Skip to main content

Retour toestel

  • 4 September 2023
  • 1 reactie
  • 51 x bekeken

Goedemorgen,

Heb op 2 juli 2023 een nieuwe toestel besteld van iPhone 14 en teruggestuurd( omdat ik met 3 camera's wou ipv 2) op 5 juli 2023 via post.nl met track and tracé code, alleen heb nooit een bevestiging gehad dat het is ontvangen en ik betaal nog steeds de kosten van het abnomment terwijl ik het toestel niet heb, ik heb op verschillende manieren geprobeerd contact te zoeken en maken met tele 2 maar tevergeefs, krijg maar geen reactie en die app is waardeloos!!! Kan iemand mij aub verder helpen???

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi Mila, allereerst van harte welkom op de Community en tof dat je voor de iPhone gaat! Ik zie dat er al even geleden een retourprocedure is opgestart, maar dat deze nog niet opgepakt en verwerkt is. Niet fijn dat je geen duidelijke reactie krijgt. Ik denk dat dit komt, omdat mijn collega's moesten afwachten tot de juiste afdeling de retour had verwerkt. Wel apart dat dit nog niet verwerkt is. Ik heb daarom direct de vraag uitstaan of deze case snel opgepakt kan worden. Zodra dit is verwerkt zal je abonnement ook geannuleerd worden en ontvang je het teveel betaalde bedrag uiteraard ook terug. 

Ik hoop spoedig iets te horen en zodra ik reactie heb, laat ik het je weten!

Reageer