Skip to main content

zojuist probeer ik na een lange tijd in te loggen op tele2 thuis (of “MijnTele2 voor Internet, TV + Bellen’) vanwege een aanbieding voor de overstap naar glasvezel. Na het opvragen van de gebruikersnaam en een reset van het wachtwoord lukt het nog steeds niet om in te loggen.

Ik probeer in te loggen via de volgende link (landingspagina na scannen QR-code): https://sso.tele2.nl/authep/login?client_id=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&commonAuthCallerPath=%2Foauth2%2Fauthorize&forceAuth=false&nonce=0SJGlaENcqZrLOua4DXBfaD3Kigjqyid&passiveAuth=false&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijntele2.tele2.nl%2Fmijntele2%2Fwso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=rjN1I8&tenantDomain=consumer.tele2.nl&sessionDataKey=7fe0851e-3fd1-4352-82d6-506aaf43e6d5&relyingParty=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&type=oidc&sp=Tele2+DSL&isSaaSApp=false&authenticators=BasicAuthenticator%3ALOCAL

Iemand anders die hier ook problemen mee heeft of die hier een oplossing voor heeft (behalve het bellen van de klantenservice natuurlijk😉)

alvast bedankt!

Hoi Es, tof dat je gebruik wil maken van een aanbieding om over te stappen naar Glasvezel van Odido! Dit is inderdaad de juiste link om in te loggen op MijnTele2. Ik heb meteen met je meegekeken op het klantnummer dat in je profiel staat. Echter is dit een oud klantnummer dat al verwijderd is. De kans is groot dat je een oude gebruikersnaam gebruikt die inactief is. Zet je je postcode + huisnummer in je profiel? Dan kan ik de juiste gegevens voor je opzoeken! 😄


Bedankt. Ik heb in het profiel bij woonplaats even de postcode en huisnummer toegevoegd.

Alvast bedankt!


Hoi Es, bedankt voor het invullen van de gegevens! Ik heb meteen meegekeken en de juiste gebruikersnaam is s-schuit-segeren. Het juiste klantnummer heb ik in je profiel gezet. Lukt het nu om in te loggen? 


Hoi Es, bedankt voor het invullen van de gegevens! Ik heb meteen meegekeken en de juiste gebruikersnaam is s-schuit-segeren. Het juiste klantnummer heb ik in je profiel gezet. Lukt het nu om in te loggen? 

 

Bedankt. Ik wist inderdaad dat dat de gebruikersnaam was. Na het resetten van het wachtwoord met die gebruikersnaam lukte het eerder niet om met dat nieuwe wachtwoord in te loggen, maar nu wel 🙂 Opgelost dus!


Goedemorgen, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en superfijn dat het nu wel is gelukt! 😄


Reageer