Skip to main content

storing internet?

• August 1, 2025
  • 18 reacties
  • 220 x bekeken

Vanmorgen staat het modem het rode lampje aan dus geen internet, heb alles al gedaan zoaps modem 30 seconden van stroom halen etc maar geen resultaat en zie online dat er storingen worden doorgegeven dus wil ik dit hier ook aangeven 

Zie op tv dat oddido storing heeft met bellen en internet dus denk dat tele2 hierdoor ook storing heeft 

Kan iemand aangeven of dat klopt 

August 4, 2025

Goedemorgen allemaal, bedankt voor jullie meldingen. Op dit moment zijn er problemen bekend met onze diensten in de omgeving Heerlen. Wonen jullie hier? Dan zullen we jullie in onderstaand topic op de hoogte houden. Wonen jullie in een andere omgeving? Bel dan met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Dan kan er iets anders aan de hand zijn en mijn collega’s helpen jullie dan direct verder! Excuses voor het ongemak.

18 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Somers, ik heb het direct nagevraagd en de problemen bij Odido raken klanten met internet van Tele2 niet. Er moet iets anders aan de hand zijn. Excuses voor dit ongemak. Bel snel met mijn collega’s op 020-7544444. Zij kunnen je hier direct verder mee helpen, omdat zij de juiste tools hebben om dit te onderzoeken en op te lossen. Ik heb deze toegang niet, anders had ik het graag zelf voor je onderzocht. Laat je het me weten als je mijn collega’s hebt gesproken?

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 1, 2025

Dank voor je reactie, ik heb 10 minuten geleden gebeld en er is nog in bepaalde gebieden storing met internet, ons kastje is verbonden met Heerlen en daar zijn ze helaas nog aan het probleem aan het werken en men kan ook niet zeggen hoe snel het opgelost is helaas.

Het schijnt dat er bij tele2 meerdere problemen waren vandaag want de medewerkers kwamen vanmorgen ook niet in hun systemen ,dat is wel opgelost hierdoor zag de medewerker ook dat in Heerlen het probleem nog niet is opgelost en daar valt ons adres helaas ook onder hoewel wij in landgraaf wonen  

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 1, 2025

Nou Nou zeg inmiddels bijna 8 uur savonds en nog altijd geen oplossing van de storing, ben bang dat we het hele weekend zonder internet gaan zitten, ze krijgen het probleem schijnbaar maar niet opgelost, dat wordt wel een vergoeding vragen maandag

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 2, 2025

Goedemorgen Dag 2 en nog altijd geen internet bij tele2 nu wordt het toch belachelijk

• Durft te posten
  • August 2, 2025

Hallo, ik heb sinds gisteren geen internet of telefoon meer van Tele2, wat is er aan de hand?

M.L.H.JANSEN

• Aan het warmlopen
  • August 2, 2025

Hier ook sinds gisterochtend geen internet meer. Wanneer wordt dit opgelost?!?

Klantenservice werkt niet in het weekend, wat een slechte service! 

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 3, 2025

Ja hoor ook op zondag nog altijd geen internet, waar ik bang voor was is gebeurt, heel weekend geen internet, volgens mij hebben ze het hele weekend helemaal niet aan het probleem gewerkt dat wordt maandag meteen de klantenservice bellen voor nu echt een opheldering en een vergoeding voor 3 dagen betalen voor internet die ik niet heb ontvangen

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 4, 2025

En ja hoor ook op maandag nog altijd de storing niet opgelost, net klantenservice gebeld, 45 minuten in de wacht gehangen om te horen dat ze er nog altijd aan het werken zijn, vraag me af wat dat voor storing is dat ze het niet opgelost krijgen, krijg wel vergoeding voor de dagen dat ik geen internet heb gehad, zou ik toch ook verwachten, betaal nu en krijg niks,zodra probleem opgelost is dan moet ik weer bellen, tuurlijk ..... dan doorgeven hoeveel dagen ik geen internet heb gehad ,nou die teller staat dus al op 4 dagen. Mijn geduld begint nu toch wel op te raken, is net of tele2 denkt wij stoppen toch in september dus ons kan het niet veel schelen. Hoop dat ik met dat gevoel ernaast zit 

• Aan het warmlopen
  • August 4, 2025

Ik heb zojuist ook contact met de klantenservice gehad, na ongeveer 55 minuten in de wacht te hebben gestaan.

De storing blijkt in Zuid-Nederland te zijn en is pas vanochtend officieel geëscaleerd, terwijl deze vrijdag al bekend was. Dat betekent dat er het hele weekend geen enkele monteur actief met het probleem bezig is geweest, waardoor veel klanten (waaronder ikzelf) het hele weekend tevergeefs hun modems hebben herstart.

De medewerker vertelde dat het al opgelost had kunnen zijn als de storing eerder was opgepakt.

Voor compensatie kun je het beste contact opnemen zodra alles weer werkt, zodat je geen vergoeding misloopt als de storing onverhoopt langer duurt.

Hopelijk is het snel verholpen!

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 4, 2025

Dit vermoeden had ik al dat men i. Het weekend niks hebben gedaan om dit op te lossen, eigenlijk schandalig ,geeft dat dan meteen toe 

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Goedemorgen allemaal, bedankt voor jullie meldingen. Op dit moment zijn er problemen bekend met onze diensten in de omgeving Heerlen. Wonen jullie hier? Dan zullen we jullie in onderstaand topic op de hoogte houden. Wonen jullie in een andere omgeving? Bel dan met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Dan kan er iets anders aan de hand zijn en mijn collega’s helpen jullie dan direct verder! Excuses voor het ongemak.

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 4, 2025

Ja ik woon in landgraaf een stad naast Heerlen 

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 4, 2025

4 uur geweest ,maandagmiddag, en nog altijd geen internet verdorie 

• Aan het warmlopen
  • August 4, 2025

Hier ook nog steeds niet (omgeving Heerlen) 

Waardeloos! 

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • August 4, 2025

Zojuist (ca. 17:05) ineens een ping op de computer. En ja het rode lampje  is weer groen. De verbinding werkt in Landgraaf.

• Aan het warmlopen
  • August 4, 2025

Dat is goed nieuws voor Landgraaf. Hoensbroek heeft nog steeds geen internet

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 4, 2025

Ja hier ook in landgraaf, net om 17.22 uur lampje op groen, meteen klantenservice gebeld om door te geven dat internet doet en de vergoeding van dagen geen internet wordt op factuur van september verrekend maar wat een genot op weer internet te hebben 

• Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • August 4, 2025

Internet is er maar er is iets verandert want de snelheid happert vooral bij onze smart tv merk je dat goed