Skip to main content
beantwoord

Betaallink werkt niet

  • 2 september 2023
  • 1 reactie
  • 34 x bekeken

Hi,

Ik heb een bestelling geplaatst en een betaallink ontvangen alleen er blijft staan “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.” Terwijl het nu al 3 uur geleden is.

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hey @svdg001, van harte welkom op de Community en supertof dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb je bestelling en de Track & Trace er direct bij gepakt en ik zie dat je toestel zojuist is bezorgd door PostNL! Is alles helemaal in orde? Heb je al tijd gehad om je nieuwe toestel uit te pakken? Ik hoop dat 'ie bevalt! 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 😄

Bekijk origineel bericht

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @svdg001, van harte welkom op de Community en supertof dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb je bestelling en de Track & Trace er direct bij gepakt en ik zie dat je toestel zojuist is bezorgd door PostNL! Is alles helemaal in orde? Heb je al tijd gehad om je nieuwe toestel uit te pakken? Ik hoop dat 'ie bevalt! 

Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik sta voor je klaar! 😄


Reageer