Goedenavond, tot vorige week waren we bij Tele2 (internet, TV en vast bellen), nu overgestapt. Welke apparatuur moeten we terugsturen en waarheen? En wanneer wordt het teveel betaalde abonnementsgeld teruggestort? Alvast dank voor uw antwoorden. Paul en Robert van Gennep
Antwoord
Apparatuur terug, verrekening.
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Hoi Paul en Robert, goed dat jullie eraan denken om de apparatuur terug te sturen. Welke apparatuur er precies terug moet en welke niet durf ik op dit moment niet met zekerheid te zeggen. Ik heb namelijk geen toegang meer tot onze Thuis-systemen. Bel snel met mijn collega’s van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen je precies vertellen welke apparatuur terug moet en wanneer je de terugbetaling mag verwachten. Laat je het me weten als je ze hebt gesproken? 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
