beantwoord

BKR 2018

  • 14 January 2024
  • 1 reactie
  • 33 x bekeken

Ik hoop dat deze boodschap je in goede gezondheid bereikt. Mijn naam is Enes,

In 2018 heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2 met het telefoonnummer: XXX en het contractnummer: DR - XXX. Gedurende de looptijd van dit abonnement heb ik altijd tijdig betaald. Daarnaast heb ik enkele betalingen gedaan aan Bos Incasso, zoals gevraagd en binnen de gestelde termijnen.

Tot mijn grote verbazing ontdekte ik recentelijk, bij het aanvragen van een financiering, dat er een lopend krediet geregistreerd staat bij Odido met de code 2. Dit is voor mij onbegrijpelijk, gezien mijn eerdere betalingen en het feit dat ik e-mails heb ontvangen waarin wordt bevestigd dat mijn contract met Tele2 is beëindigd. Ik heb zelfs een vordering van Bos Incasso ontvangen na de beëindiging, die ik eveneens binnen de gestelde termijn heb voldaan.

Ondanks mijn inspanningen om alle betalingen correct af te handelen, blijft het probleem van het lopende contract bestaan. Dit veroorzaakt niet alleen verwarring, maar heeft ook invloed op mijn mogelijkheden om een financiering aan te vragen.

Ik verzoek je vriendelijk om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen en de registratie van het lopende krediet bij Odido te corrigeren. Daarnaast ontvang ik graag schriftelijke bevestiging van de oplossing van dit probleem, zodat ik dit kan gebruiken bij mijn financiële aanvragen.

Ik waardeer je aandacht voor dit urgent probleem en kijk uit naar een spoedige oplossing.

 

 

 

 

 

 

 
icon

Beste antwoord door Rudolf60 14 January 2024, 19:49

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 1
Badge

Beste enes 1997y,

Je kan beter je vraag stellen op https://community.odido.nl/

Dat is voor mobiel gebruik.

Dit forum is voor gebruik in huis.

 

Groeten,

Ruud Blok

Reageer