Pukcode kwijt en kan niet inloggen op MijnTele2

  • 9 July 2023
  • 2 reacties
  • 68 x bekeken

Beste,

Gisteren per ongeluk te vaak mijn inlog van de telefoon verkeerd ingevoerd. Nu wordt naar mijn pukcode gevraagd, deze heb ik echter niet meer bij de hand en ik kom niet in mijn tele2 app vanwege 2-stap verificatie met sms. Kunnen jullie mij voorzien van mijn pukcode? 

Alvast bedankt!

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hey @Pjeaterke, welkom op de Community! Te vaak de verkeerde code invoeren kan de beste overkomen. Ik wilde direct voor je aan de slag gaan, maar ik zie gelukkig dat mijn collega je gister de pukcode heeft gestuurd. Klopt dat? En is het helemaal gelukt? Laat het me s.v.p. weten. Ook als ik nog iets anders voor je kan doen, ik sta voor je klaar! 😄

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Pjeaterke, welkom op de Community! Te vaak de verkeerde code invoeren kan de beste overkomen. Ik wilde direct voor je aan de slag gaan, maar ik zie gelukkig dat mijn collega je gister de pukcode heeft gestuurd. Klopt dat? En is het helemaal gelukt? Laat het me s.v.p. weten. Ook als ik nog iets anders voor je kan doen, ik sta voor je klaar! 😄

Beste Klantenservice, 

Wegen het meermaals verkeerd invoeren van mijn sim-code moet ik mijn PUK-code hebben, deze kan ik echter niet meer terugvinden vanwege het verliezen van de kaart met daarop de code. Ik heb jullie telefonisch proberen te bereiken maar dit is niet mogelijk vanwege het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon (vanwege het niet kunnen ontgrendelen van de simkaart) en via de app inloggen gaat ook niet omdat ik hiervoor een verificatie moet krijgen welke via sms wordt verstuurd. Bij deze daarom mijn vraag of jullie me via mail kunnen helpen zodat ik mijn abonnement weer kan gebruiken. 

 

Met Vriendelijke Groet,

Lina zer

Reageer