beantwoord

Koerier is niet gekomen

  • 20 April 2023
  • 1 reactie
  • 84 x bekeken

  • Beste klantenservice, Mijn moeder heeft  maandag betaald voor een koerier zodat hij de volgende dag ( 18 april ) zou de koerier langs komen (8:00-21:00) ik had ook de heletijd thuis gebleven sinds mijn moeder werk had maar jammer genoeg is de koerier niet langs gekomen, mijn moeder had ook niks gekregen(geen email of telephoon dat hij langs kwam of waarom die niet langs kwam)
    Ik wilde graag dit vragen omdat we geen tijd hadden om te kunnen bellen(mijn moeder werkt vroeg en komt laat thuis+ mijn telephoon is kapot dus ik kon niet bellen) Ik hoop dat ik zo snel mogelijk een antwoord te krijgen zodat we alles samen kunnen regelen.

    - Ali Al-Alaaq
icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 21 April 2023, 16:33

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ali, allereerst van harte welkom op de Community! Tof om te horen dat je moeder een nieuw toestel heeft besteld, maar dan moet ‘ie natuurlijk wel bezorgd worden. Stuur me even een privébericht met de volgende gegevens die aan de bestelling zijn gekoppeld: ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van het IBAN en het e-mailadres. Dan duik ik er direct voor jullie in! 😄

Reageer