Na 1,5 maand nog geen geld terug

  • 20 July 2023
  • 1 reactie
  • 39 x bekeken

Dus,

op 25-05-2023 een bestelling gedaan van een nieuwe iphone 14pro met abbonement. Betaald een bedrag van €1029,41

Door een fout 2 bestellingen kort na elkaar geplaatst waardoor ze bijde geannuleerd werden. Maar dus wel betaald. Meteen contact opgenomen en er werd verteld na 2 weken staat het terug op uw rekening. 2 weken verder niks op de rekening. Na inmiddels 3 aangevraagde Terugstort formulieren een mailtje, 4 telefoontjes en bijna 2 maanden wachten nog steeds geen geld terug ontvangen. Krijg gewoon de indruk dat je aan het lijntje gehouden word. Diep en diep triest dat het allemaal zo lang moet duren. Ik hoop van harte dat er op zeer korte termijn iemand van tele2 mijn geld eindelijk gaat terug storten. Waardeloos!

HajarK 9 maanden geleden

Hi @Luuk Brinkhuis 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien en dus gaat dit topic op slot. Het is namelijk niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 2
Badge

Hi @Luuk Brinkhuis 

Ik heb je in dit topic van een reactie voorzien en dus gaat dit topic op slot. Het is namelijk niet de bedoeling dat je meerdere topics aanmaakt met hetzelfde onderwerp.