beantwoord

Verkeerde emailadres gegeven bij het afsluiten van mijn abonnement

  • 19 May 2023
  • 3 reacties
  • 50 x bekeken

Hi, ik heb zojuist een abonnement afgesloten maar heb helaas ipv @gmail.com - @gmaill.com gedaan. Heel stom een extra L erbij gezet. Kan iemand mij hiermee helpen. Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Zineb1983 19 May 2023, 12:42

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Zineb, allereerst van harte welkom op de Community! Tof om te horen dat je voor ons hebt gekozen. Geen zorgen, dit kan de beste overkomen! Ik kijk graag met je mee en zorg ervoor dat je de bevestigingsmail op het juiste e-mailadres ontvangt. Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊

Hey Zineb, allereerst van harte welkom op de Community! Tof om te horen dat je voor ons hebt gekozen. Geen zorgen, dit kan de beste overkomen! Ik kijk graag met je mee en zorg ervoor dat je de bevestigingsmail op het juiste e-mailadres ontvangt. Stuur me even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😊

 

@Marciano van Tele2 heeft mij snel geholpen met het oplossen van het verkeerde emailadres. Mocht je hetzelfde probleem hebben kun je gerust een topic starten en word het binnen no time opgelost. Succes!

Reputatie 7
Badge +12

Ook hier bedankt voor je mooi bericht @Zineb1983 en een heel fijn weekend gewenst! 

Reageer