Skip to main content
Antwoord

Opzeggen tele2 internet moeizaam

  • July 25, 2025
  • 1 reactie
  • 45 x bekeken

Beste tele2,

Jullie online link om contract tele2 internet op te zeggen werkt niet. Klantenservice gebeld, die niet reageert op vraag waarom ik online contract niet kan opzeggen.

Geen bevestiging van telefonische opzegging ontvangen en geen reactie op brief met opzegging die ik dezelfde dag heb gestuurd per post.

Datum opzegging: 21 juli 2025

Telefonische toezegging dat abonnement wordt opgezegd: 25 juli 2025. Een maand opzegging vervalt.

Graag reactie van opzegging.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Goedemorgen M, ik had je graag zelf geholpen met je opzegging, echter heb ik geen toegang tot de juiste systemen. Bel snel met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je hier direct bij helpen! 😊

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemorgen M, ik had je graag zelf geholpen met je opzegging, echter heb ik geen toegang tot de juiste systemen. Bel snel met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je hier direct bij helpen! 😊