De Tele2 community stopt op dit domein
Benieuwd wanneer je jouw toestel ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Vind het hier!
Recent actief
Beste Tele2, Ik ben klant bij Tele2 en zag op https://www.esim.nl/abonnement/ dat een Tele2 eSIM nog niet verkrijgbaar is en ik kan het ook niet op jullie website vinden, klopt dat? Ik krijg de nieuwe iPhone 11 en zou dolgraag gebruik willen maken van de dual sim functie met de ingebouwde eSIM. Nu heb ik al een privé abonnement bij Tele2, en zou dus graag een tweede abonnement (voor eSIM) willen afsluiten als zakelijk nummer. Het liefst ook bij Tele2, maar alleen t-mobile nederland biedt nu nog ondersteuning hiervoor. Ik zou dus een 2e abonnement bij T-Mobile kunnen nemen, maar het liefst zou ik twee abonnementen bij jullie afsluiten. Enkele vragen van mijn kant: Klopt het dat eSIM nog niet mogelijk is bij Tele2? Als dit al wel mogelijk is, hoe kan ik dit activeren als ik een tweede sim only abonnement bestel? Zo niet, vanaf wanneer bieden jullie wel ondersteuning voor eSIM? In 2019? Of eerder 2020? En Tele2 is toch door T-Mobile overgenomen? Bij hen is dit al wel mogelijk, w
Helaas is gisteren mijn iPhone 7 gevallen waardoor een flinke barst in het scherm zit. Graag zou ik een nieuwe telefoon willen aanschaffen. Nu vraag ik me af of er een mogelijkheid is om de telefoon + abonnement af te betalen en ik bij Tele2 een nieuw abonnement + telefoon kan aanschaffen. Mijn huidig abonnement loopt nog tot september.
Hallo, Ik heb de s20 ultra ge-preorderd, en probeer nu de galaxy buds van de actie te verkrijgen via samsung omdat ze de factuur niet zien als pre order bewijs. Hoe kan ik een pre-order bewijs verkrijgen van Tele2? Mvg, Hessel
Beste, Ook wij zijn bezig met een hypotheekaanvraag en ik heb daarom gister het totale openstaande krediet van mijn telefoon afgelost. Hierover keurig een sms-je ontvangen dat alles is betaald. Toen ik vanmiddag aan een medewerkster vroeg hoe lang het duurt voordat het gemeld wordt bij het BKR, zei zij dat dat na de factuur van januari nog 21 dagen!!! duurt, maar ik heb het totale krediet al afgelost. Ook lees ik op het forum dat als je in een keer alles betaald hebt, het maar 5 werkdagen duurt. Als ik nog 6 weken moet wachten is het te laat, dus welke uitleg klopt nou precies? En is het mogelijk om een e-mail te krijgen die aan de bank kan laten zien waarin in staat dat ik verder geen financiële verplichtingen meer bij jullie heb? Groet, Jeroen Boolman
Ik heb sinds 19-3-2019 ! een A codering staan op een betaling die al lang is in gelost bij Tele2. Ik wil dat deze zsm verwijderd word. Gr. Dennis
Hoi, Ik heb een digitale kopie nodig van mijn aankoopbewijs. Hij is niet beschikbaar in mijn “facturen”. kan ik die online krijgen?
op 22 feb heb ik een iphone xs 64gb space grey besteld. de verwachte levertijd bedroeg op dat moment 2 weken. nu zijn we 5 weken verder. ik heb niet zoveel aan de verwachte leveringstijden op de website want die gelden alleen voor als je vanaf nu besteld. wanneer kan ik mij telefoon verwachten?
Ik heb dinsdag 25 oktober een telefoon met abonnement gekocht bij Tele2. Het zou woensdag bezorgd worden door PostNL, maar 's avonds veranderde het bericht in "Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgt" maar ik heb geen verdere informatie ontvangen. Ik heb vrijdag PostNL gebeld en ze zeiden dat ze niets kunnen doen tenzij de afzender (Tele2) een onderzoek start. Daarna heb ik Tele2 gebeld en ze zeiden dat ze geen onderzoek kunnen starten tenzij PostNL de bezorgstatus wijzigt. Dus beide bedrijven wijzen naar elkaar en ik weet niet wat ik moet doen om mijn telefoon te ontvangen, waar ik al veel geld voor heb betaald. Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt? Wat kan ik doen?
Hi, als ik vandaag de iPhone 12 bij jullie bestel wanneer heb ik deze dan in huis?
Hi! ik wil graag mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel, maar nu zag ik dat mijn abonnement nog op de naam van mijn moeder stond. Ik kreeg een mail dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat deze contract overnamen behandeld wordt, maar ik ga op vakantie en zou dan graag mijn nieuwe toestel meenemen. Heeft iemand ervaringen met hoe snel deze procedure normaal duurt? want ik zou heel graag mijn nieuwe toestel meenemen op vakantie! groetjes!
Onlangs heb ik een abonnement aangevraagd + toestel. Bestelling verliep niet al te stroef, daarna volgde de informerende mail van Tele2 betreft de volgende stappen van de bestelling. Daarin werd vermeld dat binnen 15 minuten ik een mail zou ontvangen van de ‘koerier AMP groep’ om een bezorgafspraak in te plannen, maar die mail ontving ik binnen dat tijdframe en ver erbuiten niet. Toen ben ik op onderzoek uitgegaan, dus ik kwam uit op de bestellingstatus van mijn order; daarbij werd vermeld dat ik wellicht op de voorraad moest wachten, maar tijdens de bestelling stond er ''direct leverbaar''. Hoe zit dit nou?
Ben al dagen bezig met het verlengen van mijn Tele2 abonnement bij Belsimpel, want Tele2 laat van Belsimpel weten dat de hoogte van mijn toestelbundel is afgewezen, omdat er onvoldoende kredietruimte is. Belsimpel kan er niets aan doen, omdat ze die check niet doen, daarom stel ik mijn vraag hier. Kan iemand mij uitleggen wat er aan de hand kan zijn?2 jaar geleden heb ik voor de eerste keer een abonnement afgesloten bij Tele2, ook via Belsimpel in de tussentijd is er in de financiële situatie niets veranderd Vorige week wilde ik een nieuwe verlenging met toestel regelen, maar dat wordt dus afgewezen het nieuwe abonnement heeft een lagere toestelbundel dan mijn huidig abonnement (loopt af op 13 aug) Eigen creditcheck bij Tele2 gaat goed via BKR een kredietoverzicht gevraagd, daar stond een onterecht krediet open van een oude bankrekening, dit heb ik afgelopen weekend laten sluiten (en staat als gesloten bij BKR) alle rekeningen betaal ik op tijd, ook die bij Tele2. Nooit een aanm
Hoi, ik heb sinds iets meer dan 2 jaar geleden een abonnement die ik elke maand op tijd betaal. Nu wil ik die graag verlengen met toestel maar dit wil dus niet lukken, ik heb de financiele gegevens ingevuld voor de check en dit is ook goed. Nu ben ik sinds dit jaar April verhuisd naar een nieuwe woning en hier heb ik wel eens wat post van schuldeisers ontvangen van de vorige bewoner. Na wat googlen lijkg het of mijn verlenging daardoor word afgewezen. Ik heb geen leningen of kredieten aangevraagd sinds m'n huidige abonnement. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en die konden mij ook niet vertellen wat het probleem was.
Ik kreeg ongeveer een half jaar terug het bericht dat ik mijn abonnement kon verlengen. Dit heb ik in maart gedaan. Sinds vandaag is mijn abonnement daadwerkelijk ingegaan. Echter zie ik dat hetzelfde bundel nu EUR 15,- kost i.p.v. EUR 17,- destijds in maart. Het gaat om een 2-jarig sim-only 200 min/sms + 20 GB. Toen ik vanochtend de klantenservice aan de lijn had, kreeg ik als antwoord dat die 14 dagen bedenktijd ingaat op het moment dat ik de bestelling heb geplaatst. Op de website staat: "Bestel je bij Tele2 een abonnement of telefoon? Dan heb je bedenktijd. Hoe lang je bedenktijd is, hangt af wat je bestelt én op welke manier. Hieronder check je dit in een overzicht. Je bedenktijd gaat in op het moment dat je je bestelling van ons ontvangt.” Wat hierboven staat kan ik ook interpreteren dat de bedenktijd ingaat op het moment dat mijn abonnement in is gegaan. Wie weet het antwoord?
Ik heb per ongeluk bij mijn bestelling (verlenging) een verkeerde afleveradres opgegeven (verhuisd sinds juni). Contact opgenomen met Tele2 die zeggen dat ik dit bij POSTNL moet wijzigen. En POSTNL zegt dat ik het bij Tele2 moet wijzigen. Waar kan ik dit goed doorgeven? Krijg van niemand een duidelijk antwoord.
Terreble custumer exprience! I and my partner have ordered a new phone with the subscription on 27.11. Recently, on Monday (14.12) & Tuesday (15.12) delivery personnel tried to deliver the phone to our address, however, both attempts failed due to unknown error in the delivery employee system upon arrival. After multiple calls to the customer service of TELE2, one order was canceled. However, your company didn't want to cancel our second order as you need to wait until the device will come back to you from AMP which breaks all customer rights in the NL. Therefore, we have a few questions for you: Why you don't follow any costumer law in the NL? Why I as a customer with order, I can't receive a legal confirmation email that my money for the phone will be returned back ?! As i received only an automatic letter with text: This is an automatic service email, to which you cannot respond directly. (Customer service didn't want to help us ...) Why my partner who is also a customer of
Ik heb op maandag 21 november bij gsmweb.nl een telefoon besteld met abonnement bij tele2. Had al een simonly abonnement bij tele2. Telefoon was op voorraad en zou dus de volgende dag bezorgd worden.Dinsdag 22 november s'morgens rond 10:00 uur sms gehad van tele2 met 'je blijft bij ons, wat leuk' en was mijn abonnement ook in de tele2 app omgezet naar nieuw abonnement.Dinsdag 22 november mail verstuurd naar gsmweb.nl met de vraag waar de telefoon blijft, geen reactie.Woensdag 23 nog geen telefoon en heb ik middels de klantenservice van gsmweb.nl een toegestuurd herroepingsformulier naar info@gsmweb.nl gestuurd.Het is nu maandag 28 november en hoor ik van beide kanten niks.Heb het verhaal bij de acm neergelegd en overweeg nu indien mogelijk om aangifte te doen wegens oplichting.Iemand ervaring/advies met dit verhaal?
Goedemiddag, Ben benieuwd wie er al een email heeft ontvangen over de levering van de S22 Ultra. Tot op heden heb ik nog niks ontvangen
Hoi! Over 5 dagen mag ik mijn abonnement verlengen en daar ben ik super blij mee. Nu kan ik eigenlijk niet meer wachten dus Heb ik mijn toestel krediet afbetaald. Kan ik dan nu al een nieuw abonnement afsluiten met nieuwe telefoon of toch nog wachten? groetjes, Sanne
10 dagen na het annulering van de abonnement bij AMP maar nog steeds ondanks tientallen berichten en gesprekken niet bevestigd door Tele2 per mail en natuurlijk geen geld terug gestort! Behalve afwachten en geduld hoor ik niets van klantenservice, zo jammer en spijtig om opnieuw Tele2 te kiezen.Claudia van klantenservice beloofde me om terug bellen om te zeker zijn over de bevestiging maar ook niets meer van haar gehoord!
Hi, I have signed up for a sim-card subscription and requested to keep my number (13th of August, I believe, 2021).I received a sim card that with a note that said that I cannot use it until my contract starts. And that I will receive my contract soon. I received a contract indeed. And then I received a message on my phone that I cannot change abonnements because my old contract isn’t over ( with a different service provider) and I have to wait for it to end. So I assumed that the number exchange and my subscription cannot go through. There was no communication about my subscription started for 5 months. Until in January I receive a random invoice (Kenmerk: 2223/1.20942296) for 18 euros that is said to be take on the 26th of Jan automatically. I cannot use the “factuur uitleggen” service , I get (Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken.Probeer een van onderstaande opties om verder te gaan.) . In conclusion, I do not understand what the 18 euros invoice is for. Does that me
Duiven, 8 februari 2021Tele2 Nederland B.V.Afdeling KlachtenPostbus 2892400AG Alphen aan den RijnBetreft: Klacht over verlenging / nieuw abonnementGeachte heer/mevrouw,Graag wil ik via deze weg mijn klacht bij u kenbaar maken in de hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen.Op 20 november 2020 heb ik telefonisch mijn contract gewijzigd. Op dat moment had ik een sim-only abonnement, waarvan ik te horen had gekregen, dat ik deze elk moment kon wijzigen naar een abonnement mét telefoon. Nu ging mijn telefoon stuk en wilde ik graag een nieuw abonnement met een telefoon. Uw collega vertelde mij dat ik door middel van een ‘early renewal’ mijn abonnement kon wijzigen naar een nieuw abonnement met telefoon. Mij is toen verteld dat ‘early renewal’ inhoudt dat het huidige abonnement wordt gestopt, tegen betaling van 71 euro, maar dat dan het nieuwe abonnement de volgende maand in kon gaan. Dit nieuwe abonnement zou dus december 2020 in gaan. Nu kwam ik er in januari achter dat mijn abonnem
Ik heb een verblijfsvergunning type V, maar dat was geen optie tijdens het bestellen van een toestel. Hoezo niet? Ik ben gewoon een Nederlandse burger die voor onbepaalde tijd in Nederland mag (en zal) verblijven.
Ik heb een abonnement met nieuw toestel besteld, wat nog niet ingegaan is. Dit abonnement gaat per 01-11-2019 in, maar ivm mijn hypotheekaanvraag wil ik graag mijn BKR registratie (toestelkrediet) kwijt. Nu zou ik graag het openstaande bedrag in 1 x betalen. Mij is door de klantenservice verteld dat dit niet kan omdat het abonnement niet actief is. Is er geen enkele manier om het toestelkrediet in 1 keer af te lossen?
Goedenavond ik ben al jaren klant heb vorige maand een abonnement afgesloten zonder problemen. Door redenen hem zelf geannuleerd. Nu heb ik me bedacht en kan ik geen abonnement meer afsluiten. Reden ……… heb al een vraag naar klantacceptatie gedaan maar geen antwoord. Mijn zoon had een bestelling gedaan maar zijn voorletter was niet goed dus koerier neemt telefoon weer mee. Hij wil opnieuw aanvragen en ook niet. Waarom eerst wel en 2 weken later niet meer??????
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.