Tele2 e-mail stopt
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Tele2 e-mail stopt! Binnenkort houdt de Tele2 e-maildienst op te bestaan. Nadat de dienst is gestopt kun je geen e-mails meer versturen en/of ontvangen.Lees meer op https://www.tele2.nl/emailstop Je hebt een bericht van ons ontvangen, met daarin de datum waarop je e-maildienst stopt. Geen zorgen, wij helpen je graag met de overstap naar een nieuwe e-mailprovider. Wij hebben de afgelopen jaren gebruik gemaakt van de dienstverlening van InterNL. Hierdoor heb je jarenlang gebruik kunnen maken van het e-mailplatform met een e-mailadres van Tele2, Versatel of Zonnet. Aan alle goede dingen komt een eind; deze e-maildienst stopt binnenkort! Ben je nog niet geïnformeerd? Dan ontvang je binnenkort bericht van ons. Geen zorgen, de datum van het informeren is bepalend voor de datum van het stopzetten van jouw dienst. Wanneer je het bericht ook ontvangt; je hebt altijd nog 7 maanden toegang tot je e-mail. Je hebt dan ruim de tijd om alle belangrijke mailtjes die je wil bewaren door te sturen naar
Je hebt een bericht van ons ontvangen, met daarin de datum waarop je internetverbinding stopt. Geen zorgen, je bent nog op tijd en wij staan in de startblokken om je te helpen. Alles bij jou in de straat is klaar om je aan te sluiten op glasvezelinternet. Jij kiest welke snelheid je wil hebben, wij regelen de rest! In dit topic vertellen we je alles over wat te doen wanneer je huidige internetverbinding wordt overgezet op Glasvezel van T-Mobile. Geen zorgen - we helpen je er graag bij! Wat is er aan de hand?Je huidige internetverbinding loopt nog via een koperaansluiting van KPN. Zij houden de komende jaren op met deze verouderde techniek. Als er Glasvezel ligt, zet KPN na een tijdje de koperaansluiting uit. Dit gaat binnenkort bij jou gebeuren.Als je niks doet, stopt je internetverbinding op de datum die je vindt in onze e-mail en brief. En heb je een abonnement op TV + Vast Bellen, dan stopt dat ook. Maar voor die tijd gaan we je helpen met omschakelen naar Glasvezel van T-Mobile. A
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van januari 2023 iets hoger is. Dit komt door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 januari 2023 een inflatiecorrectie van 8,6% toe op de Tele2 Thuis abonnementen. De wijziging zie je in januari 2023 op je factuur. Inflatiecorrectie: Waarom?Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekent elke maand de hoogte van de inflatie op consumentenproducten en -diensten. Ze meten de procentuele verandering van de Consumenten Prijs Index (CPI) ten opzichte van dezelfde periode het jaar daarvoor. Onze aanpassing baseren wij op het Consumenten-prijsindexcijfer van het CBS van de maand juni van het voorafgaande jaar. Dit inflatiepercentage was 8,6% in juni 2022. De inflatiecorrecti
Je bent hier terecht gekomen omdat jouw factuur van januari 2025 iets hoger is. Dit komt door de inflatiecorrectie. Benieuwd naar wat dit inhoudt en welke gevolgen dit heeft voor jou? Dan ben je hier aan het juiste adres. We hebben hier de meest voorkomende vragen voor je beantwoord. Ieder jaar stijgen de prijzen in Nederland. Door deze prijsinflatie stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij op 1 januari 2025 een inflatiecorrectie van 3,2% toe op de Tele2 Thuis abonnementen. De wijziging zie je in januari 2025 op je factuur. Inflatiecorrectie: Waarom?Als de prijzen in Nederland stijgen, dan stijgen ook onze kosten. Daarom passen wij een inflatiecorrectie toe op onze abonnementstarieven.Hoe hoog is de inflatiecorrectie?De inflatiecorrectie die Tele2 dit jaar (2025) doorvoert, is door het CBS vastgesteld op 3,2%. Wij volgen - zoals voorgaande jaren - de door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) berekende inflatie (consumentenprijsindex) over de maand juni. Je vaste maandelijkse
Ik heb het probleem waarbij sommige mensen die mij proberen te e-mailen mij niet kunnen bereiken op mijn zonnet mail, maar anderen wel. Zo heb ik net voor het eerst contact gehad met een orthodontist, we hebben net telefonisch tig keer mijn mail gespeld en gecontroleerd, maar haar mails aan mij worden continu gebounced met ‘this user does not exist at zonnet.nl , or the mailbox is full’ De mailbox zit echter verre van vol; Ook heb ik van mijn huurdersvereniging te horen gekregen dat hun toegestuurde rekeningen ineens door mijn e-mail geweigerd/gebounced worden, deze kreeg ik echter al jaren hiervoor correct in de mail, maar opeens dit jaar niet meer. Bij mijn sportclub wordt het nog vreemder, hun algemene mails komen wel binnen op mijn e-mail, maar mijn sportreserveringsbevestigingen van de zelfde sportschool komen niet binnen. Voor de rest krijg ik gewoon van zowel oude als gloednieuwe contacten wel gewoon mail binnen (voor zover ik weet dan, de bovenstaande voorbeelden weet ik
Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat steeds mijn internet en bellen steeds met tussenpozen uitvalt.De power en wifi lampjes op mijn modem blijven branden, maar het internet en het bellen lampje gaan dan helemaal uit. Deze blijven dan zo'n 10 seconden uit, dan flits het internet lampje een fractie van seconde rood en dan groen, en 3 seconden later is ook het bellen lampje weer groen. Dit is vanmorgen nu zo'n 20-30 keer gebeurd, soms is het een half uurtje goed, soms maar een paar minuten voordat het weer gebeurt. Modem reset is gedaan en bekabeling gecontroleerd. Kan iemand van tele2 een blik werpen? Bellen is ondoenlijk omdat de telefoon ook steeds mee uitvalt.
Beste, Al enige tijd krijgen wij de melding "550 Sorry, we do not accept connections from you.” Ik heb al via verschillende wegen contact proberen te maken met jullie maar dit wil gewoon niet en wordt je van hot naar her gestuurd om contact te zoeken. root@***REDACTED***:~# telnet mx20.se.isp-net.nl 25Trying 82.215.18.98...Connected to mx20.se.isp-net.nl.Escape character is '^]'.220 filter01asd2.se.isp-net.nl ESMTP Exim 20200609.1124 Mon, 13 Jul 2020 12:21:45 +0200EHLO ***REDACTED***-out1.***REDACTED***.nl250-filter01asd2.se.isp-net.nl Hello ***REDACTED***-out1.***REDACTED***.nl [***REDACTED***]250-SIZE250-8BITMIME250-DSN250-VRFY250-STARTTLS250 HELPMAIL FROM: <***REDACTED***@***REDACTED***.nl>250 OKRCPT TO: <***REDACTED***@zonnet.nl>550 Sorry, we do not accept connections from you.Connection closed by foreign host.root@***REDACTED***:~# Dit betreft namelijk een uitgaande spamfilter welke jullie blokkeren. Kan iemand van zonnet/tele2 contact met mij zoeken via ee
Goedemiddag,mijn probleem is het volgende : ik kan wel inloggen op mijn tele2 mail. Maar wil ik echter inloggen op “Mijn tele2 thuis “ om mijn gegevens in te zien dan lukt dit op géén enkele keer. Eerst dacht ik aan een storing en heb ik een aantal dagen gewacht . Maar vanaf vorige week probeer ik iedere dag in te loggen en lukt dit niet. chat geprobeerd maar hier kom ik niet verder mee. Heeft iemand hier tips, ik hoor het graag, alvast bedankt, Mieke
Goedemorgen, Ik probeer al 2 dagen een steam server op te zetten met de oude davolink 2020 modem. ik heb echt alles geprobeerd maar portforward (virtual servers) werkt gewoon niet. en ben er wel vrij zeker van dat het aan de modem ligt. wat moet ik doen?
Waarom moet ik 67 Euro aansluitkosten betalen als ik bijv. van ADSL( van Tele2) naar glasvezel over wil? Enorm fors bedrag 😮. Dat doet mij zelfs twijfelen om naar glasvezel van Tele2 te gaan. Want uiteindelijk moet ik die 67 euro toch bij de maandlasten rekenen.
Hi Folks,Heb een raar probleem waarvan ik in het forum vergelijkbare issues vind, maar geen oplossing welke bij mijn situatie eea oplost.Daar wij in huis al enkele maanden een instabiel internet situatie hebben, besloot ik afgelopen week om het Tele2 comtrend 2 modem volledig te resetten naar de Tele2 aflever instellingen.Nadat het modem opnieuw opgestart was heb ik via een bekabelde verbinding 192.168.1.1 ingegeven en een standaard scherm te zien gekregen waarop ik alleen het SSID en wachtwoord kon aanpassen wat ik uiteindelijk alleen voor het wachtwoord gedaan heb.Hoewel het in eerste instantie leek alsof het netwerk en bijbehorend internet verbinding goed werkten, viel al snel de internet verbinding weg voor iedereen. Dus op de laptops en telefoons.Hierbij betreft het een Windows omgeving, Linux, IOS en Android. Hij lijkt dus niet bv een Windows issue te zijn.Reboten van het modem levert geen verbetering op. Alle devices zien de betreffende SSID en kunnen uiteindelijk wel verbinding
Hoe kan ik hier in vredes naam een einde aan maken, en waar kan ik dit melden bij tele2.Hoe krijg ik de afzender geblokkeerd? Ik krijg dagelijks meerdere phishing mails binnen en ik wordt er nu echt gierend gek van.De phishing afdeling van t-mobile heeft al laten weten dat ze phishing via tele2 niet in behandeling willen nemen, waar moet ik dan wel zijn?
Het kastje loopt regelmatig vast en stoort ook regelmatig. Enig idee hoe dit op te lossen is? Bedankt!
Vraag aan Tele2 forum en Tele2 Gebruikersgroep 10 februari 2021 In heb mijn internet, vaste telefonie en mobiele telefoon bij Tele2. Mijn TV zit bij Ziggo. Internet en TV zijn bekabeld, en dat wil ik graag zo houden.De bekabeling van de TV is doorgetrokken naar een tweede toestel aan de andere kant van het huis, maar daarbij moet ik wat kabels anders aansluiten, elke keer als ik de tweede TV gebruik.Het werkt, maar het is niet ideaal. Mijn beslissing was om eindelijk alles bij Tele2 onder te brengen, omdat ik een zonnet email adres heb, dat (nog) door Tele2 ondersteund wordt. Mijn keuze was om de TV te verhuizen naar Tele2 in een all-in-one pakket.Het blijkt dat dat niet mogelijk is.Per 28 december 2020 is deze optie afgesloten, volgens informatie van internet.Voor een all-in-one pakket moet ik met alles naar T-mobile, met als consequentie het verlies van mijn zonnet email adres. Klopt mijn conclusie dat ik met mijn huidige apparaten en email niet bij Tele2 kan blijven, als ik ook de T
Hoi, Ik zie even geen link om spam te melden dus dan maar even hier. User dedmoroz1987 stuurt me zojuist een privé bericht met reclame voor een casino. Dit is volgens de huisregels niet toegestaan (en nogal irritant uiteraard). 😡 Groet, René
Ik ontvang de laatste paar dagen opeens spamberichten met een nep tele2 afzender. Ik heb de mails al doorgestuurd naar phishing@t-mobile.nl en het ACM.Ik wil jullie wel er op wijzen dat de webpagina https://www.t-mobile.nl/phishing niet wil laden voor mij. De pagina blijft oneindig doorladen, er komt wel een cookie pop-up, maar de keuze buttons van de pop-up zijn niet aanklikbaar voor mij. Voorbeeld van mail hieronder;
Sinds gisterochtend hebben wij geen internetverbinding (Nijmegen). De tv vanuit Tele2 werkt wel. Gisteren gebeld, probleem zou bekend zijn en er werd aan gewerkt. Vandaag echter nog steeds geen internet. Ik ervaar de communicatie vanuit Tele2 als zeer slecht. Slechts één topic dat ook nog eens gesloten is (alsof het probleem al is opgelost) en summier informatie geeft m.b.t. regio's en geen updates. Hoe lang gaat dit nog duren? Met vriendelijke groet,Janneke
Als we de tv aan doe gaat hij vaak meteen op zwart. Met een beetje geluk blijft hij aan als we resetten. Elke keer als we de tv aandoen begint na een minuut of 3 het geluid te haperen; of het geluid valt gewoon uit. 2 keer hielp de stekkers eruit trekken, nu dus niet meer. Op het moment dat ik, nu, zit te kijken valt het geluid helemaal weg. Dit is het zoveelste gedoe in nog geen 2 maanden abonnement. Geloof me, de kabels zitten prima en de tv is ook oké. Het moet eigenlijk wel aan het internet liggen. Helaas gebeurt dit op zondag en kan. Ik niet bellen. We hebben een beetje teveel 'pech' gehad om ook nog en tot morgen te wachten. Dat is vandaag klacht 1.
Morning, Is het mogelijk om het pakket te installeren met uitsluitend de aanwezigheid van de kabels op de foto (foto 1). Ter info, de meterkast ligt buiten de woning. (Twee verdiepingen lager hangt een kpn-kastje - foto 2) Ik woon in een recent volledig gerenoveerde jaren ‘50 woning. Indien installatie niet mogelijk is, bestaat er dan een converter die uitkomst biedt? Duifje.
Heb sinds een paar weken last van een sloom internet, o.a. YouTube,marktplaats is niet meer leuk. Ik heb 50mb abbonement op mijn adres,kijk ik op de tele2 internet abbo’s dan zit dit pakket er niet meer bij teminste op mijn adres dan.50 mb kan wel geleverd worden via glaskabel lees ik dan.alleen ik betaal dus ±30 euro voor 20 mb en dat is geen afspraak ...toch? krijg net vandaag de folder binnen dat mijn modum is verouderd en dat ik een nieuwe krijg en dat is leuk….alleen ik wil mijn 50mb abbonement terughebben en dat van 30 euro en geen 20mb! En de aanvoerlijn is ook minder soms krijg ik kortstondig geen signaal.
ik probeer nu al een week tevergeefs om mijn huidige email adres van zonnet te behouden.ik kan klikken , email adres invullen en wat nog meer; wat ik ook probeer; er gebeurt echter nop,nada, niets…; geen bevestiging van dat ik nieuw account krijg, de oude dus behoud enzovoorts. ik wil (moet) namelijk mijn huidige email adres behouden omdat er best wat accountsen andere dingen aan vast zitten en het bergen werk is om alles over en om te zetten.gaarne een reactie; het kan / mag ook per chat.
De laatste dagen valt mijn internet steeds weg, op ongeregelde momenten.Wanneer ik de stroom van het modem haal en weer aansluit brandt enkel het power lampje.Na enkele malen herhalen doet alles het weer. Enkele uren later herhaalt zich dit weer.Ik heb internet en bellen. De telefoon blijft het doen omdat de splitter vòòr het modem zit.WiFi van het modem is uitgeschakeld omdat ik een TP-Link mesh systeem heb.Mijn vermoeden is dat het modem defect is. Het is een ZTE Tele2 ZXHN H369A modem.Klantnr. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***Graag spoedig een reactie.Dank en vriendelijke groet.