-
-
Aan het warmlopen
-
4 reacties
Goede middag,
16 maart heb ik een iPhone 14 besteld via de site van Tele2 de volgende dag zou dit toestel bezorgd worden via tele 2 echter is dit toestel nooit aangekomen. Een uur nadat ik de bestellong had geplaatst had ik tevens gebeld, want ik wilde de looptijd van 2 jaar wijzigen naar maandelijks opzeggen. Er werd mij verteld dat dit mogelijk is maar eerst het toestel moest afwachten. Het toestel zou 17 maart bezorgd moeten worden maar is niet geleverd, niemand had aangebeld. Volgens de track and trace van post NL is het toestel bezorgd bij mij thuis en ondertekend met een valse handtekening van mijn initialen en handtekening. Ik ben naar het dichtstbijzijnde post NL punt geweest, deze gaven aan het ook niet te hebben. Post NL gebeld, deze zeiden dat het wel bezorgd is maar dat is dus niet zo. Verder konden ze geen informatie geven, omdat dit vis Tele2 moest gaan. Tele 2 had ik direct 17 maart ook gebeld dat ik geen toestel had ontvangen zij gaven aan even te wachten. Twee dagen erna weer gebeld en moest ik een formulier afwachten per e-mail en ondertekenen, zodat er een onderzoek gestart zou kunnen worden. Op het formulier stond dat ik binnen 7 dagen reactie zou ontvangen. Ik heb tot de dag van vandaag nooit reactie ontvangen. Heb meer dan tig keren gebeld maar niemand kan mij goed helpen. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Ik vind het zwaar teleurstellend dat het telkens van mijn kant moet komen. Iedere medewerker aan de telefoon zegt wat anders en ben geen stap verder. Er is nu ongeveer een maand verstreken maar de situatie is hetzelfde. Ik vind dat u met een compensatie moet komen naast het leveren van het toestel en de looptijd te wijzigen.
Ondertussen krijg ik wel facturen toegestuurd, ik ga niet betalen voor iets dat ik niet heb gekregen daarnaast ga ik zeker niet vast zitten aan een abonnement voor de looptijd van twee jaar, het abonnement was überhaupt niet rechtsgeldig omdat u geen tegenprestatie heeft geleverd. De politie zegt hier hetzelfde over, aangifte heb ik al gedaan.
Hi Gloria, allereerst van harte welkom op de Community! Ik snap volkomen dat je je toestel al direct had willen hebben, dus ik vind het niet leuk om te horen dat je toestel kwijt is geraakt bij de bezorging. Normaal gesproken zou je op de hoogte gesteld worden tijdens het onderzoek en als er updates zijn. Dus ik ben er direct voor je ingedoken om te kijken waar het mis is gegaan.
Ik zie dat er al snel een onderzoek is gestart bij PostNL. Dit hebben mijn collega’s al snel opgepakt, dus dat is fijn. Dat gezegd hebbende zie ik waar wellicht de eerste irritaties zijn ontstaan. Mijn collega’s hebben je een paar keer geprobeerd te bellen, maar kregen je steeds niet te pakken. Zij hebben wel meerdere keren voicemails ingesproken. Heb je deze wel ontvangen (en beluisterd)?
Ik leg je ook graag uit waarom sommige contactmomenten je niet direct verder konden helpen. Het onderzoek liep al, en als er geen updates in de case staan, konden mijn collega’s geen nieuwe informatie geven. Ik zie dat er op 5 april een notitie is achtergelaten voor de collega die je daarna zou spreken met een aantal vragen en updates over het onderzoek. Namelijk dat het onderzoek is afgerond en dat er een vervangend toestel zou worden opgestuurd. Hiervoor moest nog wel een case aangemaakt worden om deze aan te vragen. Hier heeft het even stil gelegen, mijn excuses hiervoor.
Het goede nieuws is dat mijn collega gister de case heeft aangemaakt voor de juiste afdeling om het vervangende toestel naar je op te sturen. Je ontvangt binnenkort bericht over de levering van dit toestel. Op dit moment is de case nog niet opgepakt, en ik durf niet te zeggen hoelang de verwerkingstijd momenteel is, maar dit gaat dus helemaal goed komen.
Ik geef je hier ook graag het casenummer door, en ik zal deze de komende week ook in de gaten houden voor je: 63048121.
Maak je absoluut geen zorgen over de kosten die je hebt gemaakt. Zodra je het toestel hebt ontvangen en dit allemaal is opgelost, stuur me dan even een berichtje. Dan ga ik voor je aan de slag om een passende vergoeding voor je te regelen. 
De vraag om het abonnement te wijzigen naar maandelijks opzegbaar staat ook uit in bovenstaande case. Ik hoop dat mijn collega’s daar ook direct een antwoord op kunnen geven. Zo niet, dan ga ik op onderzoek uit bij wie ik dit voor je kan fixen.
Ik hoop je hiermee wat meer duidelijkheid te hebben gegeven én ik hoop vooral dat ik wat van je zorgen heb kunnen wegnemen. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging, maar hoe ik het nu zie; is het binnenkort achter de rug en komt het helemaal goed.
Heb je nog vragen? Stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! 
Bekijk origineel bericht