beantwoord

Verlenging zonder toestemming

  • 23 September 2023
  • 6 reacties
  • 83 x bekeken

Ik zie dat mijn abonnement is verlengd maar hier heb ik nooit toestemming voor gegeven. Hij was afgelopen in mei 2022 maar blijkbaar weer voor 2 jaar vast gezet zie ik. Wel betaal ik alleen de sim only kosten. Als ik op contract druk dan zie ik een leeg contract met alleen balletjes waar mijn gegevens zouden moeten staan. Ik zou toch een gewoon maandelijks opzegbaar contract moeten hebben toch? Nu moet ik nog tot januari 2024 wachten om bijv te verlengen en een nieuw toestel te mogen uitzoeken. Hoe zit dit? 

icon

Beste antwoord door eric 23 September 2023, 14:06

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Jenniferbonarius ,

Tele2 mobiel is veranderd naar Odido mobiel. Heb je al de nieuwe Odido app in gebruik genomen? Of heb je al ingelogd op my-odido op hun website. Dan ziet het er wellicht anders uit.

Nee is gewoon hetzelfde gebleven en het contract van tele 2 is er zo in gezet. 

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 mobiel is dus nu odido mobiel. Check deze pagina.

Ja dat weet ik hoor. Ben al lang ingelogd en al. Maar alsnog hetzelfde probleem. Ze hebben gewoon het contract van tele2 overgenomen, helemaal leeg maar ondertussen wel zeggen dat ik een 2 jaars contract heb waar niks van klopt 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Jennifer, gaat het om het 06-nummer dat in je profiel staat? Dat abonnement loopt namelijk al sinds mei 2022 en is geen nieuw contract. Deze is op 24-04-2022 aangevraagd. Kun je via de website inloggen op Mijn Odido? Ik heb dit zojuist gedaan en ik zie wel gewoon je (ingevulde) contract. Laat het me maar weten om welk abonnement het gaat, mocht dit om een ander nummer gaan, stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan duik ik er graag voor je in! 😄

Ik heb helemaal geen nieuw contract aangevraagd!  Heb m’n oude contract laten verlopen zodat het een sim only abbo zou worden En heb ook niet verlengd. Dus hij zou gewoon een sim only moeten zijn nu vanaf dat m’n oude contract afliep, en dat was april/mei 2022 en dus elk moment opzegbaar zou moeten zijn.

Ik hèb al vaak ingelogd bij tele2 en nu Odido en elke keer is m’n contract ook gewoon leeg, alleen stipjes waar m’n gegevens moeten staan. Dit klopt gewoon niet! Ik wil binnenkort wel een nieuw contract en een nieuwe telefoon maar dit kan nu dus niet omdat ik nog ruim 4 maanden moet wachten. 

Reageer