De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
op 22 feb heb ik een iphone xs 64gb space grey besteld. de verwachte levertijd bedroeg op dat moment 2 weken. nu zijn we 5 weken verder. ik heb niet zoveel aan de verwachte leveringstijden op de website want die gelden alleen voor als je vanaf nu besteld. wanneer kan ik mij telefoon verwachten?
Hallo, Ik heb de s20 ultra ge-preorderd, en probeer nu de galaxy buds van de actie te verkrijgen via samsung omdat ze de factuur niet zien als pre order bewijs. Hoe kan ik een pre-order bewijs verkrijgen van Tele2? Mvg, Hessel
Hi, I have signed up for a sim-card subscription and requested to keep my number (13th of August, I believe, 2021).I received a sim card that with a note that said that I cannot use it until my contract starts. And that I will receive my contract soon. I received a contract indeed. And then I received a message on my phone that I cannot change abonnements because my old contract isn’t over ( with a different service provider) and I have to wait for it to end. So I assumed that the number exchange and my subscription cannot go through. There was no communication about my subscription started for 5 months. Until in January I receive a random invoice (Kenmerk: 2223/1.20942296) for 18 euros that is said to be take on the 26th of Jan automatically. I cannot use the “factuur uitleggen” service , I get (Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan.) . In conclusion, I do not understand what the 18 euros invoice is for. Does that me
Hi, als ik vandaag de iPhone 12 bij jullie bestel wanneer heb ik deze dan in huis?
10 dagen na het annulering van de abonnement bij AMP maar nog steeds ondanks tientallen berichten en gesprekken niet bevestigd door Tele2 per mail en natuurlijk geen geld terug gestort! Behalve afwachten en geduld hoor ik niets van klantenservice, zo jammer en spijtig om opnieuw Tele2 te kiezen.Claudia van klantenservice beloofde me om terug bellen om te zeker zijn over de bevestiging maar ook niets meer van haar gehoord!
Terreble custumer exprience! I and my partner have ordered a new phone with the subscription on 27.11. Recently, on Monday (14.12) & Tuesday (15.12) delivery personnel tried to deliver the phone to our address, however, both attempts failed due to unknown error in the delivery employee system upon arrival. After multiple calls to the customer service of TELE2, one order was canceled. However, your company didn't want to cancel our second order as you need to wait until the device will come back to you from AMP which breaks all customer rights in the NL. Therefore, we have a few questions for you: Why you don't follow any costumer law in the NL? Why I as a customer with order, I can't receive a legal confirmation email that my money for the phone will be returned back ?! As i received only an automatic letter with text: This is an automatic service email, to which you cannot respond directly. (Customer service didn't want to help us ...) Why my partner who is also a customer of
Erg jammer dat er op jullie website staat dat het geld binnen 14 dagen word teruggestort . Nu zijn we 18 dagen verder en nog steeds niks terug gekregen. Nadat we tele2 gebeld hebben kregen we te horen dat we teruggebeld zouden worden om te kijken wat er mis is gegaan . Word niet teruggebeld.Morgen is het vrijdag en gaan we het weekend in waarschijnlijk zal het weer niet overgemaakt worden en kunnen we weer wachten tot na het weekend.Maar als je je abbo niet optijd betaald dan krijg je problemen erg jammer dit, maar jullie kunnen zolang erover doen als jullie zelf willen.Maar na al de klachten hier gelezen te hebben zal het nog wel ff duren voor we het geld terug krijgen .
Ik heb 2 weken+1 dag geleden een bestelling geannuleerd (ook bevestigd gekregen), maar de betaling voor het toestel van EUR 236,0 nog niet terug. Vandaag daarover gebeld en als antwoord gekregen: ik ga het doorgeven aan de betreffende afdeling en binnen 2 weken pakken zij dat op. Uiteraard was mijn reactie dat ik het daar niet mee eens ben en niet nog eens 2 weken ga zitten wachten op mijn geld. Reactie: tja, dat is het systeem….@Tele2: dat kan toch niet waar zijn? Ik hoef toch niet nog een keer 2 weken te gaan wachten????? Kunnen jullie hier achteraan gaan? Wel eens gehoord van Customer Excellence en customer journey? Dit is een mooi voorbeeld van hoe het NIET moet…. graag jullie reactie.
Ik heb dinsdag 25 oktober een telefoon met abonnement gekocht bij Tele2. Het zou woensdag bezorgd worden door PostNL, maar 's avonds veranderde het bericht in "Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgt" maar ik heb geen verdere informatie ontvangen. Ik heb vrijdag PostNL gebeld en ze zeiden dat ze niets kunnen doen tenzij de afzender (Tele2) een onderzoek start. Daarna heb ik Tele2 gebeld en ze zeiden dat ze geen onderzoek kunnen starten tenzij PostNL de bezorgstatus wijzigt. Dus beide bedrijven wijzen naar elkaar en ik weet niet wat ik moet doen om mijn telefoon te ontvangen, waar ik al veel geld voor heb betaald. Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt? Wat kan ik doen?
Ik heb een defecte iPhone ontvangen van Tele2,Ik denk dat ik inmiddels al vijftien medewerkers heb gesproken. We zijn nou altwee weken verder en nog steeds geen oplossing. Ik weet het even niet meer!!!
Ik heb gisteren verlengd met een nieuwe telefoon die ik direct volledig wilde betalen. Helaas is de betaling mislukt. Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en ze zei dat ik dezelfde dag een mail zou krijgen met een link om als nog te betalen omdat de bestelling wel doorgekomen was Die heb ik nog niet gekregen en ook tussen mijn facturen zie ik niets. Als ik kijk bij nieuw abonnement zie ik het abonnement wel, alleen gaat dat pas in op 29 december ipv van 14 september??!! Gaat dit nu wel goed komen en hoe lang duurt het voordat ik de betaallink krijg?
Begin februari kreeg ik dan bericht dat ik mijn abonnement weer kon verlengen, top dacht ik even een nieuw telefoontje uitzoeken en ik kan weer 2 jaar vooruit! Verlenging via telefoontje klantenservice gedaan, type telefoon doorgegeven en de verlenging was vlot klaar. 2 dagen later werd mijn nieuwe telefoon al keurig bezorgd en kon ik deze in gebruik nemen! Helaas een enorme tegenvaller van de telefoon, deze beviel niet. Contact met Tele2 opgenomen en was geen probleem via retourprocedure en retourformulier het toestel terug gestuurd, hier kon een aantal dagen overheen gaan en daarna kon de nieuwe verlenging van start gaan en een ander toestel worden uitgezocht. Netjes bevestiging gekregen dat mijn toestel in goede staat was ontvangen en ook werd de thuiskopieheffing netjes teruggestort. Maar toen begon het probleem een verlenging lukte niet want stond nog niet goed in het systeem en er moest een speciaal specialcasusteam naar kijken want er stond nog een bkr registratie op de terug ge
Goede middag, 16 maart heb ik een iPhone 14 besteld via de site van Tele2 de volgende dag zou dit toestel bezorgd worden via tele 2 echter is dit toestel nooit aangekomen. Een uur nadat ik de bestellong had geplaatst had ik tevens gebeld, want ik wilde de looptijd van 2 jaar wijzigen naar maandelijks opzeggen. Er werd mij verteld dat dit mogelijk is maar eerst het toestel moest afwachten. Het toestel zou 17 maart bezorgd moeten worden maar is niet geleverd, niemand had aangebeld. Volgens de track and trace van post NL is het toestel bezorgd bij mij thuis en ondertekend met een valse handtekening van mijn initialen en handtekening. Ik ben naar het dichtstbijzijnde post NL punt geweest, deze gaven aan het ook niet te hebben. Post NL gebeld, deze zeiden dat het wel bezorgd is maar dat is dus niet zo. Verder konden ze geen informatie geven, omdat dit vis Tele2 moest gaan. Tele 2 had ik direct 17 maart ook gebeld dat ik geen toestel had ontvangen zij gaven aan even te wachten. Twee dagen e
Ik heb 3 weken geleden mijn verlengde telefoon abonnement geannuleerd en terug gestuurd.een week later kreeg ik een mail dat de telefoon binnen was en 2 dagen later dat de abonnement was geannulleerd. Ik kon nogsteeds niet verlengen na 3 weken. Ik heb elkedag contact opgenomen en elke keer weer opnieuw moest ik mijn verhaal vertellen niemand wist iets te betekenen voor me sterker Nog Doen ze alsof ze iets hebben gedaan voor me maar dat is ook allrmaal een leugen! Iemand die iets doet zou het niet 3 weken lang laten duren! Aangepast door moderator: Dit is alles behalve ‘ klanten service’ ik wil mijn geld terug.
Beste Tele2, Mijn geduld raakt op en de frustratie groeien met de dag. Momenteel wordt door de slechte assistentie van de klantenservice van jullie probleem, mijn probleem gemaakt.De telefonische klantenservice lijken of geen verstand van zaken te hebben of komen met valse hoop. Ik ben het beu en wil dat het probleem wordt opgelost, hopelijk kan er via deze weg vaart worden gemaakt. Op 1 juni 2021 heb ik besloten mijn abonnement te verlengen bij Tele2. Nieuw toestel met abonnement besteld via de website, betaalinstructies via de mail opgevolgd en een aanbetaling gedaan via iDeal. Echter, ontving ik niet de vervolgmail voor het plannen van de bezorging van mijn toestel. Met enige argwaan ontving ik uiteindelijk de volgende dag de mail voor het plannen van de bezorging om er vervolgens achter te komen dat mijn betaling kwijt is. Het geld is van mijn rekening afgeschreven (naar het rekeningnummer van TELE2) maar de transactie is kwijt. Na herhaaldelijk contact te hebben gezocht met de kla
Ik heb sinds 19-3-2019 ! een A codering staan op een betaling die al lang is in gelost bij Tele2. Ik wil dat deze zsm verwijderd word. Gr. Dennis
Hallo!Ik ben al even klant, en was best tevreden. Onlangs mijn partner overgehaald om van Simpel over te stappen op Tele2. Op 26 juni bestelde hij Tele2 Unlimited (met vriendendeal). De simkaart is per post geleverd, maar verder bleef het stil. Simpel zei dat de nummerportering nog steeds niet was aangevraagd.Na contact met Tele2 zou de order alsnog worden doorgezet en zou hij binnen 3 dagen sms of mail krijgen. Niks ontvangen, dus vandaag heb ik zelf gebeld. Weer exact het zelfde verhaal, weer 3 dagen wachten en dan zou alles in gang worden gezet.Aanstaande zondag begint onze vakantie, en zijn we nog 1 week in Nederland. Vanaf het weekend daarop zitten we op de Noordzee richting Noorwegen. We hebben tijdens onze vakantie onze mobiele telefoons en databundels wel nodig aan boord …Ik baal hier stevig van; het gaat allemaal heel rommelig, je krijgt nauwelijks informatie en wordt niet op de hoogte gehouden. Aan de telefoon krijg je te horen dat orders nu eenmaal vast kunnen lopen. Dat sn
Ben al dagen bezig met het verlengen van mijn Tele2 abonnement bij Belsimpel, want Tele2 laat van Belsimpel weten dat de hoogte van mijn toestelbundel is afgewezen, omdat er onvoldoende kredietruimte is. Belsimpel kan er niets aan doen, omdat ze die check niet doen, daarom stel ik mijn vraag hier. Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand kan zijn?2 jaar geleden heb ik voor de eerste keer een abonnement afgesloten bij Tele2, ook via Belsimpel in de tussentijd is er in de financiële situatie niets veranderd Vorige week wilde ik een nieuwe verlenging met toestel regelen, maar dat wordt dus afgewezen het nieuwe abonnement heeft een lagere toestelbundel dan mijn huidig abonnement (loopt af op 13 aug) Eigen creditcheck bij Tele2 gaat goed via BKR een kredietoverzicht gevraagd, daar stond een onterecht krediet open van een oude bankrekening, dit heb ik afgelopen weekend laten sluiten (en staat als gesloten bij BKR) alle rekeningen betaal ik op tijd, ook die bij Tele2. Nooit een aanm
Op 18 Juli abonnement verlengd met toestel S22 Ultra rood 563€ aanbetaald. Track and Trace van Post.nl gekregen zou 19 Juli geleverd worden. Dit werd iedere dag verschoven tot aan 22 Juli. Daar staat nog steeds bezorgmoment niet gehaald hou de track and trace in de gaten. Het is nu al 29 Juli. Meerdere keren contact met Tele2 gehad. Moest maar afwachten. 25 Juli weer gebeld zou een onderzoek gestart worden. Vandaag 29 Juli weer gebeld met Tele2 nadat ik weer contact had gehad met Post.nl die mij konden vertellen dat er geen contact is opgenomen door Tele2. Tele2 zei vandaag dat er manco onderzoek is uitgevoerd en dat het pakket bij Post.nl zou zijn. Ik gezegt dat ik mijn bestelling wil annuleren en dat kan ook volgens de site ook al heb je nog geen telefoon ontvangen. Binnen 15 dagen kun je annuleren. Werd mij verteld dat het in orde werd gemaakt en dat ik een mail zou ontvangen. Die kreeg ik niet. Wederom contact op genomen. En werd mij doodleuk verteld dat annuleren niet kon en ik ma
Beste,Ik heb me sim only verlengd met de dit wil ik weten, nu ben ik erg geschroken. Als ik mijn abonnement voor volgende maand wil bijstellen naar beneden ben ik velen malen duurder uit, is dit de nieuwe Tele2 abonnement vorm ? Hoe kan dit opeens, hiervoor kon ik gewoon alles naar beneden stellen voor een lagere prijs en nu moet ik meer betalen? zelfs als ik even 1 maand unlimited wil zou ik 40 euro moeten betalen ipv 27 euro? Ook klopt de unlimited weekend prijs niet, dit zou 3 euro moeten zijn toch? Hiervoor kon mijn abonnement zo wijzigen zoals ik dit zou doen met een verlenging. Wordt dit nu door Tele2 ontmoedigt?Tele2 presents: de Dit Wil Ik WEKEN! | Tele2 Forum @Marciano van Tele2 of @Cas van Tele2 , is dit een fout intern? zo nee zou ik graag toch terug gaan en de verlenging annuleren. Dit is niet wat ik van Tele2 gewend ben, dit is totaal niet flexibel .
Op d.d. 13-01-2021 heb ik een Iphone 12 besteld en mijn abonnement verlengd. I.v.m. de (late) levertijd hiervan heb ik deze de volgende dag geanulleerd. Dit is per e-mail bevestigd door Tele2.Diverse keren telefonisch contact gehad met de klantenservice.1e contact 14.01.21: terugbetalingen regelen we binnen 5 dagen 2e contact: 20.01.21 terugbetaling regelen we eigenlijk binnen 14 dagen 3e contact: 29.01.21 niemand weet wat er aan de hand is, 10 keer doorverbonden naar diverse afdelingen en uit systeem kunnen ze de stand van zaken niet achterhalen en weten ze niet waneer ik mijn geld terug krijg.Ik ben niet blij met jullie klantenservice en heb mijn simonly abonnement ook opgezegd afgelopen vrijdag. Triest voor woorden hoe jullie om gaan met klanten. Bestelgegevens:Besteldatum: 13-01-21Bestelnummer: 57001405Aanbetaling circa €800 We zijn ruim 3 weken verder. Wanneer gaan jullie mijn geld terug storten? Graag schriftelijk reageren.
Telefoon besteld op 17-01 en verzonden op 18-01. Zou de volgende dag geleverd worden tussen 15:30 & 17:30. Rond 16:30 kreeg ik de melding bezorging is mislukt. Vervolgens is het pakket terug geweest naar het sorteercentrum. De volgende dag (20-01) om 11:01 kreeg ik weer de melding dat het pakket onderweg is. Deze status staat er tot op de dag van vandaag nogsteeds. Meerdere keren contact gehad met PostNL en die geven aan dat het toch wel is geleverd 20-01 om 11:49. Meerder keren naar het PostNL punt geweest waar het zou moeten liggen en die hebben het pakket niet. Ondertussen afgelopen maandag 23-01 een onderzoek laten starten. Tot op heden geen antwoord gehad van Tele2. Meerdere keren gebeld ook en die geven aan ‘mijn collegas zijn ermee bezig’. Ook nogmaals contact gehad met PostNL en die geven aan niks van een onderzoek te zien. Ik krijg totaal geen informatie. Ook gevraagd of ik al een ander toestel kan ontvangen en dat ‘kan’ niet totdat het onderzoek is afgerond. Ik kan en mag
Er zou vandaag wat bezorgd moeten worden met amp levering. Nu weet ik niet wat dat is want heb mijn simkaart al binnen
Ik wacht nu al meer dan een maand op mijn telefoon. Ik heb al 4 keer! Een onderzoek formulier toegestuurd, en ik krijg nog steeds geen reactie van jullie door dat het onderzoek nog steeds niet is gestart. Ik ben er nu wel klaar mee elke medewerker zegt wat anders over het onderzoek.
Beste Tele2, Ik ben klant bij Tele2 en zag op https://www.esim.nl/abonnement/ dat een Tele2 eSIM nog niet verkrijgbaar is en ik kan het ook niet op jullie website vinden, klopt dat? Ik krijg de nieuwe iPhone 11 en zou dolgraag gebruik willen maken van de dual sim functie met de ingebouwde eSIM. Nu heb ik al een privé abonnement bij Tele2, en zou dus graag een tweede abonnement (voor eSIM) willen afsluiten als zakelijk nummer. Het liefst ook bij Tele2, maar alleen t-mobile nederland biedt nu nog ondersteuning hiervoor. Ik zou dus een 2e abonnement bij T-Mobile kunnen nemen, maar het liefst zou ik twee abonnementen bij jullie afsluiten. Enkele vragen van mijn kant: Klopt het dat eSIM nog niet mogelijk is bij Tele2? Als dit al wel mogelijk is, hoe kan ik dit activeren als ik een tweede sim only abonnement bestel? Zo niet, vanaf wanneer bieden jullie wel ondersteuning voor eSIM? In 2019? Of eerder 2020? En Tele2 is toch door T-Mobile overgenomen? Bij hen is dit al wel mogelijk, w
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.