Skip to main content

Goedemorgen, ik heb gisteren een abonnement afgesloten met telefoon. Ik heb toen een deel alvast afbetaald van de telefoon. Ik krijg nu al 2 mailtjes dat ik niet betaald heb maar dat heb ik wel. Als ik naar de bestelstatus kijk zegt die dat er geen resterend bedrag open staat. Ik heb al geprobeerd te bellen maar heb al 20 minuten aan de telefoon gewacht en niemand aan de lijn. De chatbot werkt ook niet vandaar dat ik het hier even vraag in de hoop dat iemand kan helpen. 
 

groetjes

In het weekend zijn er geen moderators op het forum. Dus als je vandaag antweil toch even in de telefonische wachtrij blijven staan.


Hey Angelina, supertof om te lezen dat je voor ons hebt gekozen voor een abonnement met een nieuw toestel! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Zo niet, stuur me dan even je ordernummer. Dan kijk ik direct met je mee! 😊


Reageer