beantwoord

Tele2 heeft abonnement geannuleerd, maar ik moet wel betalen

  • 26 May 2023
  • 1 reactie
  • 79 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties

Hallo, ik kom er niet uit met Tele2,

ik heb een bestelling gedaan, met nummerbehoud. Kort daar na, kreeg ik een mail van Tele2 dat zij de bestelling hebben geannuleerd omdat mijn huidig contract bij een andere provider nog actief was. ik kreeg verder geen informatie van hen. Uit eindelijk heb ikzelf contact met ze opgenomen, hoe ze dit nu verder willen gaan doen. Toen aangegeven dat ik de telefoon dan wel zo zonder abonnement wil afnemen. moet ik opeens ook voor een jaar het abonnement betalen, terwijl dit door hen zelf geannuleerd is

icon

Beste antwoord door eric 26 May 2023, 22:54

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

De telefoon en het abonnement gaan hand in hand! Tele2 verkoopt zo ie zo geen losse telefoons.

Als je de telefoon accepteert dan gaat ook je abonnement in. Dat kan natuurlijk niet omdat je oude provider je niet laat gaan, dus moet je het afkopen. 

Het is je eigen verantwoordelijkheid om met de oude provider te zorgen dat je contract vrij bent als je jouw nummer wilt meenemen. 

Als je geen kosten wilt maken annuleer je de Tele2 bestelling waarbij inderdaad de telefoon, ongebruikt , terug moet. 

Reageer