Ontkoppelenen tele2 account

  • 27 September 2023
  • 5 reacties
  • 135 x bekeken

Goedemorgen,

 

Zouden jullie mijn tele2 account willen ontkoppelenen en verwijderen.

Ik kan nu mijn Odido account niet koppelen.

Alvast bedankt voor de moeite.

 

Marciano van Tele2 6 maanden geleden

Hi Cisca, welkom op de Community! Ik had net op je reactie in een ander topic gereageerd. Heb je meerdere abonnementen en wil je het Mijn Odido van het 06-nummer dat in je profiel staat verwijderen? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag!

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Cisca, welkom op de Community! Ik had net op je reactie in een ander topic gereageerd. Heb je meerdere abonnementen en wil je het Mijn Odido van het 06-nummer dat in je profiel staat verwijderen? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag!

Hoi Marciano,

 

Ik zou graag inloggen op mijn odido acount, dit lukt echter niet omdat mijn telefoonnummer gekoppeld is aan het tele2 account.

 

Als je het nummer op het tele2 acount wil ontkoppelenen en verwijderen dan kan ik waarschijnlijk inloggen op mijn odido acount.

 

Alvast bedankt voor je medewerking

Reputatie 7
Badge +12

Hi Cisca, ik heb het Mijn Odido-account dat aan jouw mobiele nummer gekoppeld staat zojuist verwijderd. Echter zie ik nu wel een ander (thuis)abonnement op jouw adres met daaraan ook een ander mobiel nummer gekoppeld. Deze abonnementen staan op een andere naam en geboortedatum. Om jouw mobiele abonnement hieraan toe te voegen moet jouw abonnement ook op exact dezelfde naam + geboortedatum staan. Dit kan via een contractovername

Mocht je toch liever je eigen abonnement inzien, Dan kun je opnieuw een account aanmaken via deze pagina.

Groetjes,

Marciano

Marciano,

Het abonnement met het nummer [verwijderd door moderator]

staat op van mijn man H.Haringa.

Dit nummer stond eerst op mijn naam maar 2 jaar geleden is er een contract overname geweest.

 

Ik zou graag met mijn eigennummer [verwijderd door moderator] een odido acount willen hebben.

Als ik nu inlog met mijn mail adres krijg ik de melding dat er al een account aanwezig is

Reputatie 7
Badge +12

Hi Cisca, duidelijk, bedankt voor de extra informatie! Op dit moment staat er geen account meer gekoppeld aan jouw e-mailadres. Als je het nu opnieuw probeert zou je een nieuw account moeten kunnen aanmaken zonder deze melding.

Laat je het me weten of het nu lukt? Zo niet, stuur me dan even een privébericht als je een ander e-mailadres gebruikt. Dan zoek ik of hier een account aan gekoppeld staat.

Reageer