Skip to main content
beantwoord

Inloggen Tele2 thuis werkt niet

• 11 maart 2025
  • 4 reacties
  • 34 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties

zojuist probeer ik na een lange tijd in te loggen op tele2 thuis (of “MijnTele2 voor Internet, TV + Bellen’) vanwege een aanbieding voor de overstap naar glasvezel. Na het opvragen van de gebruikersnaam en een reset van het wachtwoord lukt het nog steeds niet om in te loggen.

Ik probeer in te loggen via de volgende link (landingspagina na scannen QR-code): https://sso.tele2.nl/authep/login?client_id=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&commonAuthCallerPath=%2Foauth2%2Fauthorize&forceAuth=false&nonce=0SJGlaENcqZrLOua4DXBfaD3Kigjqyid&passiveAuth=false&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijntele2.tele2.nl%2Fmijntele2%2Fwso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=rjN1I8&tenantDomain=consumer.tele2.nl&sessionDataKey=7fe0851e-3fd1-4352-82d6-506aaf43e6d5&relyingParty=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&type=oidc&sp=Tele2+DSL&isSaaSApp=false&authenticators=BasicAuthenticator%3ALOCAL

Iemand anders die hier ook problemen mee heeft of die hier een oplossing voor heeft (behalve het bellen van de klantenservice natuurlijk😉)

alvast bedankt!

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Es, tof dat je gebruik wil maken van een aanbieding om over te stappen naar Glasvezel van Odido! Dit is inderdaad de juiste link om in te loggen op MijnTele2. Ik heb meteen met je meegekeken op het klantnummer dat in je profiel staat. Echter is dit een oud klantnummer dat al verwijderd is. De kans is groot dat je een oude gebruikersnaam gebruikt die inactief is. Zet je je postcode + huisnummer in je profiel? Dan kan ik de juiste gegevens voor je opzoeken! 😄

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Es, tof dat je gebruik wil maken van een aanbieding om over te stappen naar Glasvezel van Odido! Dit is inderdaad de juiste link om in te loggen op MijnTele2. Ik heb meteen met je meegekeken op het klantnummer dat in je profiel staat. Echter is dit een oud klantnummer dat al verwijderd is. De kans is groot dat je een oude gebruikersnaam gebruikt die inactief is. Zet je je postcode + huisnummer in je profiel? Dan kan ik de juiste gegevens voor je opzoeken! 😄

• Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 12 maart 2025

Bedankt. Ik heb in het profiel bij woonplaats even de postcode en huisnummer toegevoegd.

Alvast bedankt!

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Es, bedankt voor het invullen van de gegevens! Ik heb meteen meegekeken en de juiste gebruikersnaam is s-schuit-segeren. Het juiste klantnummer heb ik in je profiel gezet. Lukt het nu om in te loggen? 

• Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • 15 maart 2025

Bedankt. Ik wist inderdaad dat dat de gebruikersnaam was. Na het resetten van het wachtwoord met die gebruikersnaam lukte het eerder niet om met dat nieuwe wachtwoord in te loggen, maar nu wel :-) Opgelost dus!

Reageer