Skip to main content

Dus,

op 25-05-2023 een bestelling gedaan van een nieuwe iphone 14pro met abbonement. Betaald een bedrag van €1029,41

Door een fout 2 bestellingen kort na elkaar geplaatst waardoor ze bijde geannuleerd werden. Maar dus wel betaald. Meteen contact opgenomen en er werd verteld na 2 weken staat het terug op uw rekening. 2 weken verder niks op de rekening. Na inmiddels 3 aangevraagde Terugstort formulieren een mailtje, 4 telefoontjes en bijna 2 maanden wachten nog steeds geen geld terug ontvangen. Krijg gewoon de indruk dat je aan het lijntje gehouden word. Diep en diep triest dat het allemaal zo lang moet duren. Ik hoop van harte dat er op zeer korte termijn iemand van tele2 mijn geld eindelijk gaat terug storten. Waardeloos!

Hi @Luuk Brinkhuis 

Ik begrijp je gevoel helemaal en dus wil ik dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, je bestellingsnummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik hier achteraan zodat je weer je geld terug krijgt. Excuses dat het zo lang heeft geduurd!


Reageer