Skip to main content
vraag

Modem terugsturen

• October 20, 2024
  • 9 reacties
  • 243 x bekeken

Een aantal weken geleden ben ik overgestapt op Odido glasvezel.
Er zou een retourdoos opgestuurd worden om de Tele2 modem terug te sturen maar die heb ik niet ontvangen, kan ik deze alsnog krijgen?
Mijn klantnummer is B0008086841

9 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Niko, welkom op de Community en gaaf dat je over bent gestapt op Odido! Je zou de nieuwe Odido doos kunnen gebruiken en als je nog een oude doos hebt liggen, dan kan je die ook gebruiken. Mocht je toch liever een nieuwe doos van ons opgestuurd krijgen, bel dan met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen dit direct voor je regelen. Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar ik heb geen toegang tot onze Thuis-systemen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

• Junior
  • October 25, 2024

Op 27 augustus is de monteur van Odido hier thuis geweest om alles om te zetten naar glasvezel.

Er is in september E 43,75 automatisch de maand rekening betaald aan Tele2. en ik krijg nog steeds bericht van Tele2 dat ik mijn nieuwe TV modem ontvang, die heb ik dus al van Odido hier staan, dus heb ik dat ding niet geaccepteerd en hij ligt nog bij de Post.nl

De rekening van oktober die ik van jullie ga ontvangen betaal ik niet, regel dat even beter met Odido, die me ook een rekening stuurt.

Met de monteur ging het ook al niet super, mijn huistelefoon staat in de gangkast en mijn oude computer deed het niet meer ( heb een student in geschakeld en die heeft hem wel weer werkend gekregen).. dat ging dus allemaal lekker en nu dus dubbele fakturen..super hoor….

• Auteur
  • Aan het warmlopen
  • October 28, 2024

Hoi Niko, welkom op de Community en gaaf dat je over bent gestapt op Odido! Je zou de nieuwe Odido doos kunnen gebruiken en als je nog een oude doos hebt liggen, dan kan je die ook gebruiken. Mocht je toch liever een nieuwe doos van ons opgestuurd krijgen, bel dan met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen dit direct voor je regelen. Ik had het graag zelf voor je gedaan, maar ik heb geen toegang tot onze Thuis-systemen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😊

Hoi Marciano,

Bedankt voor je reactie maar, de doos an sich is niet het probleem, het is meer dat ik niet weet waar hij naar toe moet en als jullie een losse modem ontvangen weten jullie natuurlijk niet dat hij van mij af komt, dus ik neem aan dat ik er ook nog iets bij moet stoppen in de vorm van een retourformulier oid.

Gr,
Niko

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • October 29, 2024

In de doos stop je een briefje met jouw klantgegevens.  Dus NAW en zo mogelijk een klantnummer. Er is geen retourformulier. Bewaar het verzendbewijs.

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi @willemijn5, ik had je graag zelf geholpen, maar ik heb geen tot beperkte toegang tot onze Thuis-systemen. Bel direct met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je hier direct bij helpen!

• Auteur
  • Aan het warmlopen
  • September 7, 2025

​​@Marciano van Tele2 & @eric 

Bedankt voor jullie hulp, maar ik heb het modem nog liggen, want ik weet nog steeds niet waar hij naar toe moet.
Ik heb een doos waar de modem in kan en ik heb een briefje met mijn gegevens erop.
Kunnen jullie mij een adres geven?

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemorgen Niko, je kan de doos terug laten sturen naar Odido. Dit kan heel gemakkelijk. Stop een briefje in de doos met daarop je eigen adresgegevens. Geef bij het DHL ServicePoint (DHL Parcel) aan dat het pakket verstuurd moet worden naar Odido. Het ServicePoint kan het pakket dan zonder retournummer of QR-code opsturen. Je kunt je e-mailadres opgeven bij het DHL ServicePoint, dan volgen updates over de bezorging per e-mail. Laat je het me weten of het is gelukt? 

• Auteur
  • Aan het warmlopen
  • September 11, 2025

@Marciano van Tele2 

Hee Marciano,

Bedankt voor het uitleggen hoe pakket versturen werkt!
Ik heb nu een doos met een modem er in, met een briefje met mijn gegevens en ik weet dat ik hem bij de DHL in kan leveren.
Als ik nou naar dat DHL ServicePoint ga, dan staat daar iemand en die gaat vragen

‘ Waar moet het naar toe? ’

En op dat moment zeg ik …..?

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Niko, sorry voor de late reactie! DHL heeft het antwoordnummer in het systeem, vandaar dat we het adres zelf nooit doorgeven. Let op: Daarom moet het wel een DHL ServicePoint zijn. Ik lees dat je volledig voorbereid bent, dus je kan ‘m simpelweg afgeven en aangeven dat het naar Odido moet. Dan komt het helemaal goed! 😊