Databundel van 15GB op in een dag?

  • 2 October 2023
  • 1 reactie
  • 27 x bekeken

Beste Community, vorige week heb ik mijn abbonnement van voormalig Tele2 bij Odido verlengt. Mijn nieuwe tegoed zou gister,1e van de maand, weer aangevuld zijn. Maar ik kreeg aan het eind van de middag al een sms met dat er al 100% van mijn bundel verbruikt is. Nu probeer ik de klantenservice van odido te bereiken, maar de lijn die over verbruik gaat is niet beschikbaar. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, aangezien ik nu geen mb’s meer heb die ik overigens zelf echt niet heb opgemaakt. Hoe kan ik meer te weten komen over deze situatie?

Marciano van Tele2 6 maanden geleden

Hi @jillenserink, dit is niet meer het juiste kanaal voor mobiele vragen. Ik wil je uitnodigen op de Odido Community om je vraag te stellen. We staan daar met heel de Community voor je klaar en helpen je daar met alle plezier verder! 😄

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi @jillenserink, dit is niet meer het juiste kanaal voor mobiele vragen. Ik wil je uitnodigen op de Odido Community om je vraag te stellen. We staan daar met heel de Community voor je klaar en helpen je daar met alle plezier verder! 😄

Reageer