds kort geen geluid meer als we tv kijken. Wanneer we netflix of YouTube opzetten dan horen we wel nog geluid maar bij reguliere tv helaas niet meer. Lijkt erop dat het aan het modem ligt. Dient dit vervangen te worden? We hebben geen losse speakers by the way
Al de laatste tijd komt het weer vaker voor dat de tv zwart beeld geeft of hapert (Rotterdam)Eergisteren de heel avond niets kunnen kijken, alleen 1,2,3. Ik zag op de site dat dat elders ook was en jullie iets hadden gedaan om t te fixenAlle tips nagegaan,resetten(,modem en tv kastje) kabels zijn goedGeen storing te vinden op de siteKlachten doen zich voornamelijk voor later op de avond.Ben al lang klant bij tele2 maar dit zet je aan het denken ...… Graag zsm een gepaste oplossing voor dit probleemMvg ilona
Een aantal weken geleden ben ik overgestapt op Odido glasvezel.Er zou een retourdoos opgestuurd worden om de Tele2 modem terug te sturen maar die heb ik niet ontvangen, kan ik deze alsnog krijgen?Mijn klantnummer is B0008086841
Ik heb Tele2 internet en overweeg een IPTV box te kopen (bijv. Formuler of Amiko). Nu vraag ik me af of zo’n box zonder problemen werkt naast een Tele2 verbinding? Moet je nog speciale instellingen doen in het modem/router, of werkt het gewoon plug & play?Ik wil vooral legaal gebruik maken van IPTV, maar ik lees online veel verschillende meningen.
30 jaar geen storing gehad maar sinds Delta de glasvezel aansluiting heeft binnengebracht, 9 september 2025 komt men de modem installeren, heb ik vooral 's avonds dat de verbinding wegvalt. Herstarten helpt soms wel soms niet en blijft de verbinding om de 5 a 10 minuten wegvallen. Het enige dat ik nog wil proberen is de modem van mijn schoonouders hier neer te zetten want daar heb ik de odido modem al geïnstalleerd., maar ik denk dat het in het Tele2, lees odido, netwerk zit.
I don’t know what’s happened but I have problem with connection my WiFi, I try reset my modem buts it’s not happening. And still I not work. I have only two light on modem so he show that it haven’t connection.
Vanmorgen staat het modem het rode lampje aan dus geen internet, heb alles al gedaan zoaps modem 30 seconden van stroom halen etc maar geen resultaat en zie online dat er storingen worden doorgegeven dus wil ik dit hier ook aangeven Zie op tv dat oddido storing heeft met bellen en internet dus denk dat tele2 hierdoor ook storing heeft Kan iemand aangeven of dat klopt
Beste tele2,Jullie online link om contract tele2 internet op te zeggen werkt niet. Klantenservice gebeld, die niet reageert op vraag waarom ik online contract niet kan opzeggen.Geen bevestiging van telefonische opzegging ontvangen en geen reactie op brief met opzegging die ik dezelfde dag heb gestuurd per post.Datum opzegging: 21 juli 2025Telefonische toezegging dat abonnement wordt opgezegd: 25 juli 2025. Een maand opzegging vervalt.Graag reactie van opzegging.
Ik kan niet inloggen de website laat me niet verder en ik heb een brief gehad omdat tele2 overgaat naar odio en ik actie moet onderrnemen
Gisteren de nieuwe ontvanger geinstalleerd. Hij doet het wel maar geeft vaak een haperende ontvangst, waarbij fragmenten beeld en geluid willekeurig bevroren, overgeslagen of herhaald worden. Weet iemand een oplossing? Ontvanger is op utp kabel aangesloten, die kabel heeft altijd goed gewerkt.
We hebben geen ontvangst op ned 1
Hoi Ik heb geen internet thuis.Alle opties al doorlopen om internet op te starten maar dat heeft niet geholpen.Nu heb ik nog steeds geen internet
Goedemiddag, onze afstandsbediening van de T2 TV box (Tele2 alles in 1 abonnement) werkt niet meer. Batterijen al vervangen, box gereset, afstandsbediening ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, niets helpt. Wilt alstublieft een nieuwe opsturen naar het adres van dit account? Dit is gratis neem ik aan? Met vriendelijke groet, P.R. van Gennep
Hoi, Sinds vandaag werkt mijn internet niet, heb mn router al gereset maar dat werkt niet. Er brand een lampje bij power en bij wifi maar de wifi werkt ook niet.Kan iemand mij verder helpen om dit op te lossen?
Ik ben begin maart van Tele2 Thuis overgegaan naar ODIDO ‘Klik&Klaar’Maar ik krijg toch nog een rekening van Tele2 Thuis. Kan dat niet recht getrokken worden…???
zojuist probeer ik na een lange tijd in te loggen op tele2 thuis (of “MijnTele2 voor Internet, TV + Bellen’) vanwege een aanbieding voor de overstap naar glasvezel. Na het opvragen van de gebruikersnaam en een reset van het wachtwoord lukt het nog steeds niet om in te loggen.Ik probeer in te loggen via de volgende link (landingspagina na scannen QR-code): https://sso.tele2.nl/authep/login?client_id=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&commonAuthCallerPath=%2Foauth2%2Fauthorize&forceAuth=false&nonce=0SJGlaENcqZrLOua4DXBfaD3Kigjqyid&passiveAuth=false&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijntele2.tele2.nl%2Fmijntele2%2Fwso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=rjN1I8&tenantDomain=consumer.tele2.nl&sessionDataKey=7fe0851e-3fd1-4352-82d6-506aaf43e6d5&relyingParty=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&type=oidc&sp=Tele2+DSL&isSaaSApp=false&authenticators=BasicAuthenticator%3ALOCALIemand anders die hier ook problemen mee heeft of die hier een o
Ik probeer een mail te sturen naar een specifiek @tele2.nl-mailadres, en de mail resulteert iedere keer in een “451 Relay not permitted!” error.Hoe kan ik erachter komen waarom de mail niet afgeleverd kan worden, resp. ervoor zorgen dat de mail (weer) gewoon aankomt?Ik ben zelf geen klant van Tele2. Ik verstuur mijn mail m.b.v. Thunderbird op Windows, en gebruik mijn reguliere SMTP-server (die niet van Tele2 is). Andere mails komen zonder problemen aan.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.