Betaling bij nieuw abonnement mislukt

  • 27 April 2023
  • 1 reactie
  • 55 x bekeken

Hoi,

 

Vanochtend geprobeerd een nieuw abonnement aan te vragen. Nu heb ik iets te snel geklikt en staat in de mail dat de bestelling gelukt is, nu staat er nog een openstaand bedrag open maar ik nu niet betalen doordat er staat dat ik met een uur weer moet komen. (4 uur geleden) 

 

Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen. 

 

Groet

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Danny, allereerst van harte welkom op de Community en tof om te horen dat je een nieuw abonnement bij ons wil nemen! Ik zie dat de bestelling van 27 april (en ook eentje van 28 april) inmiddels is geannuleerd. Lukt het om een nieuwe bestelling te plaatsen? Ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen. Dan ga ik direct voor je aan de slag! Laat het me maar weten. 😄

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Danny, allereerst van harte welkom op de Community en tof om te horen dat je een nieuw abonnement bij ons wil nemen! Ik zie dat de bestelling van 27 april (en ook eentje van 28 april) inmiddels is geannuleerd. Lukt het om een nieuwe bestelling te plaatsen? Ik hoor graag wat ik voor je kan betekenen. Dan ga ik direct voor je aan de slag! Laat het me maar weten. 😄

Reageer