Ik had een nieuwe iphone 14 besteld, eerst was er in het weekend een storing dat de order niet goed was doorgekomen. Gisteren had iemand van tele2 contact met mij opgenomen om de order te plaatsen. Daarbij noemde zei mijn oude adres en had ik aangegeven dat ik daar niet meer verblijf, daarop zei ze dat ze een adreswijzigingsmail zou sturen en dat op het nieuw ingevulde adres het geleverd zou worden. Ik heb toen netjes betaald en gewacht op mijn mail, eerst volgende mail die ik kreeg was dat het pakket was opgehaald door postNL en dat het onderweg was naar mijn oude adres, een paar uur verderop. Had direct contant opgenomen met postnl en tele2 voor een adres wijziging maar beide zeggen hier niet de machtiging voor te hebben, beetje apart. Nu terwijl ik al een poosje klant ben van tele2 en altijd netjes betaald heb wordt mijn telefoon nu ergens gestuurd waar ik het niet kan ophalen en moet ik weer wachten totdat het teruggestuurd wordt en allemaal verwerkt wordt. En dan maar een nieuwe bestellen. En dat terwijl ik duidelijk 2/3 keer gezegd heb aan de telefoon dat dat mijn oude adres is en ik daar niet verblijf. Allemaal heel slecht geregeld en jammer dat het niet opgelost kan worden…
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.