2 bestellingen gedaan. Maar 1 ontvangen.

  • 19 July 2023
  • 1 reactie
  • 29 x bekeken

Op de 15e hebben mijn vriendin en ik ons abonnement verlengd. Beide een identiek abonnement en hetzelfde toestel, alleenzij heeft een andere kleur besteld. (die van haar was vanaf de 10e al leverbaar volgens jullie site) 

1 : ik moest 30 euro méér betalen? How? Identieke abonnementen, alles hetzelfde, zelfs de prijs van het toestel was hetzelfde. 

2 : ik heb sinds gisteren mijn telefoon al binnen, maar mijn vriendin heeft nog geen eens een track-and-trace binnen, terwijl op de site stond dat haar telefoon ook gewoon al bijna een week leverbaar was.

 

Graag ontvang ik hierover een uitleg. 

HajarK 9 maanden geleden

Hi @jsportive 

Allereerst heel leuk om te horen dat jullie je abonnementen hebben verlengd! Dat is mooi nieuws! 

Ik wil graag met jullie meekijken naar jullie bestellingen dan kan ik controleren waar het verschil ligt. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we krijgen dus het kan inderdaad zijn dat een kleur een langere levertijd heeft dan een ander. Als je mij de bestellingsnummer kan doorgeven van beide bestellingen dan kijk ik graag met jullie mee! 

 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hi @jsportive 

Allereerst heel leuk om te horen dat jullie je abonnementen hebben verlengd! Dat is mooi nieuws! 

Ik wil graag met jullie meekijken naar jullie bestellingen dan kan ik controleren waar het verschil ligt. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we krijgen dus het kan inderdaad zijn dat een kleur een langere levertijd heeft dan een ander. Als je mij de bestellingsnummer kan doorgeven van beide bestellingen dan kijk ik graag met jullie mee! 

 

Reageer