zojuist probeer ik na een lange tijd in te loggen op tele2 thuis (of “MijnTele2 voor Internet, TV + Bellen’) vanwege een aanbieding voor de overstap naar glasvezel. Na het opvragen van de gebruikersnaam en een reset van het wachtwoord lukt het nog steeds niet om in te loggen.
Ik probeer in te loggen via de volgende link (landingspagina na scannen QR-code): https://sso.tele2.nl/authep/login?client_id=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&commonAuthCallerPath=%2Foauth2%2Fauthorize&forceAuth=false&nonce=0SJGlaENcqZrLOua4DXBfaD3Kigjqyid&passiveAuth=false&redirect_uri=https%3A%2F%2Fmijntele2.tele2.nl%2Fmijntele2%2Fwso2DSLOpenIdLogin&response_type=code&scope=openid&state=rjN1I8&tenantDomain=consumer.tele2.nl&sessionDataKey=7fe0851e-3fd1-4352-82d6-506aaf43e6d5&relyingParty=lfEGfpROXhfIEYrs5bKmLtJ_ZOsa&type=oidc&sp=Tele2+DSL&isSaaSApp=false&authenticators=BasicAuthenticator%3ALOCAL
Iemand anders die hier ook problemen mee heeft of die hier een oplossing voor heeft (behalve het bellen van de klantenservice natuurlijk😉)
alvast bedankt!