beantwoord

Toestel niet geleverd

  • 11 July 2023
  • 8 reacties
  • 160 x bekeken

İk heb nieuwe abonement verlengd met toestel en Op 15-06-23 zou onze nieuwe toestel ıphone 14 pro max geleverd worden door post nl maar elke dag nieuwe bezorg datum gekregen en niet bezorgd. İk heb hele week gebeld met post nl waar mijn pakket gebleven is geen antwoord gekregen ik moest onderzoek laten starten bij tele 2 heb ık ook gedaan op 21-06-23 is onderzoek gestart ik heb zo vaak met de tele 2 medewerkers gesproken elke keer word maar wat anders gezegd we zijn nu 1 maand verder ik heb mijn toestel nog steeds niet ontvangen ik wel de betaling gedaan abonement is gestart maar telefoon niet ontvangen waar ik heel erg vervelend vind wil zo snel mogelijk de zaak opgelost krijgen ben erg teleur gisteld dat het zo omgaan met de klant. 

icon

Beste antwoord door Volkan özel 25 July 2023, 16:02

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Volkan, welkom op de Community! Allereerst; maak je absoluut geen zorgen. Jouw toestel komt hoe dan ook bij je. Daar ga ik voor zorgen! Ik heb de eerdere cases direct nagekeken en ik zie dat er snel een onderzoek bij PostNL liep, dus dat is mooi. Zo'n onderzoek kan wel even duren, aangezien we afhankelijk zijn van meerdere factoren en antwoorden vanuit PostNL. Maar ik snap volkomen dat het geen fijne situatie is. Ik zie dat mijn collega je heeft geprobeerd te bellen met een update over de nieuwe levering, maar dat ze je niet kon bereiken. Als het goed is heb je hier daarna (op 11 juli) ook een sms over gehad, klopt dat?

Ik zie ook dat jouw case gister opnieuw is geopend, dus ik heb direct een verzoek uitstaan bij mijn collega voor een update. Zodra ik een reactie heb, hoor je het van mij. Ik hoop je snel meer informatie te kunnen geven!

Hoi Marciano,

graag wil ik zo snel mogelijk mijn nieuwe toestel want ik heb zo vaak u collegas gesproken ze kunnen niet verder vertelen dan wachten ok wachten hoe lang we zijn al 1.5 maand verder we hebben geen sms gekreken ook geen mail met de nieuwe levering.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Volkan, snap ik helemaal en gaan we voor zorgen! De reden dat mijn collega's je geen duidelijkheid konden geven snap ik ook volkomen, tijdens het onderzoek is het namelijk écht even wachten op updates vanuit de juiste afdelingen bij ons en PostNL.

Ik heb mijn collega net gesproken. We hebben PostNL zojuist laten weten dat het toestel jouw kant op moet (zij waren in afwachting of het toestel nog wel bezorgd moest of worden of retour gestuurd moest worden). 

We kregen wel al direct te horen dat de zending is vertraagd vanuit PostNL: Vertraagd in aflevering naar (andere) afhaallocatie. Mede doordat de straat van de bezorglocatie open ligt. Houd hier dus rekening mee.

Ik hoop spoedig een reactie van PostNL te zien over de levering. Mocht je begin volgende week nog niets hebben gehoord, neem dan zeker contact met ons op. Ik ben volgende week zelf afwezig, maar ook hier zal er een collega voor je klaarstaan. Je kunt dit casenummer dan doorgeven: 64175752

Morgenmiddag, voordat ik afsluit zal ik nog een laatste check doen op de case in de hoop dat er al een reactie is, maar dat durf ik nu nog niet te zeggen. Zoals het er nu voor staat, heb je heel binnenkort je nieuwe toestel!

Bedankt Marciano,

voor snele reactie en ik zal afwachten voor de bezorging👍

Hoi, we zijn weer een week verder nog steeds  is het zelfde verhaal geen bekendheid over mijn bestelling nog steeds heb ik geen toestel ontvangen geen enkel medewerker kan duidelijk heid geven wat post nl gedaan geeft met mijn toestel ik ben de gedupeeerde ik wil gewoon nieuwe toestel wat de oorzaak is moeten jullie onderling handelen ik wacht al vanaf 15-06-23 vind erg lang duuren.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Volkan özel

Ik kan mij voorstellen dat je graag een antwoord wilt hebben en dat je dit allemaal lang vind duren. In dit geval zijn we echt afhangelijk van PostNL. Ik zie dat wij een mail naar hen hebben gestuurd en nog op in afwachting zijn van PostNL. Ik kan op dit moment dus ook niets voor je doen, maar je vragen om geduld. Weet dat wij met je case bezig zijn! Mocht je een update willen ontvangen van je case, kun je dit nummmer aan mij of mijn collega’s doorgeven: 64175752. Ik hoop met je mee dat er snel een antwoord van PostNL komt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Volkan, het duurde inderdaad ook iets langer dan ik zelf had verwacht nadat we aan PostNL hadden doorgegeven dat jouw toestel bezorgd moest worden. Nu zie ik dat er op 20 juli een mailtje naar je is gestuurd over je nieuwe toestel en dat je een T&T zou krijgen. Dat dat is superfijn terugkomen van m'n vakantie! Is alles inmiddels in orde met je toestel? 😊

Hey Volkan, het duurde inderdaad ook iets langer dan ik zelf had verwacht nadat we aan PostNL hadden doorgegeven dat jouw toestel bezorgd moest worden. Nu zie ik dat er op 20 juli een mailtje naar je is gestuurd over je nieuwe toestel en dat je een T&T zou krijgen. Dat dat is superfijn terugkomen van m'n vakantie! Is alles inmiddels in orde met je toestel? 😊

 

Hoi Marciano,

in goede orde heb ik mijn toestel ontvangen bedankt voor je medewerking👍

Reageer